Reakcia na: SORBN12 #149991:
ja by som to robil takto :- L9 by šla z Karlovky normálne po Vazovovu a odtiaľ by pokračovala ako L4 smerom do Karlovky.
- na zastávke Vazovova (priamo na ulici, ako je SOÚ a SGeŠ) by stáli aj X2,X14 čiže ľudia z KV by sa dostali svojími linkami 4 a 9 až k autobusovým linkám (zatiaľ čo podľa tvojho návrhu by L4 prišli po Floriánske nám. a L9 po Nám. SNP najďalej)
- L1 by som nechal premávať bez zmeny v úseku Dúbravka - Odborárske nám., odkiaľ by šla na Vazovovu a pokračovala ako L2 na Hlavnú stanicu, aby kapacitne zaskočila za L2 (L8 nahrádzať netreba pre úsek Hl.st. - Vazovova, taký obrovský dopyt tam nie je)
A s L16 tu prestante furt strašiť, tá zauzlená trasa, to je teda fakt hotové potešenie ?
810zssk
Co tak to spravit uplne jednoducho:
L1: Dubravka - Karlova Ves - tunel - SNP - Spitalska - Vazovova a spat (blokova slucka Americke namestie - Vazovova - Spitalska).
L4: Karlova Ves - nabrezie - Safko/L.Stura - Spitalska - Americke namestie - Racko - ZST Vinohrady - Raca a spat.
L5: Navrat na povodnu trasu.
L9: Karlova Ves - tunel - Obchodna - Hlavna stanica a spat.
L2, L8, L16 zrusena.
X2: Zlate piesky - ZST Nove Mesto a spat
Potom pre NAD su dve moznosti..
Prva:
X14: ZST Nove Mesto - Vajnorska - Trnavske myto - Karadzicova - Zahradnicka - Ruzinovska - Astronomicka a spat.
Druha moznost:
X14 - Astronomicka - Ruzinovska - Zahradnicka - Mileticova - Trnavske myto - Vazovova a spat
X6 - ZST Nove Mesto - Vajnorska - Trnavske myto - Vazovova a spat
Na Vazovovej by to stalo priamo na elektrickovej trati a to tocilo sa to po trase Radlinskeho - Imricha Karvasa - Mytna - Vazovova...