Prechovávaš trvalý pobyt? Čo hovoríš, urážaš nás ? ? To je v akom jazyku.
Ja mám k Prahe vzťah dobrý, však som sa sem presťahoval dobrovoľne a nie v rámci sťahovania rodičov za prácou. Ale aj tak nehovorím "v Prahe máME 14 tratí"...
Problémom je, že on však z nej naozaj pochádza. Len potom už vyrastal v Prešove ? a inak, nehanbím, len už dlhšiu dobu žijem tuto, prechovávam tuná trvalý pobyt, tak hovorím my ? to jak keby si mi ty chcel povedať, že ku Prahe nemáš žiadny vzťah ?
Skús sa najprv porozprávať doma s rodičmi o ekonomike osobnej železničnej dopravy, zostave GVD, financovaní osobnej dopravy a podobných veciach predtým, než začneš rozvíjať svoje šotofantázie.
VY v meste nemáte žiadne električkové trate. Iba nejaké trolejbusové. Či sa hanbíš za svoje mesto ako Peter Nagy "pochádzam z malej dedinky neďaleko Košíc" ? ?
Zaujímavé. Nikdy som si netrúfal odhadnúť, že tých turistov bude toľko, aby cena z utŕženého cestovného dokázala pokryť prevádzkové náklady. To by museli v tej električke zadarmo rozdávať peniaze ?
Za predpokladu, že vlak jazdil využívaný (tak ako písal), nemalo zmysel tie vlaky na treti Trenč. Teplá - Nemšová rušiť. Jazdili tam 810/811 a náklady na prevádzku 810/811 sú po celom Slovensku rovnaké, takže ak boli tie vlaky vyťažené tak sa dala slušná časť nákladov vykryť z prímov z cestovného. Mohli by železnice niektoré vlakové spojenia obnovovať aspoň skúšobne na dobu 4-6 mesiacov a zistiť vyťaženosť, lebo zaviesť niečo pre skúmanie vyťaženosti a nechať to rok jazdiť bez cestujúcich je somarina. V tomto by nebola od veci väčšia flexibilita dopravcov robiť zásahy v CP aj behom roka. Nehovorím o veľkých zmenách, že prekopať celý GVD, ale napr. zavedenie spojov tam kde sa to pýta a autobusy nestačia.
Máme sa ti všetci skladať na to, aby si sa ty so svojimi kamarátmi mohol voziť na starých električkách? Nemyslím si, že toto je správna cesta. Turistom by som radšej žiadne električky neukazoval, s tými troma traťami, čo máme tuto v meste...
Tak prosím, máš možnosť. Objednaj si u DP prevádzku historickej električky a vybraté cestovné 1,- EUR za dospelého a 50 centov za mikrošotouša si môžeš nechávať. Pri tvojich predstavách o nákladoch sa na tom akiste krásne napakuješ.
Partyelektričku si niekto objednal a jej prevádzku PLNE financuje. Objednaj si ty historickú slektričku (ceny sú na webe) a bude jazdiť. Vybrané cestovné si môžeš ponechať, uvidíme, ako dlho ťa bude jej dotovanie baviť.
To isté platí o prevádzkovaní osobnej dopravy na trati Nemšová (Trenčianska Teplá, Trenčín) - Lednické Rovne.
Šotouši často nevidia náklady na prevádzku, riadiac sa zásadou "vlak proste je".
cena by mohla byť 1eura dospeli 50 centov deti a mohlo by to vychádzať z hlavnej stanice tam by to budilo pozornosť turistov takže by to bolo vždy plné cestovní poriadok by mohol byť aj v muzeu dopravy a v historickej električke zasa materiál aj o múzeu dopravy
Kolko by si chcel uctovat za listok aby sa to oplatilo prevadzkovat a zaroven to ludia vyuzivali? Ja som za to aby to jazdilo, ale som realista, dnes nie su peniaze na dolezitejsie veci.
A čuduejš sa že chodla prázdna?
- DPB o premváke historickej električky na svojej stránke neinformoval
- cestovné poriadky na zastávkach neboli, jediný cestovný poriadok bol na zastávka Národné Divadlo a aj ten obsahoval chyby
- DPB neprirpavil pre cestujúcicjh žiaen materiáli o historickej električke hoci by stačilo prefotiť tie čo sú vo vitrien a rozdávať ich príapdným záujemcom
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023