Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
J:
Promiň, ale posuzovat město z autobusu? To snad ne? Nebo posuzovat Prahu, když jsi v ní nikdy nebyl?
Víš, že má Praha jednu z nejstarších památkových rezervací na světě? Bratislava a Praha jsou dvě úplně odlišná města, nejen architekturou, ale i jiným stylem života. Banskou Bystrici poznáš jedině tak, že z toho autobusu vystoupíš, projdeš si centrum, pobudeš tam týden, okoukneš noční život, hospody, povozíš se MHD a poznáš mentalitu zdejších lidí. Jen tak můžeš zhodnotit město. Z fotografií a z autobusu nic nepoznáš. 🙂
Pokud pojedeš do Berlína přes Prahu a pojedeš po dálnici D1 přes sídliště Jižní město, potom přes průmyslovou oblast Malešice a střihneš to okolo bývalých fabrik ČKD ve Vysočanech, řekneš si "hnus".
Když se projdeš po Karlově mostě, okoukneš Staroměstské náměstí, Hradčany a zdejší kostely, chrámy, katedrály, paláce nebo zhrady, tak si o městě uděláš jiný obrázek. Nemyslím si, že Banská Bystrica je ošklivá. Nejhnusnější město, jaké jsem kdy v životě viděl, byl Poprad. To je Most v severních Čechách, hezkej. 🙂
J: slo by to aj bez dostavby mosta kosicka, len by sa muselo xciet... v zone by som povolil iba pohyb aut obyvatelov (ale po urcenej opustacej trase, t.j. ked niekto byva na jednom konci zony, tak ju tu bude aj opustat a nebude jazdit krizom :-)), zasobovanie a doprava pre podniky len s povolenim a len v urcitom case a inac ziadne vynimky. a amerciek namestie a mickievicovu by som pre IAD uzavrel tiez...
Článok: znamená to, že mostová ostane neprejazdná.

Tomáš: Mňa hlavne zarazilo, že najviac kto hovorí, že Bratislava je škaredá sú banskobystričania. Teda z mojich spolutrpiacich na fakulte. No keď BA porovnám s BB tak mi BA pripadá ako Praha. Aspoň z môjho terajšieho dojmu.

Igorko: Ale Štúrová nie je trvalo pojazdovaná automobilmi. Veď na pravej strane smerom na Kamenné je jeden jazdný pruh a na pravej budú teraz dva alebo jeden + parkovacie miesta. Oni jazdili po tých nepoužívaných kolajách. Veď keď môže byť dlažba na Vajanského nábreží?!

si: jasne, že nie do okolotých uličiek ale išlo by to všeliako inak- cez dostojevského, nábrežie a tak. Nemôžeš počítať, že autá prestanú jazdiť cez stred. Asi by skončil tranzit ale ľudia čo tam bývajú a nie je ich málo... Autá by sa na Americkom ešte viac tlačili cez Mickiewiczovu a Kollárko a to už by sa zvládať nedalo. Asi by sa muselo sprejazdniť SNP alebo niečo iné vymyslieť. Zrejme by trebalo tých opatrení viac. Pravdepodobne by to šlo bez nejakej väčšej ujmy ale až po dostavbe mosta Košická. Už som to napísal Vajdovi, tak uvidím čo mi odpíše. Potom dám vedieť.

Inak tá anketa je pekná hlúposť. Veď to záleží od veľa faktorov čím by som najradšej išiel, aj keby mi všetky šli priamo od domu priamo tam kam potrebujem bez prestupu tak neviem povedať čo by som si vybral. Asi to na čo by som mal najväčšiu chuť, čo chodí prázdnejšie, čas moc premňa nehrá rolu 10 alebo 15 min. je jedno.

