Prakticky prinos je najma ten ze je to bezpecnostny prvok, ktory predchadza privieraniu do dveri, ktore nie raz vyziadalo aj odstavenie vozu na niekolko minut, ked niekoho privrelo a strasne to chcel riesit kedze mu bolo "ublizene". Taktiez je vyhoda ta, ze ked sa jedneho dna DPB nauci pouzivat dopyt tak fotobunka vie automaticky zatvarat dvere, takze ak napriklad v dverach 2 nastupuju ludia tak 3 a 4 sa automaticky zatvoria (a pripadne daju opatovne otvorit dopytom).
Co sa tvojho prikladu s 83 tyka, tak to zrejme to bude porucha dveri, kedze ak sa nemylim (pripadne ma opravte) tak SORky fotobunku nemaju.
Tak, dnes som cestoval novým SORom na 83, už na Alexyho prišiel zmeškaný dve minúty, a na jednej zastávke nevedel zavrieť dvere, až na tretí pokus, pričom nikto nestál nalepený na dvere, iba jeden pán stál asi tak, že už ho tá tvoja obľúbená fotobunka zaregistrovala.
Mimochodom, sú aj ľudia, čo sa vezú jednu zastávku, niekedy stoja pri dverách, hneď vystúpia. Doteraz to nikomu nevadilo.
No tak s CapaCity to mozes porovnavat mozno ked to je prazdne. Ale napr. sirka ulicky je uplne neporovnatelna a celkovo lahkost pohybu a orientacie vo vozidle je uplne ina.
Ale vsak ta fotobunka nic spomalovat nebude. Na linkach kde to bolo zavedene si ludia po niekolko dnoch zvykli a prestali byt problemy (resp. boli len obcasne). Keby este k tomu na prislusnych oddeleniach spravili k tomu na to nalepky tak by ta doba bola este kratsia. Ja naozaj nevidim dovod vypustat tento bezpecnostny prvok, ktory vsade funguje, len preto aby sme usetrili dva tyzdne nervov. Aj tak som presvedceny ze v buducnosti to tam proste budu vyzadovat nejake predpisy...
Prvý bočný informačný transparent by mali nastaviť ako na Ikaruse 283 (predný) prekáža tam priečka ale to si za tie 3 mesiace montovania nikto nemohol predsa všimnuť.
tych sorov bez klimy je snad 20 (vsetky petruzalske), nie?
naco potom tolko spekulovali s klimou, ked im zrazu zdviha naklady? aby to vyhral SOR? sme tu mohli mat vyrazne lacnejsie solarisy namiesto toho ? tie SORy posobia vnutri mimoriadne stiesnenym dojmom, ked tam ludia aj stoja......
Tak som mal aj ja to stastie, ze som siel v NBcku a musim povedat, ze az na tu no.ev.diho dosku by to v pohode obstalo aj oproti capacity (verzia s klimou). Len mi vadi ze zatvaranie okien je take "nahle" - trosku potlacis a plnou silou sa to zavre az mas pocit, ze sa rozbije ?
A inak vlciaci su fakt sprosty ? Ked som vystupoval v 88 na Ekonomke, tak otvoril okno, nato nejaky mlady hned zavrel a pocul som uz iba "Co to robis ty ch*j?" "Vsak je tu klima milostpani" ?
Čo ma na NB-čkach prekvapilo je že nezmenili zvuk zatvárania dverí ale ostalo tam to známe LILILILILILI ? . A otázka NB ma predné koleso menšie kvoli tomu aby mu šla dať papuča? Lebo iný zmysel v tom ozaj nevidím.
Nestačí blokovač, nestačí signál, nestačí slimačie tempo zatvárania dverí, musí byť aj fotobunka, veď dynamika v súčasnej dobe už nie je módna a samozrejme, že je nebezpečná. ☠
Sorry, ale keď si mám vybrať medzi novým výťahom, ktorý pred zastavením pomaly spomaľuje, až nespomalí úplne, podskočí, porozmýšľa, či dvere vôbec otvorí a starým výťahom, z ktorého môžem vyskočiť v sekunde zastavenia, vyberiem si ten starý.
No ja som dnes isiel v 4902 a aj ked ludia stali pri dverach, tak bezproblemov zavrel dvere. Nedaju sa vypnut u vodica? Lebo viem, ze ked niekto stal aj pomaly pri drziaku v 4901 zo zaciatku, tak sa nedali zatvorit. Inac by si to mohli napisat na dvere ako je to v 4901. Tam si uz zvykli, ked si to precitali.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk