no dačo sa tu splietalo o dňoch Bratislavy, vraj to pripadá na 24.4. a vtedy sa aj otvorí nábrežie pri Eurovee. Takže možno sa tam pristavia pred Euroveu aj Meďáčiky, spolu s Ďurkovským, Cílekom, Záhradníkom a Kadnárom, aby odprezentovali v prvom rade seba a svoju veľkorysosť, že nám dožičili až 7 nových klbákov (+1 už v premávke), pričom nám sú dlžní už pár rokov cca 150 klbákov, ktoré mali prísť podľa plánu obnovy.
ak Vám to vyhovuje, ironizujte, fakty nezmeníte, napísali ste, čo nie je pravdou,
nebavili sme sa o tom, že ľudia nerešpektujú organizáciu dopravy, ak chodia po ceste bez oprávnenia, aj masívne, nerobí to z cesty pešiu zónu,
osobne nemám výhrad, ak sa pešie zóny v Bratislave rozšíria a bud´schválené aj tam, kde dnes nie sú, mne chodci neprekážajú, ani potreba ich zvýšenej ochrany a rozumnej preferencie,
ako som už neraz vyjadril, vodičovi auta a spolujazdcom zastavenie na nejaké sekundy či desiatky sekúnd pri ceste v dĺžke desiatok minút nemôže ovplyvniť život,
ak mi niečo na chodcoch vyslovene prekáža, tak je to malá ochota až neochota prechádzať cez cestu v skupinách a bezohľdnosť v podobe vstúpenia do križovatky a prechádzania na červenú a ohrozovanie svojho zdravia i života, rovnako úžasné prechádzania cez križovatku krížom, motajúc sa a pobehujúc pomedzi autá,
Nemusí ísť o zdieľaný priestor, ako navrhuje Ivan. Potrebné je hlavne vypnutie svetelnej signalizácie (z toho vyplýva aj tunajšia diskusia o Kamennom nám.), počas prípadnej reknštrukcie námestia odstránenie všetkých bariér (zábradlia, kohlíky, pod.), vydláždenie priestoru okrem a možná výstavba párových zastávok električiek.
ak chceme zlepšiť podmienky pre chodcov, netreba hneď "siahať" na cestu, najprv odstráňme parkovacie miesta a nechajme celú šírku chodníka iba chodcom,
ak čas ukáže, že to nestačí, potom sa môžeme venovať ďalšiemu zlepšeniu podmienok pre chodcov,
jasné, ako komu, podľa mňa to treba napísať jasne,
pre mňa Kamenné nám. končí na hraniciach s ulicami okolo neho,
niekto sa snaží vyjadriť slo´bodu pohybu chodcov odvšadiaľ všade, teda ja z Nám. SNP aj zo štúrovej smerom na Kamenné nám. a naopak a schová to pod pohyb na Kamennom nám.?
zásadne ide o problematiku prechádzania cez cestu (križovatku), tak to láskavo rešpektujem a nazývam pravým menom,
nikoho nežiadam, aby zdieľal moje videnie problematiky, ale očakávam, že v komunikácii sa budú používať ustálené pojmy v zmysle odbornej literatúry a legislatívy,
stiesnená situácia na chodníkoch Mariánskej je nad Slnko jasnejšia, preto je nepochopiteľné, ako mohol nejaký hlupák dať osadiť zábradlia do chodníka a nie na okraj cesty, takto aj toho mála ubrali chodcom cca 30 cm šírky, asi 1/2 šírky človeka,
legalita pohybu chodcov po Mariánskej je otázna, lebo platí zásada bezpečnsoti, že chodec pri dovolenom pohybe po ceste by mal kráčať proti smeru pohybu vozidiel, ak by sme vedeli zabezepčiť, že po ceste by sa pohybovali iba chodci v smere od Heydukovej na Špitálsku a pochodníku v opačnom smere, potom by som súhlasil za podmienky miernej stavebnej úpravy cesty
s rozdielnou povrchovou úpravou a miernym zvýšením úrovne pre spoločný pruh chodcov a vozidiel
dovolím si pripomenúť, že už dávno - pradávno som sa venoval koncepciám a systematike, lebo je to súčasť môjho pôvodného povolania, o priestore a jeho organizácii (a čase, lebo bez neho ako nezavisle premennej priestorové koncepcie nemajú zmysel) som študoval už dosť, nepochybujem, že niektoré práce prinášajú nové aspekty, ale zásadné zmeny ani náhodou,
osobne nezdieľam názor, že v úseku má byť zdieľaný priestor (správne plocha alebo územie), podľa mňa sú tam dostatočne široké chodníky a iné plochy pre peších,
ako som napísal, viem si predstaviť, že IAD bude zo Štúrovej odvedená na Dunajskú a úsek Špitálskej na strane TESCa by mohol byť pre chodcov za podmienky, že sa zmení organizácia dopravy pre vozidlá TAXI, aby museli vychádzať na Rajskú,
