Radicova ma byt predsedkynou? Ludia ste primitivny ako ste mohli volit sdku ked hlavou sdku je stale cigan a zlodej Mikulas... Lacne triky ako oblbnut našu "slovač".Predseda ma byt rozhodny ,vediet sa zodpovedat,vediet viest rokovania a nie ako Radicova nerozhodna s plananmi len v hlave bez niakej vacsej priority nieco ucelit a zjednotit akurat rozvratit spochybnit to je politika sdku.Vlada nebude stabilna a ludia nevedia co robili ked volili sas sdku a o kdh sa ani nevyjadrujem v kostoloch nepriamo ludi nabulikali ze nech podporuju kdh inak to pojde s vierou dolu vodou...Smiesna politika vedena pred volbami a sluby tipu zlegalizovanie marihuany --- toto je dobre pre Slovensko???!!! Preco radsej nebolo V PROGRAME ZVYSENIE DOCHODKOU BEZPLATNE ZDRAVOTNICTVO ---LEBO TOTO ZIADNA VLADA NEPRIPUSTI LEBO ZO STATNEHO ROZPOCTU TREBA VYUZIVAT FINANCIE DO INYCH SEKTOROV... INAK BY BOLI PROBLEMY INDE... POKIAL TU BUDE OPAT VLADA DZURINDI LIPSICA A SPOL NA CELE SO SULIKOM A JEHO MARIHUANOU TAK ODCHADZAM A JE MI JEDNO CI PRIDEM O SLOVENSKE OBCIANSTVO !!! SNS-ZA NAROD,SMER-SD -JE PRE LUDI ,OSTATNE STRANY DOVI DOPO ...
"Napr často sa stáva, že 87 sa so 74 stretne niekde za prístavným mostom, teda vodič vidí, že by mal vo Vlčom asi počkať na 74, ale prídem do Vlčieho a 87 je už tahet... To isté aj pri 70... Takže toto by sa zišlo spraviť, zaviesť nejaký systém, ktorý by vodičov upozornil, že ten-ktorý spoj ešte nedošiel, nech počkajú, alebo by sa pre začiatok mohli uplatňovať sankcie voči tým, čo jazdia na +1, +2 a podobne..."
Plne súhlasím.
Dodávam sprostredkovaný postreh zo začiatku tohto týždňa pri 23-ke (tam však pri VW nadväzuje jedna 23 na inú 23 a je to uvedené priamo v CP). Poobede smer Dúbravka/Lamač nadväzujúci autobus neviem či odišiel skôr alebo tam nebol. Tá prvá 23-ka meškala cca 2 minúty.
Na podnet niekoľkých nespokojných cestujúcich vodič prvej 23-ky (ktorá mala mať pri VW prestávku) kontaktoval dispečing a ten prikázal pokračovať v jazde (do Dúbravky určite - predpokladám, že až do Lamača).
Je mi ľúto vodiča, ktorý tak prišiel o svoju prestávku, ale oceňujem prozákaznícky prístup DPB. Zaujímalo by ma, či sa to potom nejak doriešilo záložným vozidlom - alebo vodičom?
----
V septembri 2009 došlo k podobnej situácii, vtedy však cestujúci zostali pri VW bez náhrady. Moja príbuzná vtedy podala sťažnosť, ktorá bola uzatvorená ako opodstatnená. Vyberám z nej:
"S obsahom Vašej sťažnosti bol oboznámený vodič autobusu linky č. 23/7 ktorý uviedol, že úplne zabudol na to, že vo vyššie uvedenej zastávke má počkať na prípoj linky č. 23/1.
Konanie vodiča hodnotíme ako porušenie pracovných povinností, na základe čoho bol prísne napomenutý s tým, že v budúcnosti pri podobnej sťažnosti už budeme postupovať prísnejšie a to znížením jeho výkonnostnej odmeny.
Zároveň sme prijali také opatrenia, aby k takýmto pochybeniam už nedochádzalo. Vodiči sú povinní čakať 3 minúty a v prípade že spoj nepríde, musia ihneď informovať dopravný dispečing a riadiť sa jeho pokynmi."
Áno ale je to tak. Cez víkend je veľa liniek poprekladaných a ponadväzovaných, lebo vzhľadom na intenzitu premávky a cestujúcich vie 95% spojov jazdiť na +1-3, o čo sa všetky prestupy opierajú...
Napr k Tebou spomínaným linkám je na DH ešte nejakým spôsobom tušim naviazaná 65, teda ak budeš posúvať 67, tušim zo 65 v smere z Rače sa má dať prestúpiť oproti na 67 do Biskupíc (ako náhrada pôvodnej 67 na Jurák) a naopak. No a následne so 65 je nejaká koordinácia aj do/z Vajnor...
autor týchto náväzností/prestupov to nazýva nejako že "celomestský prestup, alebo celomestský zväzok liniek..."
http://goo.gl/gzU4 - pride mi to ako zbytocna linka - aj ked, usek NM - Farskeho moze byt vyuzivana ako alternativa L95 a pristup k elektrickam a busom na zastavke Aupark
takže pri zabezpečení nejakých odstupov na L70,74,87 treba posunúť 67,78,98,99... potom ešte tipujem, že keď sa prekladajú 98+99 tak asi s nimi na spoločnom úseku aj 93... už mi nič iné nenapadá. To vyzerá ako keby som otvoril Pandorinu skrinku - načnem linky na Vlčom hrdle a skončíme pri Petržalských linkách kdesi na Lúkach ? tomu sa povie Satanic Public Transport ? ? ?
