ak cestujem popoludní v L68 a v 85% času jazdy spoja je slnko opreté o pravú stranu autobusu bez klimatizácie, prieduchy v zošikmenom strope ti nepomôžu, nemá tam čo fúkať.
ak otvoríš výklopné vetráky na oknách, veľa vzduchu do SORu NB18 nedostaneš. tvoria totiž jednu líniu... a strešné sú na tom ešte horšie ako v Karose - i keď sú plošne väčšie, vychýlenie vetrákov je pod menším uhlom.
Určite sa zhodneme, že v týchto extrateplách by nám nepomohlo ani vietnamské vyhotovenie okien aké mala Karosa, či ten kabriolet Karosa čo tam jeden je. ? ?
Cez tie horné toho teda veľa nenaťahalo u NB18, neviem, i tak to považujem za také niečo čo je a bývalo aj v Karosách. Inak cez vetráky cez okná celkom pekne ťahá, i keď jasná vec že to nie je ako v tých vietnamských Karoskách. U nás v NR jednoznačne vedie MB Conecto, to má také veľké vetráky na oknách že ťa skoro odnese a nič iné nie je treba. Len na prímestskej netreba sedieť hneď v prvých radách, lebo tam nič neťahá. ?
a tie zapnuté vetráky v neklimatizovaných SORkách sú úplne zbytočné - necítiť žiadne prúdenie vzduchu, len zbytočný hluk. okrem toho núdzové východy v streche, ktoré sa dajú pootvoriť na vetranie priestoru pre cestujúcich, púšťajú oveľa menej vzduchu ako tie v Ikarusoch... v prípade možnosti výberu, beriem vždy starý Ikarus...
Len pre istotu - si si isty ze si siel klimatizovanym? Lebo co som si ja vsimol tak klima je ticha, ale problem je v neklimatizovanych, kde strasne hucia vetraky.
konečne sa mi podarilo cestovať v klimatizovanom SORe a vôbec som z cesty nemal dobrý pocit - klimatizácia rovnomerne pískala a bola dosť hlučná. Je to problém všetkých klimatizovaných SORov?
Problém nie je "kto" ale "kde". V Bratislave nemáš ani jeden revízny kanál mimo vozovne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023