Je fakt, že vtedy, keď som ešte jazdil ja, neboli karty ani vozové CP a jazdilo sa podľa odvahy dotyčného vodiča ? . Ale myslím, že som jazdil celkom bezpečne a tú 34, s ktorou som súčasne odchádzal od Náboženského symbolu, som zdravil druhýkrát na Kooperatívnom. A to nebolo po Štefánikovej ale cez tunel a po Obchodnej.
Človekovia, pamätníci s fotoaparátmi, nemá niekto nafotených (alebo aspon niekde zapadnutých prachom zabudnutia) zopár zaujímavých fotiek jedinečného fenoménu električkovej dopravy v Bratislave, tzv. "Denne jedno vajce" ?
Ja ako bývalý "Blavák" si na to dodnes spomínam, ale v archívoch "imhd.sk" nenachádzam tento podstatný znak bratislavskej MHD z rokov 70. a 80.
Zišlo by sa to pridať do fotogalérie imhd...
?
1) Zato sa v Prahe čím ďalej tým častejšie stretávam so zasekávaním dverí na 8171M, ktoré neviem, či náhodou nie sú tiež z PARS Komponenty.
2) A ja som ti na konkrétnom príklade uviedol, že cestovať z Dúbravky busom cez Polianjky by vyšlo v najlepšom príklade narovnako a zo zastávky, čo ja viem, Borská a prestupovať na 32 je holý nezmysel.
Neviem preco, ale mam pocit, ze prave toto je sposobene chybou tesnenia - aj mne sa obcas doma na okne stane, ze okno sa "prilepi" a ked silnejsie potiahnem, tak potom "buchne" - to iste sa moze diat aj tu - dvere sa otvaraju lenze su "prilepene" a ako sa stupnuje tlak na dvere, tak potom (ked sa odlepia) tak silno "buchnu".
Tedom to ma ale tusim osetrene nejakou "brzdou" - vzdy ked som nim siel, tak dvere sa vzdy oneskorene otvorili a vyzeralo to, ze tresnu ako v 15Tr/M - ale vzdy sa pred uplnym otvorenim "zastavili" ci "spomalili" a tym padom nerachli.
Zato ja som minulý týždeň cestoval bratislavskou kĺbo-sorkou len jedinou náhodne vybranou a tá to robila. Hneď ma to zaujalo, že nový voz a dvere sa oneskorene rozletia s rachotom jak na starej 15 Tr-ke. Z nitrianskych vozov to nerobí, pokiaľ viem, ani jeden a nič podobné som si tento víkend nevšimol ani v prešovskom Sore.
Samozrejme, že teoreticky to možné je. V praxi ale sú dvere na pražských a bratislavských SOR-och ronaké, tak isto ako tie Dunčom opovrhované "kuchynské dosky".
1. Nie, ale to neznamena ze na bratislavskych nemoze byt nieco zle spravene. Inak si neviem vysvetlit ze u nas je ta anomalia a v Prahe nie.
2. Este raz: Nespochybnujem vyznam tej trate, len tvrdim ze to ide aj rychlejsie. Ta trat by mala zmysel najma po otvoreni trate do Pe.
Tak to funguje v civilizacii, skus to spravit v Bratislave? "A co ja s tym mam?"
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023