1. bavíme sa o víkende, teda Ti odpadne 78 a 84
2. už v jednom príspevku som písal že 87+98 je náhrada starej 97, komepnzácia pre slovnafťákov... pohľadaj si kade chodila 97.. áno, v hornej ččasti ju nahrádza 88 a 68.. ale v Lúkach? no tá 99 sedí, ale zasa takto predĺžiť cestovanie nie až tak zanedbateľnému prepravnému prúdu... preto sa tam obojsmerne drží prestup 87-98 a aj je využívaný.
a na kerú máriu ti bude to aby sedela L98 v jednom aj druhom smere? ? keď pri ceste do Petržalky z Vlčieho hrdla máš najlepšie ísť L87 na EUBA a tam presadnúť na 68,88,98, príp. 150-200m pešo na Bulíkovej máš 84 a 99. Alebo keď už by nešla zrovna L87, tak L70 ideš na zast. Košická a prestúpiš na L68, alebo Wustenrot L78, príp. Malá scéna L95. Ešte nejaký problém s cestovaním na trase Vlčie hrdlo - Petržalka??? ?
"...prichádza 87, čaká na zmeškanú 70..." možno za 20-30 rokov. Ja tomu, že nejaká linka počká inú neverím, už sa stalo, že aj N91 ušla N93 ? takže ja by som radšej rovno navrhol odstupy nejaké tam nechať aby neboli diery a aby sa ani nečakalo dlho.
keby SaS pripustial, žeby šla do koalície so Smerom, tak by sa možno ani do parlamentu nedostali a hlasy by dostalo SDKÚ, KDH alebo Most namiesto nich, lebo SaS volili ľudia aj preto, že odmietali povolebnú spoluprácu so Smerom. Takto to vyzerá, že by mal vládnúť Smer, lenže je to preto, že na poli ľavicových strán mal v týchto voľbách konkurenciu len v SDĽ ktorá skončila okolo 3% a HZDS, po ktorom Smer prebral fan klub, skončilo rovnako za Smerom s priepastným rozdieľom, takže ľavičiari na Slovensku v podstate majú len jednu silnú stranu a svojho "fuhrera" s veľkou držkou a kusom maštale v gebuli. Pravicoví voliči sa pomerne roztrúsili medzi strany, dá sa povedať, že SaS zachránilo % pre pravicu ako nová nádej pre tých čo sa prejedli SDKÚ no nechceli ani Fica a tiež nie rizikových KDHákov, z ktorých mám dosť zlý pocit, keďže mám dojem, že im po 2-3 rokoch vlády hrábne a začnú tlačiť na pílu s Vatikánskou zmluvou, výhradou svedomia, interupciami a pod. Myslím, že tie 4 roky bude akurát čas stačiť na riešenie podstatnejších vecí ako tráva, homoši, interupcie, Vatikán a svedomie...
70: XX:00 - XX:20 - XX:40 (tak prakticky jazdí vďaka meškaniam aj dnes a pod most to aj tak stíha na prípoj k 37 a 91)
87: XX:00 - XX:30 (posunutie o 3 min. skôr by ju sprípojovalo s 99, ale bolo by treba posunúť aj 67, aby sa nerozbil preklad)
74: XX:05 - XX:35
príchod 77: XX:00 - XX:30
V praxi by to vyzeralo asi takto, príklad modelová situácia: Je víkend XX:00, do VH prichádza 87, čaká na zmeškanú 70, ktorá príde povedzme XX:01, počkajú na 77, ak medzitým nedošla a spokojne môžu odísť, väčšie meškanie ako -2 by tu nemalo nikde vzniknúť... O polhodinu neskôr by sa postupovalo rovnako, akurát by sa nečakalo na L70...
VH - Biskupice:
87: XX:16 - XX:46
70: XX:16 - XX:36 - XX:56
77: XX:20 - XX:50
príchod L 74: XX:15 - XX:45 (prestup je síce tesný, ale 74 to v pohode stíha bez meškania)
Prax: Je víkend, XX:15, prichádza 74 a odstaví sa tak, aby ju vodiči L 70, 87 A 77 videli, že reálne prišla. XX:16 príde 87, vidí odstavenú 74, ale nevidí 70, tak na ňu čaká, tá príde povedzme XX:17 a vtedy obidve (L87 aj L70) odídu. Nuž a zostáva nám iba 77, ktorá si môže spokojne odísť XX:20... Rovnako to bude fungovať aj pri XX:45, akurát sa nebude čakať na L70...
Kvôli striedaniu smien vo Vlčom Hrdle, začiatku/koncu smien v nemocnici podunajské biskupice, príchodom vlakov na ŽST Podunajské Biskupice, aby boli prvé ranné odchody identické v po-ne.
Viac ludi bude spokojnych ak vznikne vlada pod vedenim SDKU ako nejaka mensinova vlada Smer-SNS (ktora ani nemoze vzniknut).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Gagarin1