Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: eripmav #148645:
Mimochodom, z čoho by podľa Teba Mesto Vysoké Tatry so 4600 obyvateľmi tú električku asi tak zaplatilo?
Reakcia na: eripmav #148645:
DPB ale dostáva dotáciu na koľajové trate, a to od mesta. Potom sa môžem spýtať rovnako blbú otázku - prečo železnice nedostávajú dotáciu aj od miest, cez ktoré ich trate prechádzajú, keďže niekde využívajú železnicu ľudia aj na prepravu v rámci mesta? Jednoducho časť daní sa využíva na dotovanie verejnej dopravy, akurát železnice ich dostanú priamo od štátu a dopravné podniky nepriamo od miest.
Reakcia na: eripmav #148632:

Re #148631 luky133:

a napr Ivanku pri Dunaji, Rovinku a Stupavu by ste dali do akého kraja? Trnavského? Tým sa problém nerieši....

Ďalšou vecou je, že pochybujem, že na tých 100 000 tisíc obyvateľov, čo sú v dennom kontakte s Bratislavou a tiež v nej tvoria zisk, Bratislava dopláca... Bratislava ako mesto by si mala poriadne upratať pred vlastným prahom...

Ja som Bratislavčan, ale prímestskú dopravu využívam veľmi často. Ono nie vždy sa dá existovať zaizolovaný v hraniciach BA.

Čo sa týka ciest II. a III. triedy, tie spadajú pod kraj, ulice pod mesto.... v prípade, že je to jedno a to isté, malo by ísť o kooperáciu - tj. podľa záujmov - keď ide o regionálny záujem, zainteresovať do toho kraj, keď o lokálny, tak mesto...

Re #148646 eripmav: na túto otázku ti azda nemusím ani odpovedať... angažuj sa v politickom živote a skús tú trať zrušiť 🙂 uvidíš ohlasy ?
Reakcia na: eripmav #148646:
A bratislavské električky podľa Teba prepravujú aj náklad? Máš tiež pocit, že by sa bratislavské električky skladali z cca 10 vozňových súprav, pričom každý vozeň by prepravil cca 80 cestujúcich? Prepravnú kapacitu nerobí len interval... Koridor sa rekonštruuje na 85% z peňazí EÚ, lenže Bratislava (resp. bratislavský VÚC) peniaze z EÚ dostať nemôže. Keby otázka znela "Prečo sa peniaze vyhodené na fickoidné populistické predvianočné dôchodcovské príspevky radšej nepoužili na stavbu električkových tratí v BA?", to by som bral, ale železničné koridory sú vec zmyselná a možno šanca pre železnice "chytiť posledný vlak". Teda za predpokladu, že tam niekedy tých 160 km/h naozaj jazdiť budú.
Reakcia na: S499.1023 #148640:
stat (do coho spada aj EU) dava na rekonstrukciu trate bratislava - zilina miliardy korun... pre kolkych ludi sluzi tato trat??? keby isla do bratislavskych elektrickovych trati 1/10 z toho, tak tu pomaly nemame kde elektrickove trate stavat...
Reakcia na: S499.1023 #148640:
a elektricky v bratislave lietaju??? nepotrebujem vysvetlovat co su ZSR ? stat dotuje prostrednictvom dotacii do ZSR zeleznicnu infrastrukturu, co je ekvivalent kolajovych trati elektriciek, takze nechapem preco si kolajove trate ZSR dotaciu zasluzia a kolajove trate DPB nie... ide o princip spravodliveho prerozdelenia verejnych financii - peniaze by sa mali rozdelovat na zaklade poctu obyvatelstva a vyuzivania daneho druhu dopravy, aspon naznakom v spravodlivych pomeroch... ked pol miliona bratislavcanom (cca. 1/10 obyvatelov slovenska) ma ako drvivu vacsinu verejnej dopravy ktoru pouzivaju elektricky prevadzkovane DPB, tak si asi zasluzi aspon 1/10 dotacii do dopravy tohto statu... v com je take mesto Vysoke Tatry ine??? preco neplatia tatransku elektricku zo svojich podielovych dani tatranci???
Reakcia na: eripmav #148627:
Mohli uviesť pre úplnosť aj nejaké cenové porovnanie napr. s SAD Trnava a SAD Dunajská Streda. Prečo je vlastne Slovak Lines drahý? Iba kvôli výraznej obnove vozového parku pred pár rokmi?

