Myslím, že Avion má viac výhod. Je tam dobrý výber obchodov, blízkosť Baumaxu, Hornbachu, Kiky, Ikey a teraz je tam blízko aj dosť administratívnych budov. Aj spojenie je veľmi dobré aj MHD aj IAD. Keď ide človek na dlhší čas nakupovať, tak poloha nie je rozhodujúca.
Dostatok obchodov? ? ? Bol si ty niekedy nakupovať na DD? Veď v Tesco Expres nemajú nič okrem rožkov, nejakého džemu atď... Síce teraz začali stavať Jednotu ale až potom bude dostatok obchodov. Ale nehovorím, že preto potrebujeme linky do nákupných centier. Dostatok obchodov bude po roku 2013 kedy otvoria Aqurio.
Re #146595 Peon: Avšak všetci poznáme DPB, že on dodrží lehotu presne do posledné dňa... Takže odpoveď by prišla niekedy po 26.3.... ?
Ano to moze ,lenze ma Aupark,ktory je dostupny hadam kazdou druhou petrzalskou linkou,ale casom podla mna bude aj 95 chodit okolo Eurovey,ked sa uzavrie Stary most.
Petržalka sa Ti môže na celú Euroveu vysrať, lebo od zastávky 95 na Šafku musia tiež prejsť cez jedny svetlá, ako aj ty, keď vystúpiš z električky tamtiež.
lenže to má byť vedená a-bus linka v takomu súbehu s elektrickou trakciou??? To radšej nech dakto popracuje na zdvojkoľajnení na Vajanského nábreží a potiahnutí trate okolo EUROVEy.
P.S.: Aký má význam spojenie EUROVEA - DD, keď EUROVEA je nákupné centrum a teda chcem vidieť koľko ľudí pôjde s nákupmi z EUROVEY (kde to bude určite "lacné") hlavne keď tam majú dostatok obchodov - LIDL, TESCO Express, a ešte ja neviem čo. To mi pripomína filozofia jedného domovníka, ktorý si myslel, že vlak idúci cez stred Petržalky poberie všetkých ľudí a celá Petržalka bude cestovať do mesta na Pribinovu a ASMN ? Aký je vôbec rozdiel medzi Záhradníkom a Slávikom? ?
Aký? Žiadny? S tým počítam. To, že si budete priamo spred vchodu vyvážať svoje chlpaté zadky až priamo pred vchod Eurovey nerátaj. V ostatných mestských častiach musia ľudia ešte viac dochádzať na zastávku a veľakrát im nepríde ani nízkopodlažný autobus, nieto ešte v takom intervale. Ale na druhej strane Ti verím, že táto politická agitácia Ti vyhovuje, veď prečo by nie ?
L133 je obyčajná nesystémová linka, ktorá slúži len na zalepenie úst obyvateľom vybranej časti mesta (prečo by to nebolo bydlisko vrchného šéfa), miesto toho, aby sa riešila doprava na karloveskej komplexne (t.j. nové súpravy, posilnenie dopravy, eventuálne nové obratisko a pod.). Záhradník, podobne ako iní vrcholoví politici zistili, že jednoduchšie je ochudobniť iné časti a koncentrovať sily na jedno územie s tým, že akože budú zlepšovať MHD
Mne vyhovuje linka č. 16, ale po skončení výluky v tuneli budú opätovne zriadené linky č. 11 a 14. Takisto po voľbách a zmene vedenia DPB bude opätovne zrušená linka č. 133.
Problem je, ze 95% ludom vyhovuje kombinacia 32/133 ako 32/33 ci 33/133
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
hm... záhadou zostáva prečo je potom najúspešnejšie to najodľahlejšie...