samozrejme, dá sa kúpiť systém, ktorým z centrálneho pultu budeš informovať cestujúcich pomocou tabúľ nielen na Patrónke. Politicky sa čaká na BID. a ?
to teba asi nenapadlo ze kym dojde nejaka elina auta budu davno prec... ked raz budes mat vodicak a auto mozno to pochopis... samozrejme ze urovnove prejazdy cez trat treba minimalizovat ale nie vsade je to vhodne a nutne...
zas si to čítal odzadu a dolu hlavou čo som písal? Alebo ťa baví vymýšľať si kraviny a niečo čo som nepovedal. By ťa mohlo napadnúť z vety : "Oznámenie o posilovom spoji by skôr malo byť na informačnej tabuli, ale keďže zastávky na Patrónke sú v rovnakom stave ako keď ich postavili a ani náznakom nevyzerajú, že sa tam stoja mestské, prímestské a diaľkové linky, tak ľudia môžu akurát tak tipovať." že som mal na mysli info tabulu na Patrónke! Či sa ti zdá, že na Patrónke nastupuje/vystupuje málo ľudí?!
tu nejde o lenivosť. Mala by to byť imho súčasť pracovnej náplne a informácie by mali byť štandardne podávané. Podobne ako dispečing by oznámenia pripravoval a vodičov oboznamoval s tým, čo kde majú pre ktoré linky hlásiť. Zrejme sa aj zopár vodičov bude za týmto účelom musieť zaškoliť a potrénovať a následne si na to zvyknúť. Zvládajú to kompletne všetci vodiči v iných mestách, tak ?
až dosnívaš o aktívnych tabuliach s obsluhou na pár zastávkach linky 43 kedy o posilovom spoji so šťastím informuješ polovicu cestujúcich si povieš, že by to po oznámení vodiča s minimálnymi nákladmi mohol vedieť každý.
Čo sa ti neľúbi? No máš pravdu, v tom videu neblokuje žiadnu električku, samozrejme len do chvíle pokiaľ žiadna nestihne prísť ? to už ťa nenapadlo... Prečo asi je vhodné minimalizovať takéto prejazdy cez električkovú trať alebo riešiť križovania električkovej trate a cestnej komunikácie mimoúrovňovo tam kde to ide?!
v tvojom prispevku je nadherne vidno ze si blbec a pise o veciach ktorym prd rozumies... vobec ta netrapi ze v tom videu nevidiet ZIADNE blokovanie elektricky... zrusit dunca a hotovo...
Predchádzajúca "čisto pravicová" vláda pre skutočnú liberalizáciuv osobnej doprave na železnici nespravila nič. A v nákladnej nakoniec tiež len úplné minimum.
odkiaľ máme 836 autobusov??? ? Tých 0,4% budú minibus linky a plytvanie autobusmi na DD, keď nevie DPB naučiť DD na to, že na Molecke sa má prestupovať na električky do mesta. ?
V stredajsej tlacenej verzii SME sa pisalo aj o DPB:
Vyberam: Podla Statistickeho uradu...DPB prepravil v 2009 o 9 milionov ludi menej ako rok predtym.... Na celkovej preprave sa podielali 57% bus, 31,4 elina, 11,6 tbus. V porovnani z 08 rokom sa podiel busovej dopravy zvysil o 0,4 %...busou dopravu zabezpecovalo 836 vozidiel co je o 15!!! viac nez v 08 roku. Najlepsie casove vyuzitie dosiahli tbusy ....
"vynikajúce" - v tom videu je nádherne vidno, že šoféri u nás sú arogantní blbci a na voľno čakajú na električkovom priecestí a vôbec ich netrápi, že blokujú električku ? zrušiť prejazdy a hotovo...
Ak vyjde v júni čisto pravicová vláda, tak Slovensko bude pre Jančuru najlepšia destinácia široko - ďaleko. Skorumpovaným Maďarom sa veriť nedá a v ČR to už vyzerá pomerne jednoznačne pre ČSSD, čo som počul.
To je pravda a preto to vyžaduje dôkladnú pripravenosť hlavne v takom byrokratickom a predpisovom molochu ako je železnica.
Cieľom je ukázáť, že sa to dá, ale už sa šíria správy o problémoch s prevádzkou na D3, problémoch s pracovným časom personálu. Neviem, nakoľko to je pravda, ale nahráva to jeho odporcom, lebo keď niekto bude chcieť, vždy nájde niečo proti predpisom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
toldo