Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #151958:
...samozrejme za predpokladu ze to prejde vyssie, co bude mozno problem.
Reakcia na: intony #151956:
Suhlasim, teraz je idealny cas a ak je v DPB este nejaky odbornik tak sa do toho pusti.
Reakcia na: klasIK #151951:
A takisto linka 58 nebola precislovana na 120. Jazdili obidve k technopolu. Linka 58 Technopol-tokajicka a 120 zacinala od technopolu a jazdila k lignoprojektu. Neskor ju dali len po hrobonovu a 58 zrusili. Isty cas premavala 120 aj k Voj.nemocnici. Inac tu linku 120 by som obnovil, nakolko to bol expres a v petrzke stal len na kazdej 2 zastavke a nestal napr. ani na racku a chodil kvoli vysokoskolakom a chodila dost plna v useku EU Hrobonova a rano bola uz plna na Hrobakovej. Neskor chodila aj v sobotu kvoli externym VS.
Reakcia na: no.ev.di. #151947:
Podla mna je idealny cas na reorganizaciu linkovania bez zbytocnych protestov cestujucich. Dubravka dve linky s prazdninovym 10-min. intervalom, ktory by sa v septembri zmenil na 8 alebo 7,5 min., Karlovka 3 celodenne linky, Hlavna stanica 2 linky, atd. Skoda, ze sa sanca premrha. Na tych 7,5 min., èo ma v CP dvojka sa totiz pozera omnoho lepsie, nez na standardnych 12 min. ?
Reakcia na: Peon #151949:
Zaujímavosťou je, že v dvoch mestách na Slovensku boli pravidelné intervaly vždy a pravdepodobne ani neexistovalo obdobie kedy by sa čo i len snažili od nich upustiť. Boli to Košice a Prešov.

Re #151953 klasIK: Myslím, že na mape z roku 1983 je dokonca jej trasa iba na petržalskej strane - teraz to pred sebou nemám, ale tuším z Ovsišťa do Matadorky alebo tak nejak.
Reakcia na: klasIK #151951:
ad 120/186 tak 186 nebola presmerovaná na Holičskú ale mala trasu Technopol - Bajkalská (hoci pôvodne mala byť prečíslovaná na 184 ale potom tam boli nejaké upravy a skončila ako 186). Neviem ktorý rok cez letné prázdniny linka 186 nepremávala a ako náhrada sa mali použiť linky č.98 a 198. Linka 198 vtedy premávala cez Kutlíkovú ulicu ale nezastavovala tu ( stála na z Ekon. univerzita a potom až Smolenická). V to leto začala zastavovať aj pri Technopole, čo zostalo doteraz. Nakoniec boli L 186 a 98 zlúčené do linky 68 Holičská - Bajkalská/Zimný štadión
Reakcia na: no.ev.di. #151952:
Ja si to síce nemôžem pamätať, ale podľa starých máp jej trasa viedla od budúceho Technopolu, ďalej ako L99 smerom k Alfe, kde však bolo za Chorvátskym ramenom do prava ešte napojenie na Rusovskú cez dedinu, potom cez žel. priecestie vedľa stanice a ďalej po Zadunajskej na Nový most po Kapucínsku. Vtedy sa akurát staval podjazd pod Hodž. námestím. Zaujímavé je, že linka 47 mala istú dobu rovnaké konečné zastávky ako 46, až na to, že na most sa dostala cez Nám. hraničiarov. ?
Reakcia na: klasIK #151951:
L46 premávala do Petržalky niekedy??? ? po akej trase? Ja si L46 pamätám len ako spoj Rača - Východné (teraz L52)
Reakcia na: no.ev.di. #151944:
Linka 118 chodila po trase Holíčska, Jiráskova, Osuského... . Cez zast. Bradáčová (býv. Ulbrichtová) chodili na prelome 70.-80. rokov linky 21, 37, 45, 46, 47 a 113, istý čas z Jan. dvora a Čunova popri horárni aj 43 a 101. Po vybudovaní cestnej komunikácie cez Chorvátske rameno s napojením na Jantárovú cestu bola linka 112 zobratá Matadoru a presmerovaná na Lúky a tiež 21 bola predĺžená na Lúky. Linka 45 potom išla okružnou jazdou cez Jantárovú cestu, Šintavskú a Jiráskovu. 43-ku viedli cez novú Panónsku, 101-ku skrátili po Nový most. Po sprevádzkovaní Prístavného mosta pribudla linka 58, neskôr so zmenou trasy prečíslovaná na 120. Linka 40 začala premávať niekedy po revolúcii, koncom 90. rokov už išla z Matadoru. Zač. 90. rokov premávala 47-S, posila linky 47. Krátke obdobie bola linka 113 predĺžená na Kopčiansku a linka 112 míňala Technopol bez zastavenia so zastávkami Topoľčianska a Bradáčova. Na konci 90. rokov pribudla linka 127 na Vazovovu. Neskôr boli linky prečíslované na 97 (21), 81 (47), 85 (113), 92 (112) a 181 (127), 45-ka bola ako linka 95 už vedená od Antolskej cez Jantárovú a Šintavskú, 120-ku po prečíslovaní na 186 hodili na Holíčsku, pričom bola podľa informačných materiálov pôvodne plánovaná k Technopolu. No a potom prišla tá radikálna zmena trás. MHD v okolí Technopolu mám v živej pamäti ešte od roku 1984, kedy dvojičky ešte len stavali, no bohužiaľ CP tých ďalších liniek nemám, ale možno raz ešte niečo zaujímavé vyhrabem.

