dnes poobede išli dve L95 za sebou cez zastávku Hrobáková (Smer Vyšehradská) a boli obidve poloprázdne. ? Jeden bol tuším 4219/..
Väčšia časť ľudí nastupuje/vystupuje na Farského a ďalej už nejde až taký plný.
Zvazujem napisat Brankovi námet, ci by sa nejako nedali zamenit okna s posuvnymi vetrakmi s oknami s minivetracikmi. Podla mna by to aj islo nakolko velkost 2 typov okien je univerzalna. Aspon zopar okien nech sa zameni , mozno to bude vyzerat jak u debilov, ale aspon nebudu sauny vo vozoch 2344-2363
chceš mi povedať, že tie sedadlá musia byť v celej SORke NB na schodoch? aj v tej NP časti je nutné všetky sedadlá mať na schode (myslím tie ktoré niesú nad kolesom a niesú ani nad motorom, ten pokiaľ viem je vzadu) a vzadu v tej vyvýšenej časti sú tie sedadlá umiestnené ešte na ďalšom schode. Nebolo by od veci, keď už tie 10 BN budú na šrot, rozmontovať to a zistiť či tam tie schody boli ozaj potrebné ? Chcel by som vidieť koľko iných výrobcov rieši LE vozidlá takto unikátne kreténsky ako SOR. Mám na mysli to kydanie schodov kde to ide a hlavne ten hrb ? videl som LE 15m Solaris a SOR s ním porovnať je blbosť. SOR to je low cost par excellence.
Add staromostove zmeny
Ovtedy co su presmerovane L95,50,78 tak chodia ovela prazdnejsie. Viem,ze na vsetko treba cas Kym si na to ludia zvyknu,ale :
Neviem ako je to rano na 95 ,ale poobede chodi ovela menej vytazena ako doteraz . Nic by sa nestalo keby sa jej zmenil interval z 4 minut na 5 minut v poobednej spicke a usetrene vozy by sa mohli dat na pekelnu 68ku.
Detto 50ka totalna hovadina - kazdych 6 minut k Auparku , stacil by tam kazdy druhy spoj - ostatne vozy na Safko - prestup eliny 11,12,13,14,4
K 78 sa nevyjadrujem - moze byt ?
A ako inak by si chcel tie "schody" zo sedadiel v LE/NP vyriesit (hlavne nad kolesom a motoeom)? To ako maju byt "Hover-busy" bez kolies, naprav, motora atd? ?
V tých Citelisoch je asi tak príjemný vzduch ako v TAM-BUSoch. Rozdiel je v tom, že Citelis by ako nové vozidlo (hoc postaršej koncepcie) mohol mať klímu a keď už nie to, tak aspoň tie veľké vetracie posuvné okná, ktoré ich pár kusov má. Ďalej som neskutočne vďačný za každý jeden Ik415 na L99, ktorý príde namiesto SORky v ktorej sa pri vystupovaní ľudia tlačia, vrážajú do seba a nemusí nikto zdolávať schody pri zliezaní zo sedadla.
Derkay nevie ani poriadne rozprávať... A ževraj, že ľudia si myslia, že tunel by mal byť suchý, ale to nie je pravda... Hm prečo sú potom nové tunely už suché? ? Keď ho už teraz opravovali mohli ho kompletne odizolovať....
Aj ja som o tom rozmýšlal... namontujú to na také osamotené zastávky, 2 týždne, a označovače podľa mňa buď "záhadne" zmiznú, alebo budú rozbité. No ale cestujúci to budú MUSIEŤ uvedomiť, že cestovaie bez fung. označovača nebude ísť...možno tí vandali budú "nútení" nepoškodzovať tú techniku. ?
Bratislava má až moc zdravého rozumu. niektorí ľudia (strana) spojili "príjemné s užitočným" a našli si sponzora.
Iná vec je kto sa objektívne prihlási do súťaže. Buse už dopredu avizovalo, že nemá záujem. A to sa hovorilo ähovorí stále) že od emtestu budú aj transparenty, akurát toto nepôjde cez verejné obstarávanie, lebo do nového vozidla si DPB môže teoreticky vybrať transparent, aký chce...
Ad ****ve katy. Tie vie aj mikroelektronika. Ale "spravne" nastavene kriteria obstaravania sa isto postaraju o "spravneho" vitaza. Myslel som, ze aspon Bratislava ma trosku normalneho rozumu.
Poviem to asi takto, na vaše hypotetické úvahy, som dal hypotetické odpovede. V súčasnosti zákon neumožňuje ani a, ani b, ani c. No keďže Ústava hovorí, že poslancov je 150 Pali by to musel nejak riešiť.
Ja píšem že to sú zámienky pre výberové konanie(na emtrest). Nie dôvody. BČK platby v MHD nemajú ani v Prahe ani Brne, aj keď v Brne sa to vraj ide realizovať už. Tri druhy platieb cestovného: teda jednorazové papierové lístky, jednorazové lístky z BČK a predplatné lístky (električenky) majú napr v Košiciach.