Za Citarom mi bude smutno, dúfam, že sa nabudúci rok poteším nejakým novým busom, ale už našim.
Reakcia na: J #14779:
Ano kazdy mame pravo na svoj nazor,ale moj nazor je taky,ze BB je jedno krasne mesto.
J: s tym vylucenim IAD - ja by som ich nepchal do bocnych uliciek, ja by som im tadial proste zakazal prejazd. A bol by to dobry krok k zneprejazdneniu centra mesta a k ukludneniu intenzity IAD v centre. (len by sa to muselo dodrziavat a kontrolovat)
Reakcia na: J #14794:
Zámková dlažba sa nemôže dať na trať trval pojazďovanú gumokolmi.
I.
si: myslím si že ten panel tam nehali, len kvôli prejazdom busov a keď to spravia pri Kryme, tak busy budu chodiť tade a vyhodia aj ten panel. Má tam byť ževraj asfaltobetón, ako som počul, znelo mi to divne, ale že je to, to čo je na nábreží či Radlinského. Škoda zámková by bola krajšia a aj by sa vytvoril súvislý pás- Kamenné, Jesenského-Mostová(určite dlažba), V. nábrežie. A ten nápad spraviť tam pešiu zónu. Asi to napíšem Ďurkovskému, aj keď neviem či by to zvládli potom ostatné ulice. No mohli by to vyskúšať na dva týždne a odvolali by sa na rekonštrukciu. Tá by sa zároveň zrýchlila a ak by sa to osvedčilo do roka by tam mohla byť krásna vydláždená pešia zóna, s dobovými lampami, stromčekmi(malého vzrastu) a lavičkami, pitnou fontánkou akési pokračovanie Korza. Mohli by tam dať aj nejakú sochu. Napríklad Štúra a odstrániť tú opachu z námestia Ľ. Štúra. Tá pešia by mohla byť od bývalej IRB teraz OTP až po zástavku busov. 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Reakcia na: Turbo #14718:
No, pekne... len mi nie je jasne, co robi Kamil Prochazka v Hasicskej poistovni...
Mimochodom, vcera boli na Olejkarskej dajake volby, ale neviem ake. Zrejme predstavenstvo...?
Reakcia na: si #14791:
No tie fotky su sice trocha neostre ale inak celkom v pohode. Len si porovnavam ako ktore fotaky fotia - tak preto ma zaujimalo, ci si spravil tieto fotky ...
tr3mp: obycajnym digitalom olympus camedia C-1, preco ? su az tak strasne ? :-))
Reakcia na: si #14788:
btw, akym fotakom robis tie fotky?
a este som zabudol... vyzera to tak, ze ziadna predpriprava na druhu kolaj nebude, kedze uz zacali klast tu plstenu haluz a robit drenaz a robia to iba na profil jednej kolaje...
a tie trakcne kable mohli urvat oba a natiahnut nove, ked uz robia rekonstrukciu :-))
ufo: no nevyzera to tak, pozri si kde je preruseny trolej... pochybujem zeby boli taki blbi a prerusili ho na blbom mieste a potom to prerusenie presuvali - nemalo by to ziaden vyznam...
inac dnes sa im podarilo "vykopnut" jeden trakcny kabel spetneho vedenia na safku :-)) su aj fotky, vecer asi dam na net...
Reakcia na: si #14785:
myslim, ze to potiahnu az tam na krizovatku, pretoze sa tam ma dat vyhybka s dlhymi jazykmi, vraj.
Viete niekto zaručene, aký bude rozsah rekonštrukcie ET Štúrova? Predpokladám, že druhá koľaj v smere na Šafárikovo nám. sa klásť nebude, ale bude aspoň nejaká príprava? A aký povrch bude? Asfalt, zámková dlažba, či snáď nie panely?
tulenique: no techniky tam bolo vcelku dost, ale ked si si vsimol, tak vacsinou to neboli typove najnovsie vozidla - ak by sa ich DP rozhodol zbavit, myslim ze pri 2 - 3 rekonstrukciach by za prenajom vozidiel zaplatil viacej ako by ziskal z ich predaja... Na druhej strane je otazka kolko stoji DP udrzba tychto vozidiel v prevadzkyschopnom stave. (Osobne som ale za aby mal DP vlastne prostriedky na vykonavanie aj takychto rekonstrukcii)
