Aký zmysel má to, že L3+5+11 jazdia ešte častejšie ako cez školský rok? A tiež tie víkendy... ?
Keď už, tak mohli zachovať linky v nasledovnej podobe :
L2 : bez zmeny (2xT)
L5 : Rača - Obchodná - Jesenského - Dúbravka (2xT) (spojenie Obchodná - Šafko robí L13, netreba preto L5 viesť cez Šafko)
L12 : bez zmeny (2xT)
L13 : bez zmeny (K2)
L17 : Rača - Americké nám. - Nám.Ľ.Štúra/Šafárikovo nám. - Karlova ves (K2) + vložené spoje v rannej a poobednej špičke do intervalu 5min
a všetko v intervaloch 10/10/10//15
Keď už, tak mohli zachovať linky v nasledovnej podobe :
L2 : bez zmeny (2xT)
L5 : Rača - Obchodná - Jesenského - Dúbravka (2xT) (spojenie Obchodná - Šafko robí L13, netreba preto L5 viesť cez Šafko)
L12 : bez zmeny (2xT)
L13 : bez zmeny (K2)
L17 : Rača - Americké nám. - Nám.Ľ.Štúra/Šafárikovo nám. - Karlova ves (K2) + vložené spoje v rannej a poobednej špičke do intervalu 5min
a všetko v intervaloch 10/10/10//15
810zssk
Ide o to ze keby ten druhy vozen aj odpojili tak sa tym nic neziska kym ten vozen zostane v Juraku, cize aby to malo zmysel, musel by ten vozen ist do Krasnan co by bolo zbytocne narocne, napr. kvoli tym kamionom.