Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #146656:
Tak doplním a opravím. Agora bola už NP a vyrába sa od roku 1996. Jej predchodom bol Renault R312 (vysokopodlažný) z roku 1986.
http://www.renaultoloog.nl/bussen-english.htm
Reakcia na: Ike #146664:
Asi niekedy pred Vianocami som čítal, že stále neboli skolaudované, ale že už čoskoro mali byť... Takže treba len čakať. Na danom úseku chce magistrát povoliť rýchlosť 70km/hod takže by sa hodilo kebyže ich zapnú. ?
Reakcia na: Ike #146664:
Tie je aj zbytočné zapínať až taká premávka tam není lebo každý si prejde na Hyrošovu či aka to je 🙂
Reakcia na: luky133 #146661:
inak keď sme pri semaforoch, zaujímali by ma tie pri ZOO... Ak sa nemýlim, Sitinu otvárali 22.6.2007... tj. pred 2,5 rokom.... stále tam bliká žlté svetlo...
Reakcia na: Hug0 #146662:
? ? ? Ako ja využívam v poobednom čase len niektoré pondelky linku 133 takže by mi až tak nechýbala. ?
Reakcia na: luky133 #146661:
O dôvod viac zrušiť 133 😕 ohrozuje život ak ta mbude mať konečnú vzniknú úmrtia s DD a teda menej hlasov 😃
Ináč oddnes už pri Eurovei fungujú semafóry. Odporúčam aby tam prvé dni stávali policajti a pekne vyberali pokuty! ? Dnes čo som stál na Malej Scéne snáď 3 vodiči za prá min prešli na červenú lebo si nevšimli, že už fungujú a dokonca ma jedna ženská takmer zrazila autom lebo išla na červenú keď chodci mali zelenú. ?
Reakcia na: ufo #146658:
to je vec názoru. mne sa páči . kontinualita je fajn.
Reakcia na: m@rtin #146657:
Prečo to nemá tyčový zberač 😛 😃 ?
Reakcia na: m@rtin #146657:
Škoda, že to robil Kotas. Už je to mnoho rokov to isté okukané.
Reakcia na: Valec #146655:
nebola ta prva Agora este dokonca vysokopodlazna ? 🙂
add 133 - uz nemienim o tom diskutovat - kazdy mame na to svoj nazor, ma to svoje klady i zapory a dookola o tom dristat - no kde sme.
Reakcia na: Petto #146565:
Ak ma pamäť neklame, tak Agora je z roku 1986 (alebo 84)?

Re #146577 Hug0: Dúfam, že si ju poslal na Pribinovu.

Re #146582 MatejBA: "Skupina sa pomalicky rozrasta ked nas tu bude viac ako 150 poslem to DPBA"
To bude už aj na jeden spoj. Keď Vás bude 48.000, potom to bude aj na celodennú premávky.

Re #146610 Petto: A na čo? Aby grázli z DD mohli priamym spojom chodiť somrovať do Eurovei?

Re #146616 Petto: Má, v rannej a možno trochu aj poobednej špičke. Aj to by som jej zrušil zastávky Molecova a Nový most. V ostatných časoch nemá žiaden význam.

A len k tomu Eurovea šialenstvu. Vo Viedni začali tento rok s výstavbou novej Hauptbahnhof (viem že nejaké práce prebiehajú už dlhšie, ale teraz je to naplno vidno). Na už majú aj naprojektované, aké linky MHD a kadiaľ pôjdu. A ako sa to rieši u nás? 4 dni do otvorenia (i keď zas je otázne, či do Eurovei musí niečo zachádzať, keď je to asi 200 metrov od Malej scény) a info žiadne.
Neviete čo sa deje s nástupným ostrovčekom pri Dvoch levoch? Dnes na ňom pílili asfalt a odstraňovali zábradlie. Idú ho premiestniť na iné miesto alebo ho iba idú opraviť?
Reakcia na: Petto #146651:
ale nechápem, že je to v centre a nepodporuje sa tá filozofia nosných liniek s krátkym intervalom, aj keď v prípade EUROVEy je priskoro robiť závery čo tam bude treba vlastne. Hovorím, že škoda, preškoda projektu tej električky ? teraz by to síce šlo ale s ťažkosťami, žeby električka vyšla od Šafka na Pribinovu, pri SND vošla do krátkeho tunela popod to námestie pred SND, a potom vyšla na povrch a nejak obišla zjazd mosta Apollo a vyšla na Košickú, lenže to by bol zas problém to vyriešiť priestorovo. U nás je času habadej ale nikto sa nezaoberá nejakým prezieravým riešením, všetko sa na poslednú chvíľu zbúcha a potom to vyzerá na figu a ostáva nám akurát tak to, že dedíme problémy ktoré sa neriešia a ešte k tomu vznikajú nové.
Reakcia na: Petto #146610:
Lebo Eurovea nie je v pešej dostupnosti Šafka, že? ?
Reakcia na: no.ev.di. #146650:
Suhlas, ale vsak pockaj , kym sa tam vsetky megalopolisy dostavaju ( Eurovea uz je ) - doprava tam bude potom kolabovat jedna radost. Tbus trat by tam tiez vela neporiesila

a uz len 28 a 66 budu vyborne linky na obsluhu Eurovey so svojim vozidlami SOR B(N) 9,5 ?
Reakcia na: Petto #146649:
keby sa pred rokmi vydaril projekt električky Šafko - Pribinova - Košická, tak mohla byť obsluha Eurovey, SND aj Tower 115 jasná záležitosť bez potreby predlžovania L66,vzniku L133 a predložovania L28, všetko by to kryla električka ?
Reakcia na: no.ev.di. #146648:
Nie vsetci maju Malu scenu a SND ako ich konecnu stanicu, plno ludi potom presada na 50,78,88 a isty cas rano chodi aj plno ludi z Landrerovej peso k TOWER 115 - no budu prekvapeni, ked im od stvrtka povie sofer ( akusticky hlasic ) pri EUROVEY - konecna . Pindal som, ze je to daleko ( eurovea - landerka) , ale da sa to prezit pesou dochadzkou
Reakcia na: 810zssk #146639:
ty máš EUROVEA eufóriu? Koľko ľudí nastupuje na L133 na Malej Scéne a ide s ňou na DD, alebo od SND už? Si myslíš, že zázračne všetky pracovné pozície v EUROVEE obsadia ľudia z Dlhých dielov? ? To je asi také tvrdenie jak keď LOLO zadrel, že polovica Petržalky bude cestovať vlakom k EUROVEE a ASMN ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.