BID je najmä o myslení ľudí a z toho vyplývajúcich krokov. Keď SL odmietali fakticky, (nie podľa vyjadrení ale podľa skutkov) BID temer vo všetkých jej bodoch, nadradený orgán (BSK) im to mal prikázať. Ale neurobil tak, lebo boli navzájom "kamaráti". Tu sa vkladajú nádeje do nového vedenia BSK...
Ale pre spustenie BID sú nutné aj zariadenia tarifného a informačného systému, na ktoré opäť nemá vyčlenené ani mesto ani BSK temer žiadne € (opäť problém v myslení). Preto sa všetko obstaráva za EURO fondy. Ak na niečo ministerstvo neschváli žiadosť, dotyčné zariadenia sa nenakúpia (resp. nakúpia sa o viac rokov neskôr) a to môže celú BID ohroziť.
"parkovacie miesto je totiz nevyhnutna podmienka" - tak pánové, obujete si bakančata a pěkne na kolech, aby jste vědeli, jaké to je bez nafty veď tam by stačili iba "oznamovači", odchytávať autá podľa EČV by stačilo aj na druhej strane mosta
Re #149789 eripmav: tak tu je jasné, prečo MBCC ešte nie sú na cestách - neprišli nové palubáky ?
Re #149795 eripmav: "Eurofondy su rovnaki danovi poplatnici ako my " veď práve... lenže keď povieš, že "ide to (časť) z eurofondov", tak sú ľudia celí happy, že to (vraj) nemusia platiť ?
takze el. penazenky bude mat len mensina... potom je otazka ake su naklady na jedneho zakaznika... podla mna dost zalostne, a preto su to vyhodene peniaze... podla mna novy sposob platby DPB naozaj nepotrebuje, a hlavne nanho nepotrebuje vyhodit 150milionov korun...
pripravuje sa bratislava city card?:)) a to bude mifare karta predpokladam... no to vela zdaru, ked sa tym bude mat dat platit, co i len za cestovne listky... to by som teda veru neriskoval ? ? ?
Eurofondy su rovnaki danovi poplatnici ako my (a zo znacnej casti sme to vlastne my)... to nie su peniaze od martanov ? a bilancia nasich platieb a toho co dostaneme z EU je viac nez zalostna, zaratajuc ze polovica sa rozkradne a druha polovica ide na totalne somariny...
ok, ak je pravda ze sucastne palubne pocitace su zastarane a maju 22 rokov, to som nevedel, tak potom je to celkom ospravedlnitelne... ale aj tak nechapem ked maju (technologicky) tolko rokov, preco uz najmenej 5 rokov nemontuje DPB do novych vozidiel technologicky novsie palubne pocitace so spatnou kompatibilitou so starym systemom (to dufam nie je problem, ale v statnej sprave nic nie je prekvapenim)
takze v DPB sa bude dat platit bezkontaktnou kartou... cize novy sposob navyse... uz to je niekde v porovnatelnom meste odskusane, alebo to je DPB experiment?? ? v Brne ani Prahe som nic take nevidel... a nie len ze experiment, ale zase vsetci aj zaplatime vymenu vsetkych oznacovacov... genialne... preco mam pocit ze integrovana doprava nie je o tomto, ale o niecom uplne inom...
Ako som písal, elektrinocké peňaženky budú pri BID, lebo:
1. dnes sú v SL a ich zákazníci akože enchcú o tento produkt prísť. a keď sú v SL nech potom sú všade v BID
2. prirpavuje sa (stále sa odsúva :-D) projekt bratislava city card, kde bude hlavne el. peňaženka, teda nech sa dá za to aj cestovať = netreba kupovať cl, ale rovno sa to označí vo voze
Dnes je jasné, že musia ostať električenky (= predplatné CL), ktoré bude mať aj naďalej väčšina cestujúcich; elektronické peňaženky bude mať iba menšina. Ale stále sú tu u pár ľudí úvahy, že v budúcnosti nehať iba el. peňaženky, električenky zrušiť. Odborníci musia zabezpečiť, aby k tomuto nikdy nedošlo...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto
Ovtedy co su presmerovane L95,50,78 tak chodia ovela prazdnejsie. Viem,ze na vsetko treba cas Kym si na to ludia zvyknu,ale :
Neviem ako je to rano na 95 ,ale poobede chodi ovela menej vytazena ako doteraz . Nic by sa nestalo keby sa jej zmenil interval z 4 minut na 5 minut v poobednej spicke a usetrene vozy by sa mohli dat na pekelnu 68ku.
Detto 50ka totalna hovadina - kazdych 6 minut k Auparku , stacil by tam kazdy druhy spoj - ostatne vozy na Safko - prestup eliny 11,12,13,14,4
K 78 sa nevyjadrujem - moze byt ?