ale je to zbytočné, lbo chodník medzi špitálskou a parkovisko býva takmer prázdny, elbo ľudia chodia popri TESCu,
za istých okolností by som si vedel predstaviť aj vylúčenie IAD zo Špitálskej v smere na Štúrovu v úseku od križovatky s Kolárskou, ale to asi nebude možné absolútne, lebo ústava a zákony garantujú vlastníkom a nájomcom prístup k domom na Štúrovej, Laurintskej a Gorkého, ak by sa im neumožnilo ľavé odbočenie z opačného smeru zo Štúrovej, nebolo by možné im zakázať vjazd na Štúrovu zo Špitálskej, resp. zákaz vjazdu všetkých vozidiel by sa na nich nevzťahoval, podoben by to platilo aj pre zásobovanie, to by sa síce mohlo obmedziť časovo, ale nie absolútne,
Predpokladám, že sa nebude tá zmluva predlžovať nakoľko v MB centre už čakajú nové autobusy síce na ktoré nie sú peniaze, ale osobne si myslím, že nakoľko mesto nemá peniaze ani na ne tak nebude predlžovať prenájom a tým bude mať ešte menej peňazí na nové autobusy. ? Dávnejšie už písali, že tie nové CapaCity sa zoberú asi na lízing takže tu možno budú čoskoro. (I SkyEurope bral lietadlá na lízing po čase im ich zhabala lízingovka snáď tak nedopadne DPB... ? ? )
Nemá niekto predbežné info, či sa bude prenájom BB-Karos predlžovať alebo sa budeme hlavne v Petržalke tlačiť v krátkych vozidlách? ?
Ani mi to nepríde, že tu tie Karosy sú tak dlho (2 roky) a náš DPB stále nedokáže zaobstarať potrebný počet kĺbových autobusov, to už fakt chce enormnú dávku amaterizmu, neschopnosti alebo len arogancie, ignorantsva a egoizmu zo strany DPB, resp. magoriátu a predstavenstva DPB. Mi to pripadá toto vedenie mesta ako súčasná vláda SR, tá je tiež neomylná, resp. si to o sebe myslí a tie tendre á la Záhradník. Dzurinda si môže hlavu o stenu trieskať, že podporil Ďurkovského a Záhradníka doviedol do politiky ?
Haluz, keď dáš na stránke slovaklines.sk hľadať nie pod "BA okolie" ale pod "Slovensko", tak ti nájde aj spojenie BA - SC s možnosťou rezervovať si lístok....
Takze treba hovorit o krizovatka a CSS na rozhrani Kamenneho nam., Nam. SNP., Spitalskej, Sturovej, Laurinskej a Dunajskej, lebo sa chceme hrat so slovickami?
Tak teda aj ciastocne pesie zony poopravim, kedze na Marianskej a Hurbanovom namesti sa zrejme za ziadnych okolnosti ludia nepohybuju mimo chodnikov a priechodov: Klobucnicka, Vysoka a vychodna cast Obchodnej.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
vlado13
dovolím si pripomenúť, že už dávno - pradávno som sa venoval koncepciám a systematike, lebo je to súčasť môjho pôvodného povolania, o priestore a jeho organizácii (a čase, lebo bez neho ako nezavisle premennej priestorové koncepcie nemajú zmysel) som študoval už dosť, nepochybujem, že niektoré práce prinášajú nové aspekty, ale zásadné zmeny ani náhodou,
osobne nezdieľam názor, že v úseku má byť zdieľaný priestor (správne plocha alebo územie), podľa mňa sú tam dostatočne široké chodníky a iné plochy pre peších,
ako som napísal, viem si predstaviť, že IAD bude zo Štúrovej odvedená na Dunajskú a úsek Špitálskej na strane TESCa by mohol byť pre chodcov za podmienky, že sa zmení organizácia dopravy pre vozidlá TAXI, aby museli vychádzať na Rajskú,
ale je to zbytočné, lbo chodník medzi špitálskou a parkovisko býva takmer prázdny, elbo ľudia chodia popri TESCu,
za istých okolností by som si vedel predstaviť aj vylúčenie IAD zo Špitálskej v smere na Štúrovu v úseku od križovatky s Kolárskou, ale to asi nebude možné absolútne, lebo ústava a zákony garantujú vlastníkom a nájomcom prístup k domom na Štúrovej, Laurintskej a Gorkého, ak by sa im neumožnilo ľavé odbočenie z opačného smeru zo Štúrovej, nebolo by možné im zakázať vjazd na Štúrovu zo Špitálskej, resp. zákaz vjazdu všetkých vozidiel by sa na nich nevzťahoval, podoben by to platilo aj pre zásobovanie, to by sa síce mohlo obmedziť časovo, ale nie absolútne,