Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ahoj, nemáte prosím niekto nejaké informácie o buse Karosa-Ikarus 366 ečv. BAB 71-42?
Buď #1642 alebo #1643, neviem presne.
Autobus je z roku 1990, vyradený asi v roku 2001.

Náter: Bol bielej farby, šedý pás naspodu, jeden belasý a dva červené vstrede. Nápis Karosa na ňom nebol, iba IKARUS.

Poprípade ak máte informácie o druhom Bratislavskom Karosa-IK366, alebo o našom IK396, či TAMe 331 A 119 budem vďačný!
Viem len, že tá 396ka bola predaná zájazdom a má biely náter so šedým pásom naspodu, špz BA-086HB

Každá informácia pomôže, ďakujem! ?
Reakcia na: Arkuslogaritmus #145525:
Moj clovek ?
Reakcia na: neoBB #145524:
V tomto tisícročí to bude.
Re #145475 no.ev.di.: Podla mňa za šecko može Záhradník ? Počuj chlapče, ty si strašne anti-záhradkársky a neobjektívny- napísal si :Za neho sa vozový park dostáva do väčších a väčších sračiek, lebo podstatné kategórie vozidiel sa neobnovujú vôbec - eletkričky = NIČ, trolejbusy = NIČ (dokonca ani pre Dlhé diely nevedel ten chruňo objednať trolejbusy!) a autobusy akurát tak šmejdové/low-cost SORky, prenajaté Tedomy a "z neba spadnutých" 35ks Citelisov (keby dotyční dopravcovia, ktorí tieto Citelisy kupovali dostali licencie, tak nemáme žiadne Citelisy, ale sprostému - Záhradníkovi - štastie praje)
Trolejbusy nič? Potom si slepý, pretože ja som si všimol v našich uliciach 14TrM-12kusov, a 6401-ktorá premáva asi 7 dní v roku ? A Irisbusy na Dlháče. To sa tiež ráta. a električky nič? Zobuď sa macko! čo k2s? sú nové a vysokopodlažné, ale to nikto nerieši. A chodia tu T3 s výzbrojou Progress a pekným interiérom. Väčšina ludí nerieši že Citelisy sú tu náhodou, podstatné je že sú tu. alebo by si si radšej vyvážal prdel v malých CNG karosiach? ?
kedy vám dodajú tie nové mercedesy?
Reakcia na: kecho #145519:
Dôvod neviem len som počul o tom, že v pôvodnom znení neprešla nič viac. ? Možno je to aj stavom komunikácie alebo preto lebo vilová štvrť nie je prozáhradnícky volebne orientovaná. ? ?
Reakcia na: Emo #145515:
hej? nepovedz... si musel potom nastupovať na konci trasy, kde už po 30min jazdy sa dačo nazbiera ? 3-5 min v tretine trasy je fakt na prd, hlavne keď často používam L99 hlavne na prestupy. Ak prídem podľa času 2min po príáchode L99, stojím tam 12min jak idiot, tak neviem potom či je všetko OK s tými SORkami, lebo toto sa mi nestalo ešte. Minútku meškanie niekedy mala, ale to bolo zanedbateľné.
Reakcia na: kecho #145519:
Kecho tak potom to opravujem, prisli 3 - ten BB a 2x MB CapaCity 🙂 (z toho uz 1 kupil DPB! ? )
Reakcia na: Emo #145517:
ale ja som nepotrebol vidieť bus čo by stál za nami na zastávke hneď. Potreboval som vidieť do väčšej diaľky či na križovatku od ktorej sme boli aspoň 100m ďaleko nedorazil medzi časom autobus na ktorý som chcel prestúpiť. Ak stojíš v NP časti a pozeráš cez okno vo vyvýšenej časti, tak záber aký vidíš smeruje skô smerom hore. Takisto keď si v nejakom chráme kde okná začínajú 3m nad podlahou alebo viac, tak logicky cez ne uvidíš pri pohľade z dola oblohu a vonkoncom nie pozemok okolo chrámu. Je to nad tvoje sily pochopiť? Ak áno, tak sa postav do tej SORky do NP časti a snaž sa dovidieť hoc ja len 50m za voz a oznám mi výsledok potom ?
Reakcia na: luky133 #145467:
"Linka 132 ževraj neprešla" no to je neuveriteľné ? snáď na to majú nejaký veľmi vážny dôvod, lebo inak bude zle 🙂

