Ja teda neviem, u nás nemajú ani prímestské klímu, teda C12 majú (teda tie z "prvej" série,vysoké sedačky, takz. "premium výbava), ale tuším Webasto či také niečo stredové (teda žiadny bočný tunel čo by to hnal medzi pasažierov), ale teda využívajú sa na diaľkových linkách (Vráble, resp. Zlaté Morance-BA ), tam ten bus tam stojí za mačku. ? Na krátku prímestskú super, ale diaľková teda nie.
Re #147785 no.ev.di.: Treba si vyskúsať na vlastnej koži. Ako som spomenul, totálne odlišná koncepcia. Inde motor, stredná hnaná náprava, inak dvere. Až na dve sedadlá pri druhých dverách má AG300New má vysokopodlažne položené sedadlá, miesta na státe je tam dosť, ale dosť tam citíť motorová veža, zadná časť je úplne nízkopodlažná, s tým, že miesto kde sú zadné kolesa sa nevyužíva vôbec na sedienie (i keď... ? ). Tak ale cestuje sa pohodlne, ale tak na veľké tlačenice to nie je, proste taký pohodový Západ. ?
Re #147797 luky133: No Van Hool má tiež Webasto, tak celé AG300New je riešené akýmsi "tunelom" cez ktorý sa ženie vzduch (preto asi nemá aj vetráky na oknách, i keď bez tej klímy to tam nejde, proste to tam musí niečo hnať). Dodávam, aby som ešte skončil ten svoj príspevok nejakým postrehom.
Myslíš, že to Záhradníka alebo Gyurkovského trápi? 8 rokov nerobili pre MHD nič, ak niečo robili tak to bolo v tréningovom tempe a robili z toho vždy haló a nebolo sa čím chváliť... Nepotrebné 9.5,10.5, pochybne zakúpené Shitelisy,nezmyselný prenájom 20ks Tedomov a K2S-ky ako inak vysokopodlažné ? mohol byť radšej jeden tender na 100-130 12m autobusov, mohol to zobrať SOR s typom 12 NB CITY a bol by pokoj a autobusy za rozumnú cenu.
Prečo by si mal c744 zaplatiť? On na ne (na rozdiel od DPB) nevypisoval tender... Teraz nie je na mieste riešiť otázku, či bolo dobré ich kúpiť alebo nie, skrátka sú objednané, tak ich má DPB zaplatiť a odobrať
Nevie niekto kedy sa má otvoriť Cubicon na Slávičom údolí? Tak to vidím na problémy s kapacitou na L31+39, podľa mňa tam bude onedlho treba interval 5/7-8/6
Nehovoriac o igelitoch a inom odpade, ktorý je po celom nábreží, až po Žižkovu.
Ale zveľadenie okolia bude v ich záujme. Pri zastavkách Ch.Sófer by mal byť dokonca aj park.
Presun zastávok je podľa mňa nonsens. Možno ešte tak obnovenie zastávky pred tunelom by som si vedel predstaviť.
Ako ti už m@rtin odpovedal, stiesnenosť interiéru je daná konštrukciou vozidla a jeho bezpečnosťou. Kvalita prevedenia interiéru je bez závad a kto si kupuje BMW, nekupuje si ho kvôli tomu, aby nedočiahol na ovládače ale preto, aby to auto sedelo ako pribité.
nechápem prečo keď chceli kupovať SOR tak nikdy im nehodili tender na štandardné 12m autobusy a mohlo tu byť už 40-50ks NB 12 od SOR a bolo by to lepšie ako 10.5 na takej L37,56,65 alebo 67.
Bol by som aj za ale pravdepodobne sa nepresunie kvôli tomu, že je tam už svetelná križovatka, ale i tak si myslím, že by to malo byť v záujme River Parku to tam zveľadiť. Ale to môže byť len sen nakoľko River Park nemá investora ako investor Eurovey. Stačí sa len pozrieť ako rozjazdili trávnik pri River Parku, blokovali neoprávnene jazdný pruh, parkovali na nábreží atď... Až po nátlaku verejnosti, ktorý si kvôli voľbám všimlo mesto to pominulo. A Eurovea robila presný opak. ? Povedal by som to tak, že J&T (River Park) je presný opak ako sa má správať userfriendly invsetor. ?
To je tak asi stále od začiatku predĺženia 901-ky do Hainburgu. ? Ani na zastávke vo Wolfsthali na hlavnej ceste nie je CP ani iná informácia, že odtiaľ ide do Bratislavy 901-ka...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
http://tinyurl.com/ya6u9wv
pribudnuté zastávky by mohli mať kreatívne názvy ako
- FMFI UK
- PriF UK
- FEI STU
Myslím, že na prevádzkových nákladoch by to až tak veľa nepridalo, ako by to pridalo na efektívnosti tejto linky...