Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #148883:
revizorovi nie je určená funkcia zabezpečiť preukázanie totožnosti, ak toniekto neurobí,
je mu dané oprávnenie vyzvať na preukázanie totožnosti alebo nadiktovať údaje zákonného zástupcu, ak sú cestujúcimi bez lístka deti bez preukazu totožnosti, ale nemá oprávnenie vynucovať to,
Reakcia na: Ike #148878:
práve v tom perlí, čo ste napísali,
odchod do dôchodku a poberanie dôchodku, nemusí byť to isté,
ak sa rozhodlo, že princíp zabezpečenia - poistenia sa zmení na princíp sporenia, potom na účely vyplácania dôchodku o 25, 30 až 40 rokov je demografická krivka zaujímavá len s ohľadom na priebežný systém v SP, ako ho nahradí solidarita cez daňový okruh, nebude mať demografia už takmer žiadny vplyv,
suma vybraných daní závisí predovšetkým od výkonnosti ekonomiky, aj keď počet ekonomicky aktívnych ľudí nie je nezanedbateľným faktorom,
ak sa presadí návrh na odvodový bonus, nepomôže nijaké odsúvanie nároku na výplatu starobných dôchodkov, tvorba zdrojov v priebežnom systéme sa výrazne zníži, čo bude mať za následok aj zásah do prerozdeľovania daní, lebo štát ručí za výplatu starobných dôchodkov alebo ich častí z tzv. I. piliera,
prisťahovalectvo, alebo ekonomická migrácia, môže pomôcť pri pokrývaní potrieb trhu práce na isté nedostatkové profesie, ale s ohľadom na prepad pomeru aktívnych k pasívnym je utópiou veriť na jej záchrannú funkciu, to by sa sem muselo postupne prisťahovať cca 1,2 mil. ľudí, z ktorých by postupne tvorilo hodnoty od 400 - 800 tis. ľudí, najneskôr o jednu pracovnú generáciu, k tomu by sa muselo pridať aj tých cca 300 tis. ľudí bez práce, ktorí tu už žijú,
Reakcia na: Petto #148901:
tieto 3 maju ist na garantovane NP poradia 63 od juna
Reakcia na: kecho #148919:
Ale to neni zly napad ? Zahradnikov slogan pred volbami by potom mohol byt:
"Za Slovensko, za Tatry, rusim linku 33,
a na miesto 33, budu Capacity a 133" ?
Reakcia na: AAA #148907:
..."už nie je cestujúci ani povinný strpieť zistenie totožnosti príslušníkom PZ"... - myslel si to v zmysle, že nie je povinný čakať na zastávke s revízorom na príchod polície, alebo nemusí sa podrobiť, na výzvu príslušníka PZ, legitimácii osoby?
Reakcia na: AAA #148907:
Konecne rozumne vysvetlenie ?
Reakcia na: kecho #148919:
SORY NB 18 mohli ist kludne do ciselneho radu 13xx,43xx ( za predpokladu,ze 1306 by siel do srotu alebo este na "par minut" na 4DP - 42xx )
Reakcia na: no.ev.di. #148877:
aj v cyklobuse je bike zadarmo (aj mňa ten článok cez týždeň prekvapil)
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/od-maja-vozia-dve-autobusove-linky-bicykle-zadarmo.html?page_id=163220

Re #148876 JamaVOku: len by ma zaujímalo, či aj "na znamenie" je už oddeľovač pásiem, aj keď tam nezastaví a v prípade nefunkčnosti buse nevieš, či si už v 2. pásme 😉

Re #148901 Petto: krása, tak namiesto toho,aby boli obe série rovnaké v štýle Ik (48xx, 28xx, 18xx), zas bude bordel...

