Nevšimol si niekto z Vás na SORkách 10.5 BN, že pri akcelerácií ako vyhádzajú zo zastávky alebo pri spomaľovaní to s nim začne trhať smerom dozadu? Na nový autobus dosť nezvyčajné myslím... zatiaľ som týmto vozidlom šiel len na L99, takže neviem či je to záležitosť len Petržalských SORiek alebo všetkých kategórie 10.5...
Tak potom si prestanem kupovať električenky a keď ma revízor chytí, pekne sa na neho usmejem a odídem si, lebo on nemá právo ma násilím nikde držať.... To je choré... Nikto nič nemôže, ale delikventi môžu všetko... A nemyslím iba čiernych pasažierov... Myslíte si, že by bolo toľko vandalizmu a násilia, keby násilník vedel, že bude po pristihnutí zmlátený do bezvedomia? Demokracia vedie k anarchii, ak v demokracii žijú debili. My sme žiaľ na demokraciu ešte nedospeli...
konkrétne rieenie môže byť iba v súlade s právami, nemožno akceptovať, aby protiprávne konanie - cestovanie bez lístka sa riešilo protiprávnym konaním - napadnutie, výtržníctvo a obmedzovanie osobnej slobody,
ak sa nezmení zákon, potom po vystúpení z vozidla MHD nemožno zadržiavať osobu, ktorá sa nepreukázala cestovným lístkom za žiadnym účelom, resp. na verejne prístupnom mieste (zastávka MHD) všetky oprávnenia revízora i člena SBS, ktorá plní úlohy pre dopravcu na základe zmluvy, vo vzťahu k verejnosti i cestujúcim, "zanikajú"
revizorovi nie je určená funkcia zabezpečiť preukázanie totožnosti, ak toniekto neurobí,
je mu dané oprávnenie vyzvať na preukázanie totožnosti alebo nadiktovať údaje zákonného zástupcu, ak sú cestujúcimi bez lístka deti bez preukazu totožnosti, ale nemá oprávnenie vynucovať to,
práve v tom perlí, čo ste napísali,
odchod do dôchodku a poberanie dôchodku, nemusí byť to isté,
ak sa rozhodlo, že princíp zabezpečenia - poistenia sa zmení na princíp sporenia, potom na účely vyplácania dôchodku o 25, 30 až 40 rokov je demografická krivka zaujímavá len s ohľadom na priebežný systém v SP, ako ho nahradí solidarita cez daňový okruh, nebude mať demografia už takmer žiadny vplyv,
suma vybraných daní závisí predovšetkým od výkonnosti ekonomiky, aj keď počet ekonomicky aktívnych ľudí nie je nezanedbateľným faktorom,
ak sa presadí návrh na odvodový bonus, nepomôže nijaké odsúvanie nároku na výplatu starobných dôchodkov, tvorba zdrojov v priebežnom systéme sa výrazne zníži, čo bude mať za následok aj zásah do prerozdeľovania daní, lebo štát ručí za výplatu starobných dôchodkov alebo ich častí z tzv. I. piliera,
prisťahovalectvo, alebo ekonomická migrácia, môže pomôcť pri pokrývaní potrieb trhu práce na isté nedostatkové profesie, ale s ohľadom na prepad pomeru aktívnych k pasívnym je utópiou veriť na jej záchrannú funkciu, to by sa sem muselo postupne prisťahovať cca 1,2 mil. ľudí, z ktorých by postupne tvorilo hodnoty od 400 - 800 tis. ľudí, najneskôr o jednu pracovnú generáciu, k tomu by sa muselo pridať aj tých cca 300 tis. ľudí bez práce, ktorí tu už žijú,
Ale to neni zly napad ? Zahradnikov slogan pred volbami by potom mohol byt:
"Za Slovensko, za Tatry, rusim linku 33,
a na miesto 33, budu Capacity a 133" ?
..."už nie je cestujúci ani povinný strpieť zistenie totožnosti príslušníkom PZ"... - myslel si to v zmysle, že nie je povinný čakať na zastávke s revízorom na príchod polície, alebo nemusí sa podrobiť, na výzvu príslušníka PZ, legitimácii osoby?
Re #148876 JamaVOku: len by ma zaujímalo, či aj "na znamenie" je už oddeľovač pásiem, aj keď tam nezastaví a v prípade nefunkčnosti buse nevieš, či si už v 2. pásme
Re #148901 Petto: krása, tak namiesto toho,aby boli obe série rovnaké v štýle Ik (48xx, 28xx, 18xx), zas bude bordel...
Re #148903 Petto: tak zrušia 33, "lebo sa týmnikto nevozí a všetci chcú 133"
Re #148909 Valec: od zriadenia RTG ju nehlási určite, skôr od nahratia RTG do hlásky, lebo vždy bolo "nasleduje zastávka - pozor, zastávka je na znamenie"
a teraz vypadlo slovíčko "pozor" a je tam nejaký cingnutie "Nasleduje zast. RTG, cing, zast. je na znamenie" (prečo to "pozor" vlastne zmenili?) a ak zastaví, tak nehlási "RTG", ale priamo "nasleduje zastávka..."-takže to asi bude tá tebou spomínaná vzdialenosť . takže klasicky vyvstáva blbá otázka - vie to DPB aj opraviť či to takto bude až kým nezrušia GIB a s ním aj tú zastávku?
ten co tam pribehol nemyslim ze bol zamestnanec DPB.Skor nejaky horlivec ktory si chcel mozno udriet alebo policajt v civile.To druhe skor,pretoze pouzil na neho dost dobry hmat co ho aj dost spacifikovalo.A urcite aj zabolelo podla toho ako skrikol ?
neviem. povráva sa kadečo.
ak naozaj "niet dymu bez ohňa"(dp nemá peniaze) alebo "bez vetra sa lístok nepohne"(asap skrachoval), tak na tom niečo môže byť...
tak či tak podľa mňa nie je normálne, keď za celý rok nedodajú hádam ani 700 (+-2 denne).
aj keď s prihliadnutím ku kvalite aj to je priveľa?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
vlado13