Zaujímavé že vzhľad TB vadí skoro každému ako tak čítam na fórach. Astória je už v pohode potom? Asi to bude tým, že je to projekt z polovice 90. rokov... A k tomu podchodu. Berte do úvahy aj to, že ako sa o to starajú a koľko ide na to výdavkov.
A zdravím SSC fórumerov ?
Ja som počul, že zatiaľ iba v smere do centra, pričom policajti nesúhlasili so zastávkou viedenského typu a prípadným zastavovaním autobusov. To sa zmenilo?
Tak mal som na mysli design. To ze tam zateka,chybaju vytahy atd je normalne na slovenske pomery - predsa nic sa neda urobit na 1x na 100 % - vid krizovatka Karloveska / Molecova ?
"vysledny efekt budovy a podchodu stoji za to" začo? to, že za +2 roky oproti plánu nedokázali postaviť do podchodu ani výťah napr. pre kočíkarov ? alebo to, že už po pár mesiacoch mali mokrý sadrokartón nad eskalátormi pod astoriou? ?
Mne sa zda,ze pri budovani Astorie bol aj problem,ze boli zle zaznacene inzinierske siete ci co ,preto sa aj to dodatocne prerabalo a natahovalo. Tak ale vysledny efekt budovy a podchodu stoji za to , mne osobne sa to lubi ako to navrhli. Skoda len ze oblast Hodzoveho namestia hyzdi centrala banky.
Pôvodne mal byť tunel sprevádzkovaný začiatkom júla. To by neboli dva týždne, ale dva mesiace.
Poznám viacero ľudí, ktorí sú už dosť nervózni z toho, že musia viac ako rok cestovať električkou do práce takmer o pol hodinu dlhšie ako pre uzavretím tunela... Týmto ľuďom by nevadilo, ak by sa CP menili trebars aj každý týždeň.
Iba by presmerovali na 2 týždne 5-ku cez tunel, no strašný chaos...
Re #153284 ufo: Dochádza k významne väčšiemu opotrebovávaniu koľajníc. Pre podrobnejšie informácie nemusíš chodiť ďaleko, stačí do Brna.
Re #153285 MatejBA: Je to pravda, je to však skôr chyba Talianov ako výrobcu - nemali si objednávať vozidlo s neotočnými podvozkami (a keď už, tak skôr takej koncepcie ako Avenio).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo
Re #153284 ufo: Dochádza k významne väčšiemu opotrebovávaniu koľajníc. Pre podrobnejšie informácie nemusíš chodiť ďaleko, stačí do Brna.
Re #153285 MatejBA: Je to pravda, je to však skôr chyba Talianov ako výrobcu - nemali si objednávať vozidlo s neotočnými podvozkami (a keď už, tak skôr takej koncepcie ako Avenio).