Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MacGiver #148528:
Linkové vedenie sa ale nemôže robiť IBA na základe toho, či by daná linka odviezla veľa ľudí alebo nie. Ak by existovala napr. autobusová linka z Ružinova na Americké nám. priamo cez Záhradnícku, tiež by odviezla veľa ľudí, ale raz už tu sú električky, tak nemá zmysel zavádzať súbežnú autobusovú linku, aj keby doviezla do cieľa ľudí možno o 2 minúty rýchlejšie. To je presne prípad linky 133, ktorá tiež odvezie dosť ľudí, ale je nesystémová, pretože takmer v celej trase kopíruje elektrickú trakciu. Preto si myslím, že nie je dobrý nápad ani linka z Ml. nív na letisko, keďže by v dosť významnej časti svojej trasy kopírovala trolejbusy. Ak sa budú zavádzať takýmto spôsobom stále nové a nové linky, opäť sa dostaneme do stavu, ktorý tu bol v podstate až do septembra 2005, že bude množstvo liniek, nikto sa v linkovom vedení nebude vyznať a intervaly na polovici liniek budú absolútne neatraktívne.
Reakcia na: Emo #148526:
+ Re #148518 810zssk: ako sa to vezme, na jednej strane má 810zssk pravdu, tých zopár turistov, ktorý náhodou pôjdu s ASMN na letisko, môžu ísť na letisko aj 70/202/208+96 (prestup na Prievozskej) a priama linka na letisko by nemala zmysel.?

na druhej strane máš pravdu aj ty, lebo ak má podľa DPB zmysel L35, L36, L135, L156, tak by mohla mať zmysel aj linka na letisko, ktorá by podľa mňa odviezla viac ľudí, ako napr. všetky štyri vymenované linky dohromady... Len by nemala kopírovať trasu L61 a L96. ?
Reakcia na: Emo #148526:
Keby bolo mesto čo k čomu, mohlo požadovať od štátu, aby zafinancoval električkovú trať z Hlavnej stanice okolo zimáku na letisko ako nevyhnutnú investíciu na zabezpečenie kvalitného spojenia na majstrovstvá v hokeji. Bola to príležitosť, ktorá sa už zrejme nikdy nenaskytne. Najlepšia trasa by bola zrejme po Šancovej, Trnavskej ceste, Rožňavskej a Galvaniho. 63-ka by sa potom mohla presmerovať cez Ivanskú cestu, 61-ka zrušiť, 96-ka vrátiť na ŽST Nové Mesto, 74-ka skrátiť z Vlčieho hrdla po Bajkalskú, 53-ka tiež povedzme po ŽST Nové Mesto.
Reakcia na: 810zssk #148525:
Ak využívajú turisti spojenie Hlavná Stanica - Letisko (linka 61), tak si myslím, že by mohli aj toto. Aj keď je mi jasné, že 61 má iný interval a primárne obsluhuje Trnávku a Avion. ?
Reakcia na: Emo #148524:
Kolko je takych ludi? A kolko z nich tu linku vyuzije ak bude chodit raz za hodinu?
Reakcia na: 810zssk #148523:
Mala by zmysel pre tých, čo napr. prídu do Bratislavy autobusom a pokračujú lietadlom alebo naopak. Nemusela by mať ktovieaký interval, stačilo by tak 30 - 60 minút. ?
Reakcia na: Emo #148518:
Podla mna nema zmysel vobec...
Reakcia na: David m #148514:
aj 6626 by ste tam mali mat 🙂
Reakcia na: 2xT3SUCS #148495:
skor vlacik rendez - vinohrady - Istropolis ? ?
Reakcia na: 2xT3SUCS #148495:
ja sa pridávam, hoci som taký ex- resp. polo- ? mám odtiaľ maminu...
Reakcia na: 2xT3SUCS #148495:
Hej, hej, súbeh s elektrickou trakciou, len tak ďalej... ?
Reakcia na: 810zssk #148447:
Tá linka má zmysel, ale samozrejme nie s Dunčovým návrhom cez Bajkalskú. ?
Reakcia na: S499.1023 #148515:
Prečo máš pocit, že jazdiť s trolejbusom je väčší veget ako s električkou? Mne sa zdá, že skôr naopak, keďže nemusíš krútiť volantom a sledovať zberače atď...
Reakcia na: 810zssk #148502:
Nemyslím si, že by bol 2XT3SUCS postihnutý. Niečo som sa naňho popýtal bývalých kolegov, vraj je to nekonečný dobrák, to len tu je nejaký odtrhnutý z reťaze ? .
Reakcia na: 2xT3SUCS #148500:
Ja tvrdím tiež, že jazdiť električkou je veget, od neho väčší je už len jazdiť s trolejbusom.
Ale toto tvrdenie si práve TY rozporoval tým, že lietanie je ľahšie.
Reakcia na: no.ev.di. #148512:
Pri Iuvente v roku 2007 ako prvý krát na Slovensku použili takzv. svietiaci priechod. Funguje tak, že v noci (aj cez deň) svietia ledky, ktoré si vodič všimne už z diaľky. Avšak akonáhle sa niekto priblíží na kraj priechodu a začne po ňom kráčať senzory ho zaregistrujú a tieto biele ledky začnú rýchlo blikať a ešte sa k ním pridá značka priechod pre chodcov, na ktorej sú zase vysoko svietiace oranžové ledky, ktoré keď blikajú ich vidí aj slepý. Cena takéto priechodu stála 280 000 Sk v starej mene. Bohužiaľ stal sa zatiaľ aj posledným takýmto priechodom a v blízkej budúcnosti sa ani neplánuje použitie tohto systému inde v Bratislave. Tu máš napr. fotku: http://www.auto.sk/spravy/?id=8591
Funguje to približne takto akurát nebliká zábleskové svetlo ale ledky:
http://www.youtube.com/watch?v=Ijlv9J1QtAg
Reakcia na: luky133 #148507:
tak sa mi vidí, že získať si voličov pred krajskými voľbami bude ľahké, stačí asi nasľubovať semafory kade tade a je vymaľované ? neviem čo spravili pri Iuvente, ale stačilo by keby na zvyšné dve strany (smer Technopol a Kaufland) dali taký ostrovček do stredu cesty, kde by sa zúžila na jeden pruh, tak ako to je pri zastávke Mlynarovičova (smer Ovsište) alebo na Romanovej (smer Starohájska). To by mohli o chvíľu chcieť semafory na Smoleníckej, pred a za Lúčankou, na Lietavská x Budatínska,...
Reakcia na: luky133 #148510:
škoda, že to vypínajú, bola by väčšia sranda...
?
Reakcia na: 2xT3SUCS #148509:
Karloveská - Kuklovská? Ten nezmysel čo cez sviatky a víkendy sa radšej vypína aby zbytočne nezdržoval premávku? ? Teda snáď myslím to isté čo ty 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.