Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #145446:
V pohode, ja som zažil už rôzne Štefánikové, či Hurbanové ulice ?
Reakcia na: S499.1023 #145445:
Kľud, minule bolo v novinách (SME) napísané miesto Ul. Štefana Králika - Králiková (dôraz na Á) ulica ?
Reakcia na: Trolleybus #145438:
JaskovÝ, JaskovÝ, JaskovÝ. Jask = tunel, Jaskový rad = Tunelový rad.
Reakcia na: ufo #145433:

1) Frekvencie, ktoré sa vyskytujú na SK, zvládne aj Patro.
2) Sú.
3) Pretože sa to robí bežne, hlavne u socpodniku, ktorý nevie, čo s peniazmi ? .
Reakcia na: no.ev.di. #145426:

1) Ale cena BN a NB nie je rovnaká.
3) Tí, čo platia za autobusy.
Reakcia na: Peter6607 #145435:
Prirátaj si k tomu 2 minúty a budeš mať odchody od Avionu.

BTW, nikde to tu nevidím, takže informujem. Krasňany majú minimálne 2 "nové" maringotky. 3418 (ex. 2508) a 3419 (tú som videl len z diaľky).
Reakcia na: no.ev.di. #145440:
Obsahovo je vobrá len v oblasti aktualít. Cestovné poriadky sú na figu a ešte k tomu majúlen informatívny charakter.
Reakcia na: Trolleybus #145438:
čo z toho, že stránka má pekný vzhľad keď obsahovo to je na úrovni jak keď si stredoškolák číta šlabikár ?
Reakcia na: Peon #145432:
Podľa maň skôr tá druhá možnosť ktorú uvádza. Ak sa to dá spraviť pri 630, tak to ide spraviť aj pri 44. Ďalšou možnosťou je v úseku Jaskov rad - Siemens vynechať v cp zastávky Siemens - NOU cez ktoré aj tak tento spoj nejde. .

No ale ak si pozrieš cp 44 na http://www.dpb.sk/cp/44/151-1-3 tak zistíš že je v tom chaos. A kde sa dozviem zaručené cp, keď dopravný podnik na stránke uvádza že cp majú len informatívny charakter?
Reakcia na: Peter6607 #145435:
Zostala iba v smere do Race.
Reakcia na: Peter6607 #145435:
treba sa stazovat na DPB ze ukoncila spolupracu ?
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=65&x=104857685027
Zastavka Galvaniho je predsa zrusena. Dnes som kvoli tomu musel ist peso na dalsiu zastavku. To som nevedel, ze stoji pri Avione.
A viem, ze nie je povinnost imhd mat cestovne poriadky, ale vacsina ludi pouziva na to prave imhd.
Reakcia na: Peon #145432:
Ak hovorime o zastavkach, tak CP to urcite dokaze, ved je kopa takychto liniek (napr. 630) co jazdia A-B-C a A-B-D a CP to zvlada.
Reakcia na: S499.1023 #145422:
Koncepcia by bola lepšia ako poschoďák. Problémy s konkrétnym typom Talent ešte sú? Prečo ÖBB stále objednáva ďaľšie série?
Reakcia na: Trolleybus #145431:
Podľa mňa ich program na tvorbu CP to nedokáže dobre spraviť ALEBO tomu, kto to má v DPB na starosti, sa to nepodarilo dobre spraviť.

Ja osobne za riešenie považujem vytvoriť dve linky:
- 45: Koliba - Siemens - Jaskový rad
- 145: Koliba - Siemens - NOU.

Alebo ich očíslovať naopak. Tieto čísla navrhuem, pretože podľa PDO BSK má dôjsť po zavedení BID k prečíslovaniu:
- 203 na 44
- 213 na 144 (zimná posilovka na Kolibu)
- 44 na 145.
http://skratka.sk/2n0h3v
Reakcia na: Peon #145430:
Aj ja som očakával lepší cestovný poriadok. Ja som si myslel, že chybný je len CP na stránkach DPB, ale z toho čo píšeš to vyzerá tak, že chybný je aj CP na zastávkach tejto linky.

Zaujímalo by ma kto môže vyrobiť takýto hybridný CP.
ŤAŽKO POCHOPITEĽNÝ CP LINKY 44
Re #145410 Mike:

Skutočnosť je takáto: Linka jazdí každých 30 minút v úseku Koliba - Siemens - Jaskový rad (s výnimkou dier asi z dôvodu prestávok vodičov).

V úseku Siemens - NOÚ cez pracovné dni ide v oboch smeroch iba jeden spoj v pracovné dni iba okolo 18 h. Cez víkendy jeden okolo 10 h a druhý okolo 18 h.

Podľa CP na zastávkach od Jaskového radu to zmätočne vyzerá tak, ako keby odtiaľ išiel každý spoj k NOU (s tým, že zo Stromovej by prešiel k NOU bez zastavenia) a odtiaľ ihneď k Siemensu cez zastávky "Klenová" a "Rozvodná". V tom CP totiž nie je žiadna poznámka.

A v opačnom smere to podľa CP vyzerá tak isto, ako keby každý spoj z Koliby zachádzal k NOU (s tým, že v jednom smere bez obsluhy zastávok, aby ich neobsluhoval dvakrát).

MOJ KOMENTÁR: Očakával som, že sa to spravodlivo a prehľadne rozdelí tak, že raz za hodinu pôjde spoj Koliba - Siemens - Jaskový rad a raz za hodinu zas Koliba - Siemens - NOU. Teda iba v úseku Koliba - Siemens by bol interval 30 minút a na vetvách by bol 60-minútový.
Takže nakoniec DPB plánuje aspoň mini rekonštrukciu v Dúbravke tento rok? ?

http://www.odkazprestarostu.sk/?view=alerts&action=alert&id=241

"Väčšie opravy v uvedenom objekte sú plánované v letných mesiacoch roku 2010 v spolupráci s Dopravným podnikom Bratislavy, ktorý bude v tom čase meniť nad pochodom koľajový zvršok."
Reakcia na: no.ev.di. #145427:
Áno...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.