Reakcia na: no.ev.di. #150842:
Proste ZSSK zvolila iný model pri obnove vozidlového parku, než ČD. Predpokladali sa nové vozidlá na báze potkanov/tetrapakov len, bohužiaľ, zabudlo sa nejako na peniaze ? .Všetko je pohodlnejšie ako M152.0 ale aj mnohonásobne prevázkovo/údržbovo náročnejšie.
Trolleybus
Čo sa týka trolejbusov v BB, tam je to na hlavu padnuté - lebo buďf ti príde trolejbus č. 1 alebo autobus č. 11 jazdiaci rovnakou trasou ako trolejbus.
Ale ani Žilina nie je na tom o nič lepšie - tam dokonca nejaký mudrc prišiel s návrhom na postupné utlmovanei trolejbusov dopravy v meste.
A čo a týk kĺbových autobusov bývalých SADiek, ja si pamätám že smerom na záhorie chodievali kĺbové Ikarusy a Karosy, myslím že aj na Trnavu občas šli a boli dosť plné cestujúcimi.
A ešte jeden psotreh - železnice zastavili premávku na lokálnej trati Trenčianska Tewplá - Lednické Rovne. Táto trať bola ale veľmi využívaná. Ja som tam mal babku takže viem čo hovorím. V šppičke tam museli nasadzvoať motor + 32 prívešáky aby sa zvládol nápor cestujúcich a aj cez víkend tam v určitých časoch chodil motor s prívešákom.