Aký zmysel má to, že L3+5+11 jazdia ešte častejšie ako cez školský rok? A tiež tie víkendy... ?
Keď už, tak mohli zachovať linky v nasledovnej podobe :
L2 : bez zmeny (2xT)
L5 : Rača - Obchodná - Jesenského - Dúbravka (2xT) (spojenie Obchodná - Šafko robí L13, netreba preto L5 viesť cez Šafko)
L12 : bez zmeny (2xT)
L13 : bez zmeny (K2)
L17 : Rača - Americké nám. - Nám.Ľ.Štúra/Šafárikovo nám. - Karlova ves (K2) + vložené spoje v rannej a poobednej špičke do intervalu 5min
a všetko v intervaloch 10/10/10//15
Keď už, tak mohli zachovať linky v nasledovnej podobe :
L2 : bez zmeny (2xT)
L5 : Rača - Obchodná - Jesenského - Dúbravka (2xT) (spojenie Obchodná - Šafko robí L13, netreba preto L5 viesť cez Šafko)
L12 : bez zmeny (2xT)
L13 : bez zmeny (K2)
L17 : Rača - Americké nám. - Nám.Ľ.Štúra/Šafárikovo nám. - Karlova ves (K2) + vložené spoje v rannej a poobednej špičke do intervalu 5min
a všetko v intervaloch 10/10/10//15
Petto
Re #151797 810zssk: 5ka smerom do Dubravky pojde vzdy prazdnejsia,lebo 3 minuty pred nou ide L4 aspon podla CP.
Re #151798 Majo: Presne tak , Rača tiez ma dost prepych v prac.dni. Som zvedavy ako to bude zajtra rano vyzerat v rannej spicke z Karlovky ked pojdem do roboty , tipujem ze, plno ludi este ani nevie o vyluke - no budu prekvapkani ?
Re #151801 810zssk: nejde mi o prevazanie kamionmi elin T3 po rozpojeni suprav T3 ,len o setrenie energii,tam kde je to mozne