ale načo tá otázka, však pindám zásadne na všetko ? ako keby si ma nepoznal ☺
Re #146112 m@rtin: ešte lepšie ? bohate stačí, že BN s 2525 vraj neprejdú oproti sebe cez Starý most (neviem či sa už stretli dve SORky na Starom moste), potom NB už tým duplom neprejdú.
Re #146113 Salomon: Riešim(e) to tu preto, lebo z DPB vyšlo, že Capacity budú nasadzované na linky na trase Petržalka - Hlavná stanica, Petržalka - Letisko a Petržalka - DNV. Otázka na tento deň : Ktorá linky premáva na trase Petržalka - DNV?
Neviem prečo tu riešite,že Capacity pôjdu na linku 92 keď sa ani nespomenulo,že práve 92-ka...Zbytočne tu vytvárate drby...Inak,mne je jasné,že pôjdu na linku 96 alebo 93...
Keby napísal, že stál na SAV alebo Hodžku a nemohol do L93 nastúpiť, tak by sa to dalo chápať. Lebo sú návaly študentov na L93, keď sa potrebujú dostať na intráky v SU a musia ísť prestupom na L31/39. Skôr by som povedal, že sa jedná o nedeľu poobede. Takže o nejakom pracovnom dni 16-17h veru neviem žeby bol problém. Navyše ani ráno čo cestujem 93/94 zo Smoleníckej k ŽST Petržalka, tak nebadám nejaké problémy s nepostačujúcou kapacitou, vždy je celkom voľno. Dokonca aj pred 7:30 čo som už išiel bola síce L93 plná (nie však preplnená) a pohoda, dalo sa prejsť ku dverám bez strkanice.
teraz keď cez víkend už nepremávajú dvojičky na L92, tak v pohode nech je ako prejazd z 93-ky, videl som tam 4901 pred týždňom cez víkend na L92. Čo sa týka spojov, ktoré si VW priplatil tak prvý by mohol ísť kľudne ako klbák, druhý a tretí by mohol byť aj sólo. Avšak mne šlo s tým návrhom o to, že by sa na riadnych spojoch L92 skrátil interval na 12minút a nasadzovali by sa na L92 výhradne krátke vozidlá okrem tých "VW spojov".
Zase nepreháňaj. 93-kou cestujem viac než pravidelne a ani raz sa mi nestalo, aby som sa nezmestil do voza ak išiel podľa CP. Zo Zochovej premáva aj 94-ka. Tým pádom sa tam vytvára následný interval 2-3min.
Jedine, že by na Hlavnú stanicu prišiel vlak a všetci z neho potrebovali cestovať s 93-kou. ?
Myslím, že môžeš zostať v kľude. Na 92-ku CapaCity nepôjdu. Maximálne tak cez víkend, keďže to je prejazd z 93-ky. 92-ka vozí ľudí na zmeny, takže počet cestujúcich tam je nárazový. Malé vozy by mohli byť iba na určitých poradiach.
Nezabúdaj, že Starý most zrejme dlho v tejto podobe neostane ( podľa slov kompetentných ).
95-ka bude musieť premávať inak.
Tak potom ani nevykurujme vozidlá v zime, lebo keď sa otvoria dvere, dovnútra vnikne studený vzduch a teplý unikne von. Ja som tiež za klimatizáciu, ale toto, čo si spomenul, je úplne normálne a s týmto sa musí počítať, že v mestskej doprave sa budú dvere otvárať a zatvárať. Cestoval som už nejedným klimatizovaným mestským prostriedkom a dovolím si povedať, že časté otváranie dverí komfort vychladeného interiéru neznížilo.
Ja som to myslel inak. Chcel som len povedať, že dvere s tým majú spoločné to, že pri otvorení vojde teplý vzduch z vonka dnu. Nič iné. Ja som práve za klimatizáciu. ?
Re #146100 luky133: Tento bol (aby som sa pochválil, tak mnou projektovaný) pri výstavbe hrádze v Devíne a čo som počul, tak len kladné referencie. Ale nezáleží len na zariadení, ale aj na tom, aký program je v tom. Žiaľ pri bratislavských križovatkách sme si už mohli všetci všimnúť, že blbé je aj zariadenie, aj .... (ehm).
Akože tieto CapaCity by mohli jazdiť aj na L93, lebo je to nenormálne, že okolo 16-tej, 17-tej má interval 5 min, a je tak preplnený, že napr. na Hodžovom sa nedá už nastúpiť. Minule som čakal na Zochovej, a prešli 3 autobusy a nedalo sa nastúpiť, len na 4. ?
Problém zo Starým mostom sa dá jednoducho vyriešiť týmto: http://www.hit-hofman.sk/sk/main_ram.htm Jednoduchý mobilný semafór riadený senzorom takže ak senzor zachytí prichádzajúci autobus automaticky mú dá zelenú z tej strany, z ktorej ide. Len to by muselo mesto chcieť niečo urobiť v prospech MHD.
keby sa tam policajti okrem prechádzania aj dačo robili, tak by stanica nevyzerala ako utečenecký tábor. Neviem ako často absolvuješ cestu od výstupiska autobusov k staničnej budove, ale cestou okolo tých stánkov a lavičiek to je grc. Rovnako ako cestou od staničnej budovy k nástupištiam.
Čiže Capacity budú na L92? To sú trúby teda. Keď uvážime, že L92 má interval 20min - 3 spoje do hodiny = 330 osôb (110 os/klbák), tak nebolo by lepšie keby počas špičky bol interval 12min s krátkymi vozidlami aby to jazdilo častejšie. Lepší interval + kapacita 350os/h počas špičky... A inak skôr sa spomínalo aj to, že Capacity by mal jazdiť na L95, no zaujíma ma ako by to riešili keď dve SORky majú vraj problém prejsť oproti sebe pri šírke 2525mm a Capacity má 2550mm ? či Capacity má nejakú zvláštnu vlastnosť, že sa dokáže stiahnúť na šírku 2500mm? To už by sa za tie peniaze možno aj oplatilo ? inak všimol som si, že aj Solarisy majú 2550mm šírku, takže ani tie by nemali šancu prejsť oproti sebe na Starom moste. ?
na Hlavnu stanicu? Ved ked ju teraz zrusia skrz tych bezdomovcov... ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ik
Jedine, že by na Hlavnú stanicu prišiel vlak a všetci z neho potrebovali cestovať s 93-kou. ?