Re #148903 Petto: tak zrušia 33, "lebo sa týmnikto nevozí a všetci chcú 133" 😉

Re #148909 Valec: od zriadenia RTG ju nehlási určite, skôr od nahratia RTG do hlásky, lebo vždy bolo "nasleduje zastávka - pozor, zastávka je na znamenie" 🙂
a teraz vypadlo slovíčko "pozor" a je tam nejaký cingnutie "Nasleduje zast. RTG, cing, zast. je na znamenie" (prečo to "pozor" vlastne zmenili?) a ak zastaví, tak nehlási "RTG", ale priamo "nasleduje zastávka..."-takže to asi bude tá tebou spomínaná vzdialenosť . takže klasicky vyvstáva blbá otázka - vie to DPB aj opraviť či to takto bude až kým nezrušia GIB a s ním aj tú zastávku? 😉
Reakcia na: ufo #148860:
ten co tam pribehol nemyslim ze bol zamestnanec DPB.Skor nejaky horlivec ktory si chcel mozno udriet alebo policajt v civile.To druhe skor,pretoze pouzil na neho dost dobry hmat co ho aj dost spacifikovalo.A urcite aj zabolelo podla toho ako skrikol ?
Reakcia na: Mike #148916:
neviem. povráva sa kadečo.
ak naozaj "niet dymu bez ohňa"(dp nemá peniaze) alebo "bez vetra sa lístok nepohne"(asap skrachoval), tak na tom niečo môže byť...
tak či tak podľa mňa nie je normálne, keď za celý rok nedodajú hádam ani 700 (+-2 denne).
aj keď s prihliadnutím ku kvalite aj to je priveľa?
Reakcia na: 2xT3SUCS #148915:
A už s tým skončili/skrachovali? teda noví zamestnanci už uniformy nefasujú..? ? alebo je to iba fáma? ?
Reakcia na: Mike #148914:
ako si uhádol? ?

?
Reakcia na: 2xT3SUCS #148913:
Oni šili uniformy pre DPB, či? ?
Reakcia na: AAA #148907:
osoba (fyzická alebo právnická) nemá právo chrániť svoj majetok?
Reakcia na: boxcar #148906:
jasne, len neviem p.zahradkarovi by to určite napadlo dat sorky na 133, jeho hocico napadne...
Reakcia na: luky133 #148834:
Neboj sa, už sa menia aj ciele. Napr. na dojazdovej 201 už zmizla šípka, ostala len linka a inverzný cieľ s vozovňou.

Re #148864 kecho: Lebo je zle nastavená vzdialenosť a v zástávke RTG si palubák myslí, že už ju prešiel. Mimochodom, to je od zriadenia tej zastávky (a hlási ju už dosť dlho).

Re #148877 no.ev.di.: Prečítaj si novinky, za bicykle sa už (v rámci predvolebnej kampane) neplatí nikde.
Dobré ránko všetkým prajem 🙂
Reakcia na: boxcar #148887:
e #148887 boxcar + Re #148883 no.ev.di.Princíp a celý problém tej kontroly spočíva v tom, že revízor nie je verejný činiteľ, ale obyčajný zamestnanec, ktorého práva sú dané zákonmi o cestnej doprave a o doprave na dráhach. Tieto zákony mu neumožňujú obmedzovať osobnú slobodu. Dokonca vďaka šikovnosti posrancov a úradníkov na ministerstve dopravy v električkovej a trolejbusovej doprave už nie je cestujúci ani povinný strpieť zistenie totožnosti príslušníkom PZ, keďže pravdepodobne z nepozornosti toto ustanovenie v novom zákone chýba. DPB síce napísal do PP, že cestujúci je povinný s revízorom na políciu počkať, no tieto ustanovenia sú v rozpore so zákonom, a preto sú neplatné. Dokonca v prípade, ktorý sa tu rozoberá DPB sám PP porušil, keďže všetky úkony sa majú podľa PP vykonať vo vozidle. Teda v súčasnosti je to naozaj tak, že čierny pasažier môže revízorom zamávať a tí ho môžu nahlásiť na 158 a polícia ho môže hľadať.
Riešením by bolo doplniť do zákonov povinnosť cestujúceho počkať na hliadku polície. V súčasnosti by to mal DPB riešiť tak ako to niekedy rieši, že hliadka asistuje pri kontrole, alebo že hliadka v podstate sprevádza vozidlo MHD po svojej osi a v prípade potreby ihneď údaje zistí.
Pravda prax je iná, keďže ľudia, čo problematike rozumejú do tej miery, žeby sa možno s revízorom vyhádali, MHD nechodia a niektorí revízori predpokladám tie zákony nikdy nečítali a robia len to, čo im povedali na školení.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.