Daj to plz. do všetkých od 12. 6. (hoci premáva od 3. 6., ale to je detail). Nazvi to "water-bus", keď ten názov používajú aj oni (291 určite nie, to nezapadá do oblastného označovania BID) a zastávky Osobný prístav a Danubiana. Včera som zhodou okolností bol pri Danubiane, ale water-bus som nestretol... ? ? ?
Ešte sa chcem opýtať. Kedysi sa L28 točila ešte pri tehelni v DNV, potom bola odklonená na Opletalovu. Teraz na Google Earth vidím, že tam stoja nejaké dve velké budovu podobné skladom alebo výrobným halám, čo to je, nevie niekto? Tiež by ma zaujímalo, či je premávka dvoch liniek potrebná až na Opletalovu, ešte keď je L28 posilnená oproti pôvodnému stavu kedy premávala 1-2x do hodiny keď premávala trasu Opletalova - Kameňolom
z časti je to stará trasa L42 a využíva úsek trasy L147 Kalvária - Hodžovo nám., prestávky by vodič mal vo voz. Hroboňova. Od Búdkovej to je k Slavínu pešo 650m a od navrhovanej trasy L147 250m. Pri 30min intervale linky by mali ľudia bývajúci pri trase L147 možnosť cestovať na autobusy z Hroboňovej (34,41,63,83,84) a t-bus od Amfiteátru (207). Súčasná trasa L147 má niečo cez 8,5km (jedno kolo), v novom návrhu by mala 7km na jedno kolo.
Zákon 8/2009, § 2 ods. 2:
"(2) Na účely tohto zákona sa ďalej rozumie
...
f) ... chodcom je aj ... osoba, ktorá sa pohybuje ... pomocou mechanického alebo elektrického vozíka pre osoby so zdravotným postihnutím ...,
...
l) motorovým vozidlom nekoľajové vozidlo poháňané vlastným motorom s výnimkou prípadu podľa písmena f) a trolejbus, ...
v) vozidlom motorové vozidlo, nemotorové vozidlo a električka, "
Trolejbus teda JE motorové vozidlo. Električka nie je ani motorové, ani nemotorové vozidlo, ale prosto električka.
neveril by si ale mám aj iné veci na starosti než googlenie a-busov ? ako rád sa tomu venujem ale momentálne čas kedy majú vyššiu prioritu iné veci a je ich viac a času nie je nazvyš, ďakujem za pochopenie ?
Pre boha! Po prvé použi uja googla, on ti všetko nájde pri správnej kombinácii slovíčok...
Po druhé vo VB sú výrobcovia autobusov, pozri si niekedy reláciu Fifth Gear. A nedá mi to, čo si myslíš doubledeckery sa vyrábali kde? v Číne? Many a Mercedesy jazdia po celej Európe a detto Renault. Ešte si zisti u strýčka google ako vznikol koncern Irisbus...
tak by ma zaujímalo, či je nejaký výrobca autobusov vo Veľkej Británií? A tiež to či nejaký autobus Nemeckej značky jazdí vo Francúzsku (MAN alebo Mercedes), príp. naopak, či Renault má nejaký autobus v Nemecku a tiež či Solaris má dačo vo Francúzsku.
Asoň vidno, ako sa u nás dbá na design. Si jeden z mála, kto si to všimol, resp. na to poukázal. Budeme sledovať, kedy sa chytia za nos a spravia nápravu ☺
No za tými Citarami to urcite nahoda neni kedze ich chcu s mesta vytlacit
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.
Nedávno som šiel L147, fajn trasa aj celkom dosť ľudí sa s ňou viezlo, len ma tak napadlo, že či by nebolo lepšie ju viesť v inej trase, ktorá by bola kratšia a umožnila zaviesť na linke 30min interval a využiť by sa dala pre ľudí bývajúcich v okolí Horského park na obidvoch koncoch.
Tu dávam návrh trasy :http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.158342,17.09758&spn=0.01075,0.01929&z=16&msid=109751271200888653359.00048d4cc09bf5e943867
z časti je to stará trasa L42 a využíva úsek trasy L147 Kalvária - Hodžovo nám., prestávky by vodič mal vo voz. Hroboňova. Od Búdkovej to je k Slavínu pešo 650m a od navrhovanej trasy L147 250m. Pri 30min intervale linky by mali ľudia bývajúci pri trase L147 možnosť cestovať na autobusy z Hroboňovej (34,41,63,83,84) a t-bus od Amfiteátru (207). Súčasná trasa L147 má niečo cez 8,5km (jedno kolo), v novom návrhu by mala 7km na jedno kolo.