Ja viem, že sme to tu už riešili, ale nemohla by L139 zachádzať k VŠ pavilónom?
http://tinyurl.com/ya6u9wv
pribudnuté zastávky by mohli mať kreatívne názvy ako
- FMFI UK
- PriF UK
- FEI STU
Myslím, že na prevádzkových nákladoch by to až tak veľa nepridalo, ako by to pridalo na efektívnosti tejto linky...
http://tinyurl.com/ya6u9wv
pribudnuté zastávky by mohli mať kreatívne názvy ako
- FMFI UK
- PriF UK
- FEI STU
Myslím, že na prevádzkových nákladoch by to až tak veľa nepridalo, ako by to pridalo na efektívnosti tejto linky...
Bubak
Re #147785 no.ev.di.: Treba si vyskúsať na vlastnej koži. Ako som spomenul, totálne odlišná koncepcia. Inde motor, stredná hnaná náprava, inak dvere. Až na dve sedadlá pri druhých dverách má AG300New má vysokopodlažne položené sedadlá, miesta na státe je tam dosť, ale dosť tam citíť motorová veža, zadná časť je úplne nízkopodlažná, s tým, že miesto kde sú zadné kolesa sa nevyužíva vôbec na sedienie (i keď... ? ). Tak ale cestuje sa pohodlne, ale tak na veľké tlačenice to nie je, proste taký pohodový Západ. ?
Re #147797 luky133: No Van Hool má tiež Webasto, tak celé AG300New je riešené akýmsi "tunelom" cez ktorý sa ženie vzduch (preto asi nemá aj vetráky na oknách, i keď bez tej klímy to tam nejde, proste to tam musí niečo hnať). Dodávam, aby som ešte skončil ten svoj príspevok nejakým postrehom.