Re #145469 Mike & Re #145451: "L50 - sa už približuje doprave na EU úrovni" akurát tak preto, že DPB už nemá kĺbové busy, ktoré by tam nasadil. keď budú, int. sa natiahne, neboj sa...

myslím si, že ešte pred logom by sme mohli začať predajom Recaru, keďže "DPB sa chce koncentrovať iba na dopravu", môžeme pokračovať 901 Wolfs, neskôr 901 Hainb, ktorá "sa má zaplatiť z cestovného" o čom veľmi pochybujem a nikto z DPB doteraz nezverejnil, aké sú náklady a výnosy na túto linku
no a potom už klasiky typu rekonštrukcia kĺbových karos za cca 6,5 mil Sk/kus, lebo "po reko sú to úplne nové vozy", to, že sa do 3-4 rokov zlomia už nevadí, nákup BN 9,5 namiesto NP kĺbových Tbusov, zbabraný tender "odďaľovaný pre mimoriadne kvalitnú prípravu", tender "sor na mieru do 11 m" tender "na mieru s kapacitou 186", nákup 12m bez tendra, tender na leasing 12m pôvodne za 170 mil., cena bola tuším prekročená o cca 20%, no neskôr sa "našli peniaze" na 400... nákup mini/mikrobusov tuším bez tendra, záhadne "výhodná" kúpa toho vozu na odťahovanie, no a ešte nevyčíslené náklady na zbytočnú zmenu loga pričom kruh má strany 4:3 ?... uniformy, "kde vodiči cez vianoce pribrali" si už tuším spomenul... a ešte vyhodenie Xtis € na nálepky "kompletne vydezinfikované vozidlo"... a zmena prestupného 10 min na neprestupný 15... to len tak v skratke o kvalite činnosti BZ

Re #145477 MatejBA: a za ani jeden DPB nemusel platiť ? keďže jeden bol od ikei a druhý tam zadarmo z BB - tomu sa hovorí manažér, ešte tak 200-300 rokov a budeme mať kompletne "obnovený" park kĺbov ?

Re #145518 ivanbuto: keď vidím spojenie "stavba + IPR Slovakia", tak mi to vždy evokuje posunutie termínu dokončenia (v lepšom prípade) o 2-3 roky ? nemajú náhodou títo "budovatelia" Hodžovho nám. stavať aj na Račku tam na rohu s Mýtnou a Radlinského? resp. nemali to už mať hotové? ?
Reakcia na: no.ev.di. #145480:
Prdlajs! To sa stáva akurát, keď na zadné sklo nacapia reklamu a tú môžu nacapiť na hociaký bus. ?
Reakcia na: no.ev.di. #145507:
Ak si dobre pamätám, tak to bolo tvrdenie DPB.
Reakcia na: no.ev.di. #145479:
Linka 99 pred príchodom SORov bežne meškala 2 - 3 minúty a také meškania má aj teraz. Ja ňou cestujem celkom často, aj dnes 2x. ?
Reakcia na: Ike #145512:
? neostáva mi nič iné len sa smiať... nemôžem si pamätať kto mi čo presne povedal, ale viem, že pri tom ako tu padla reč na SOR a ja som nahodil otázku "prečo nepramávajú B9.5 na L99", tak bolo mi povedané, že sa to skúšalo ale nestretlo sa to s úspechom pre nedostatočnú kapacitu a tiež pre otváranie dverí, čiže jedno s druhým = meškanie spojov. Osobne ako najväčším problémom pre SOR B9.5 na L99 v čase skúšania by som videl úsek Ovsište - Farského a Ľubovnianska - Smolenická
Reakcia na: no.ev.di. #145507:
ja som nič také nehovoril ?
L44 nejde pri ceste z Koliby cez Guothovu? ?
Reakcia na: Petto #145504:
Keby len tá. ?
Reakcia na: Solider #145495:
hovoril som tu niekde, že som sa snažil v Citelise pozerať cez zadné okienko?! ? pastni mi to semka ?
Reakcia na: MatejBA #145497:
zas toľko tých liniek nemáme, ktoré sú menej vyťažené, aby sme museli mať 51ks B+BN a 10.5 BN... aj keď vraj 10.5 poberie toľko ľudí čo 12-metrák ale neverím tomu moc... Kedysi mohli kľudne na 56 a 65 jazdiť 12 metráky (aj teraz jazdia) a nikomu to neprekážalo v DP. Okrem toho sú to linky čo premávajú v intervale 20-30min a niesú zas tak nevyťažené aby tam museli nasadzovať 9.5 SOR

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.