Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sommelier #152070:
No samozrejme. Tak sa to robí pri prevádzke PX (prdelí xobě).
Reakcia na: Sommelier #152070:
V Drážďanoch, ak ich ešte nezošrotovali, by mali byť k dispozícii nejaké zobojsmernené T4. Ale v BA by to asi aj tak neprešlo, lebo poltretina...
Reakcia na: Hug0 #152029:
A cestujúcich bude voziť vždy len jedna zo súpravy ? ?
Reakcia na: luky133 #152046:
Zas trepol, že za jeho 3 roky sa kúpilo najviac busov za posledných 20 rokov, no v 90. rokoch sa ich určite kúpilo za aspoň jednu trojročnicu viac.
Reakcia na: TeBeCe #152066:


ak cestujem popoludní v L68 a v 85% času jazdy spoja je slnko opreté o pravú stranu autobusu bez klimatizácie, prieduchy v zošikmenom strope ti nepomôžu, nemá tam čo fúkať.
Reakcia na: Bubak #152065:

ak otvoríš výklopné vetráky na oknách, veľa vzduchu do SORu NB18 nedostaneš. tvoria totiž jednu líniu... a strešné sú na tom ešte horšie ako v Karose - i keď sú plošne väčšie, vychýlenie vetrákov je pod menším uhlom.
Reakcia na: marek #152063:
treba sediet na pravej strane, kde z tych prieduchov v zosikmenom strope vydatne fuci. na opacnej strane su reklamne panely, tak tam nic nefuci...
Reakcia na: marek #152063:
Určite sa zhodneme, že v týchto extrateplách by nám nepomohlo ani vietnamské vyhotovenie okien aké mala Karosa, či ten kabriolet Karosa čo tam jeden je. ? ?

Cez tie horné toho teda veľa nenaťahalo u NB18, neviem, i tak to považujem za také niečo čo je a bývalo aj v Karosách. Inak cez vetráky cez okná celkom pekne ťahá, i keď jasná vec že to nie je ako v tých vietnamských Karoskách. U nás v NR jednoznačne vedie MB Conecto, to má také veľké vetráky na oknách že ťa skoro odnese a nič iné nie je treba. Len na prímestskej netreba sedieť hneď v prvých radách, lebo tam nič neťahá. ?
Reakcia na: Hug0 #152061:
Zaujimave, nevedel som ze mesto chcelo zburat tu budovu..
a tie zapnuté vetráky v neklimatizovaných SORkách sú úplne zbytočné - necítiť žiadne prúdenie vzduchu, len zbytočný hluk. okrem toho núdzové východy v streche, ktoré sa dajú pootvoriť na vetranie priestoru pre cestujúcich, púšťajú oveľa menej vzduchu ako tie v Ikarusoch... v prípade možnosti výberu, beriem vždy starý Ikarus...
Reakcia na: 810zssk #152060:

neboj, viem rozoznať klimatizovanú SORku so zapnutou klímou, neklimatizovanú petržalskú SORku a aj klimatizovanú SORku bez zapnutej klímy. ?
Reakcia na: marek #152057:
Len pre istotu - si si isty ze si siel klimatizovanym? Lebo co som si ja vsimol tak klima je ticha, ale problem je v neklimatizovanych, kde strasne hucia vetraky.
Marek: takto ti to poviem len chvíľu sú v obehu a už majú pootvárané okná. To bol ďalší pokus dopravného podniku.
zdá sa mi, že nové neklimatizované vozidlá SOR sú spolu s citelismi najhoršie vetrateľné vozidlá vo vlastníctve DPB.... ?
konečne sa mi podarilo cestovať v klimatizovanom SORe a vôbec som z cesty nemal dobrý pocit - klimatizácia rovnomerne pískala a bola dosť hlučná. Je to problém všetkých klimatizovaných SORov?
Reakcia na: Mikimaus #152055:
uz je v plnom prude ? na zaciatku prazdnin nam uz zhorel ikac 4833 ?
Reakcia na: TeBeCe #152053:
... sezona horiaceho draka sa zacina ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #152052:
mám ho ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.