OT otazka z primestkej dopravy. Odkedy premáva na niektorých spojoch BA - SC autobus nadštandardnej triedy? Teda nie, že by mi to vadilo, ale skôr ma zaujíma z akého dôvodu....
Nálepkár Záhradník spolu s viceprimátom Cílekom už majú vycapený predvolebný bilboard s heslom "Odmietame zákulisné praktiky v politike!" Hlavne, že praktiky, ktoré predvádzajú v DPB sú mimoriadne transparentné a nezákulisné ...
Nominatív - Kto, čo - Eurovea
Genitív - Koho, čoho - Eurovey (išiel som z Eurovey)
Datív - Komu, čomu - Eurovei
Akuzatív - Koho, čo - Euroveu (Videl som Euroveu)
Lokál - O kom, o čom - Eurovei (som v Eurovei)
Inštrumentál - S kým, s čím - Euroveou
Ahojte dnes sa Vam musim pochvalit ze kacice su spat dnes som sa s jednou viezol na linke 14/1 cislo si nepamatam ale bola v rovnakom stave ako pocas rozlucky
na mape nevidím žiadnu vyznačenú jednosmerku, resp. ich sústavu,
text ma pobavil, odvedieme dopravu do Kolárskej a odtiaľ do Hexdukovej, aby sa nám vrátila cez Hollého s "posilnením",
otocenie jednosmerky na Grossligovej nič nerieši, ak zostane dopravný tok z Jesenského a Dunajskej,
nevšimol som si na Mariánskej je pešiu zónu, čo na pešej zóne robia zábradlia?
na Hurbanovom nám. nie je pešia zóna zasahujúca cestu, Obchodná sa neráta, lebo tá je pešou zónou ako taká,
na Kamennom nám. nie je pohyb chodcov obmedzený, ulice Špitálska, Dunajská a Štúrova nepatria námestiu, aj keď by to niekto rád tak interpretoval,
Myslim si, ze v tomto rozsahu by stacila pesia zona - http://tinyurl.com/yksug9v - Spitalska by krizovatku s Kolarskou by bola jednosmerna smerom na Kolarsku, otocit jednosmerku do opacneho smeru na Grosslingovej a ostatne detaili aby to slo urobit na kamennom tu pesiu zonu ?
nerieši dopravné toky, o ktorých som písal,
dopravný tok IAD od Šafka po Grosslingovu je zanedbateľný, môžu sa do neho legálne dostať autá, ktoré predtým prešli cez Šafko z Dostojevského radu,
vylúčenie IAD by bolo právne neúčinné, "riešilo" by iba časť IAD, lebo vlastníci a nájomcovia bytov a prevádzok majú zo zákona právo užívať verejnú komunikáciu v úseku so zákazom vjazdu, ak sa iným spôsobom nemôžu dostať k uvedeným nehnuteľnostiam, podobne to platí pre dopravnú obsluhu
Nech priechody sú vyznačené. (Hoci nevyznačiť ich by bola asi taká katastrofa, ako sú dnes nevyznačné priechody na Trnávke.) Ale Kamenné nám. by mala byť čiastočná pešia zóna, teda taká, aby bol chodcom umožnený voľný pohyb, podobne ako na Hurbanovom námestí alebo Mariánskej.
kde zostal dopravný tok z Grosslingovej alebo z Jesenského na Štúrovu s pokračovaním na Špitálsku?
ak je záujem zamedziť vjazdu IAD zo Štúrovej na Špitálsku, asi by sa mala obrátiť jednosmerka na Dunajskej a dať prikázaný smer jazdy zo Štúrovej vpravo na Dunajskú,
v takom prípade je otázne, či by mala zostať jednosmerka na prvom úseku Rajskej od Dunajskej, alebo ju zmeniť na obojsmerku
načo budeme značiť priechody? škoda peňazí,
chodci nech chodia kadiaľ ich napadne, možno sa dostanú na druhú stranu a možno nie,
tým, čo neprežijú zrážku s autom, električkou, priechody chýbať už nebudú,
Eventuálne sa ráta s uzavretím Štúrovej pre IAD od Šafárikovho nám.... ale aj tak tam máš ešte odbočenie z Dunajskej na Špitálsku. Nemusí to byť úplna pešia zóna na to, aby tam bol režim bez semaforov a nejaký čiastočne "zdieľaný priestor" (shared space"), t.j. chodci tam môžu byť aj na vozovke (mala by sa vydláždiť).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
vlado13
načo budeme značiť priechody? škoda peňazí,
chodci nech chodia kadiaľ ich napadne, možno sa dostanú na druhú stranu a možno nie,
tým, čo neprežijú zrážku s autom, električkou, priechody chýbať už nebudú,