6tyzdnova uzavierka je dost dlha, ale myslim ze to stihnu spravit skor... a myslim, ze by nebolo byvalo od veci keby vylucili auta zo sturovej uplne a tuto vyluku IAD ponechali aj po ukonceni rekonstrukcie - ludi sa tam po chodnikoch flaka dost, v pohode by sa z toho dala spravit pesia zona (a bolo by to nasledne aj zaujimavejsie pre prilahle obchody). Zaroven by sa tymto celkom slusne nabural tranzit aut cez stred mesta a bol by to dobry krok k uzavretiu sirsieho centra pre IAD. Inac pracovnikom DP tam robili starosti rozne blbo odparkovane auticka a mali dilemu ci oskriet alebo nie :-)) ja osobne by som ich zavesil na tie lana cim nakladali panely a nalozil spolu s panelmi na tatrovku a odviezol na skladku - ked su ich majitelia taki drzi ze tam parkuju (bolo vidno ze autickarom boli podavane za stierace listky o tom, ze tam bude prebiehat rekonstrukcia a ze sa tam nema ani len zastavit a mali f , tak by som bol zvedavy ako by mali f svoje zdemolovane auto ked tam s nim zavadzali :-))
co ma na rekonstrukcii stve je, ze podla toho co som videl to vyzera tak, ze ostane kus povodnej trate smerom k tescu (podla mna to mohli vybrat az po vyhybku, prerusenie troleja nasvedcuje ale tomu, ze to tak nebude), na safarikovom namesti by som kolajnice tiez vybral viac smerom do krizovatky a tie 2 panely po ktorych vychadzaju linky 95 a 88 mam tak trochu obavy ci tam neplanuju nechat, kedze boli vymienane nedavno (z dovodu sadnutia podlozia a pod by som bol za keby bol cely usek spraveny nanovo a v jednom kuse).
Pri uplnej uzavierke Sturovej pre IAD by sa teoreticky dala spravit zvrhlost, zeby autobusy liniek 95 a 88 prechadzali nie po pravej strane ale po lavej strane hned vedla parku (nestudoval som moznost ako by sa tam vytocil klbak, takze toto moze byt kamenom urazu, nekamenujte ma za to 🙂 ) a nemuseli by nikde prechadzat cez trat...
No reko na Sturovej postupuje celkom rychlo, ale imho by mohla i rychlejsie, kludne by sa tam mohlo pracovat v dvoch smenach aspon od 7am do 8pm, prip. i od 6am do 10pm. Ale to by uz tazko slo v rezii DPB. Jednoducho mi je smutno z toho ze v centre bude bordel 6 tyzdnov, ked by sa to podla mna dalo spravit za 3-4 tyzdne. A co sa tyka poctu tazkej techniky, i ja som bol prekvapeny a tak sa vynara otazka, ze co sa s touto technikou robi v casoch, ked nebezi ziadna vacsia rekonstrukcia a ci je dobre ju v takom vysokom pocte drzat a udrziavat v inventari DPB.
Reakcia na: si #14781:
Diki, moja Andulka je uz cela napichana, ze moze cestovat tymi serblami zadarmo 🙂 🙂 🙂

este DEKO: KBY SI CHCEL Pomoc so sci-fi, tak mam nejake materialy... Ikarus435CNG
Neopl@n: pokial viem, tak rozmer krabice ktory uvadzas vyhovuje definicii batoziny ktoru mozes drzat v kline (ci ako to tam je) a jej obsah (andulka) nesplna niektore z kriterii na vylucenie z prepravy, takze by si za prepravu andulky nemal platit nic :-))

Dnes som bol aj ja obzerat prebiehajuce prace na Sturovej, aj som pofotil, vecer by mohli byt uz aj fotky (v celkovom mnozstve 115 kusov:-))

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.