Re #151948 Peon: Tiež som si všimol tie nepravidelné intervaly, no netuším, kto bol otcom ich zdokonalenia.
Reakcia na: no.ev.di. #151947:
a? hlavne v prádzninovom období tým cestuje dosť ľudí hlavne kúpať sa na ZP...
Reakcia na: Peon #151948:
Prečo k spravidelneniu intervalov nedošlo skôr (napr. od roku 1990)? Ani v okolitých krajinách vo väčších mestách neboli v MHD pravidelné intervaly?
Reakcia na: klasIK #151943:
V porovnaní s minulosťou treba určite oceniť, že sa na mnohých linkách zaviedol pravidelný interval. Bolo to zásluhou nejakej konkrétnej osoby v DPB alebo na magistráte? Či nikto nie je "otcom" tohto zlepšenia?

A zaujalo ma ako sa odvtedy zlepšila doprava do Lesoparku (počet spojov).
Reakcia na: JamaVOku #151946:
mohli by to ráno posilniť na 5min a poobede na 6min, nie? však stalo by sa im niečo keby z tých vozidiel čo ušetrili na prázdninovej výprave dali o niečo viac na posilnenie počas špičky?

Mimochodom L2 vozí dobré "balíky" ľudí ? mimo špičky čo som bol na ŽST Nové Mesto do nej nastúpilo asi toľko ľudí čo by pobral aj jeden hrbáč od SOR a rovnaký počet aj doviezol ?
Reakcia na: no.ev.di. #151945:
Sú dosť obsadené. Vždy keď idem do roboty tak tam je dosť ľudí...
Nemá niekto prehľad ako chodia X6 a X14 naplnené? Ja som dnes nimi šiel v čase 12-13:30 a medzi 18-19 a nebolo nič narvané čo ma dosť prekvapilo.

Vraj kedysi existovala na Trnavskom mýte spojka, ktorá umožňovala jazdu električiek z Ružinova do Vajnor a naopak. Momentálne keby tá spojka ešte existovala, tak by to bola absolútna spása a ľudia by sa aspoň dostal na Trnavské mýto, odkiaľ by mohla ísť NAD pokojne aj ďalej do centra : Jelačičova - Trnavské mýto - Krížna - Vazovova - Radlinského - Kollárovo nám. - Mýtna - Vazovova - Krížna - Trnavské mýto - Jelačičova
Reakcia na: klasIK #151943:
? veru zaujímavé hlavne čo sa intervalov týka... Škoda, že nemáš všetky CP liniek čo chodili cez zast. Bradáčova do mesta : 21,37,40,47,112,118 a 120 a potom to porovnať s dnešnou kapacitou L83+92+95+99 ?
Dnes som doma objavil pozoruhodný zápisník s vlastnoručne prepísanými zastávkovými CP z 90. rokov. Podľa zloženia liniek to odhadujem na šk. rok 1995-1996, no najneskôr do 31. 3. 1996. Cez tento link si to môžete stiahnuť: http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/22543/CP1.pdf_65.22KB.html
Sú tam linky 33, 37, 41, 47, 49, 55, 56, 63, 113, 118, 120, X a 507, niektoré s dosť zredukovanými intervalmi, napr. linka 113, keďže sa čakalo na zaradenie nových Ikarusov 435 do premávky. Situácia podobná súčasnosti. V súvislosti so zaradením prvej série Ikarusov vtedy došlo na niektorých linkách k úprave CP, trás a zahusteniu intervalov (napr. u linky 113 z 20 min. v špičke na 12 min.)
Reakcia na: luky133 #151935:
Dielenski to isto vyriesia navrtaju samoresku typujem, inak dnes som videl ako ako pekne vyrisieli problem vypadavania okna na bystrickom Tame.. prinitovali plech ?
Reakcia na: 810zssk #151940:
sa uvedomuješ? to je čo za sprostú otázku? By som chcel vedieť kto na tomto fóre má prínos pre Slovensko ? keď už tak pre určitú skupinu ľudí ale pre celý národ ťažko...
Reakcia na: no.ev.di. #151937:
A ty mas aky prinos pre Slovensko?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.