A keď BSK dlží toľko peňazí, čím si to Slovak Lines zatiaľ vykrýva? To má taký zisk z diaľkovej, medzištátnej a zmluvnej dopravy? Alebo si zobral úver?

Lebo o nejakých jeho finančných problémoch v článku nie je zmienka. Ani nejaké výraznejšie rušenie spojov som v posledných rokoch nepostrehol.
Reakcia na: Petto #148636:
Ale kde, 6705 stále dnes vrčí na DD...
Reakcia na: Emo #148622:
Áno, také dvadsaťminútové poskakovanie po Hellovej by určite prispelo k zvýšeniu atraktivity tejto linky ? ? ? .
Reakcia na: S499.1023 #148639:
Ďakujem. ? Neskôr som našiel aj rozpis tlačítok a podľa neho to vyzerá, že majú aj klimatizáciu avšak asi len pre vodiča (zaujímave, že v Prahe ju majú na streche a nie zabudovanú v autobuse)...
http://www.websnadno.cz/html/fotooriginal.php?subdomena=mhdba&domena=wbl.sk&label=475&souborfotky=1ap_-_cifo.jpg
Reakcia na: eripmav #148632:
ŽSR do toho nemotaj, ŽSR sú ekvivalentom NDS a cestných správ.
Reakcia na: luky133 #148638:
To je ovládací panel od bufíku.
http://www.mhdba.eu/fotogalerie/475/originaly/1au_-_cifo.jpg

To je kúrenie či klimatizácia? Lebo Webasto vyrába aj kúrenie pokiaľ viem a podľa tlačítok to vyzerá na kúrenie.
Reakcia na: Petto #148636:
Veď predsa predčasne zaradia nejaké CapaCity, alebo s veľkou radosťou niekto bude musieť ísť behať so Solarisom na 33 a niekto s Tedomom. ?
Reakcia na: Hug0 #148633:
Presne tak , nafarbia 21 Tr do LBC a vsetci budeme happy ?

Btw. v premavke cez vikend su na L33 len 6701,3,6 - som zvedavy co zajtra vypravia, predsa len aj zalozak pre DD je len 1 ? , ale este stale chyba 1 voz do vypravy 🙂 ( 6702 rozbita, 6704 asi kaputt, 6705 uz je asi na SP kvoli traktoru )
Reakcia na: luky133 #148634:
V szegede to robia 🙂 tam to dokonca začali robiť aj s Citarami 🙂. Mne sa zda že Brno už vyraďuje 21Tr tak tam by sa mohol DPBz pozrieť ?
Reakcia na: Hug0 #148633:
Nech rovno nakupujú vyradené Škody 21Ab a prerábajú ich na trolejbusy ako to robili v niektorom meste v Maďarsku. ? ? Smutné na tom je to, že aj kebyže to robia tak máme modernejší park než teraz. ?
Reakcia na: Majo #148623:
Ja to očakávam tak že trolejbus opravia a potom ho prestavia verejnosti ako novo zakúpený 🙂
Reakcia na: Ike #148629:

1. Bratislava ako VUC, zlucenim funkcie magistratu a VUC - konecne logika a spravodlivost a aj znacna uspora byrokratickych darmozracov... zrusenie mestskych casti je uz znacna trufalost na tento bordelistan... samozrejme to este neriesi to ze stat dotuje ZSR a ZSSK a tie zabezpecuju tiez VHD niekde... takze nejaka priama dotacia statu na kolajovu dopravu (napriklad 1/10 dotacie do ZSR a ZSSK priamo pre DPB na kolajovu dopravu)
2. ine riesenia su len polovicate a horsie... ale napriklad ja byt primator, tak udrzbu a spravu ciest I., II. a III. triedy dam na starosti tomu komu patri, ak sa nesplni bod 1. alebo nedostanem adekvatne peniaze. Rovnako s verejnou dopravou - poziadam VUC aby sa podielal na VHD vo svojom kraji laskavo, alebo to prenecham VUC...
Reakcia na: Ike #148629:
Vytvoriť z Bratislavy samostatný kraj ako je napr. Praha či Viedeň. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.