Povodne T3 dostali vynimku z CSR vyhlasky z oblasti hlucnosti - prekracovali limity... plus este zla trat vytvaraju rusive prostredie pre obyvatelov. ?
Dávam do pozornosti tento link, kde je nádherne vidno, že LOW ENTRY autobus sa dá vyrobiť aj bez hrbu http://www.solarisbus.pl/cz/low_entry,galerie.html takže hrb na SORkách je úplná somarina, ktorá vôbec nemusí byť. Ak je to len dôsledok šetrenia na materiále alebo nedostatku kreativity, tak sa ani nečudujem ?
Len škoda že zamaľovali aj to čierne čo je na streche - tá vec oblá vpredu aj vzadu. Mohlo to ostať čierne a len okraje červené. Ale nevadí je pekný. Vyzerá ako drak ?
k tomu umyvaniu vozidiel - ide o nejaku jednorazovu akciu "raz rocne", alebo sa zacnu umyvat pravidelne? vyzera to celkom divne, vidiet take ciste vozidla ?
Bývala som jeden čas na úseku Vajnorskej, kadiaľ sa po službe vracali električky do vozovne a ráno vychádzali na službu. Ubykácia stála do 50 m od trate. Pri každej prejdenej električke vibrovala podlaha v bunke a dunenie sa ozývalo dlho pred a po prejdení električky. Záver: teším sa, že už tam nebývam.... ?
keď som v ZA, tak u babky priamo pod oknami stojí trolejbus a jediné podľa čoho viem, že prišiel je zvukové znamenie zatvárania dverí ? inak sú tiché aj napriek tomu, že sú to 14 a 15Tr a TrM-ky. Aj keď večer robia záťahy a na ulici je ticho tak trolejbus prejde bez väčšieho hluku. Keď ešte premávala L2 v Žiline, tak to som vždy vedel na 100%, že ide autobus a jedine L2.
môžem ti povedať, že hluk z električky alebo trolejbusu je oveľa ľahšie znesiteľný ako z autobusu. Sám som chodil na strednú školu kde zastavovala rovno pod oknami električka a okrem toho ešte bolo počuť aj električky ako išli zákrutou z/do Vazovovej ulice a môžem povedať, že nijak to nerušilo. Za to keby tam chodili autá a autobusy, tak by to bolo riadne na figu...
Napr. uroven hluku trolejbusu novej generacie ( hoci aj 25 Tr. ) je podstatne nizsia ako cohokolvek so spalovacim motorom. A pri rozjazde napr. z krizovatky za sebou necha aj Capacity.
Samozrejme, že je hlučný. Je to totiž silný a výkonný motor, aby utlačil okolo 15tonové hovädo a dokázal mastiť primerane rýchlo. ?
...mýlim sa, alebo lokomotívy alebo letadélka sú bez hluku? ? A električky chodia potichu a bez vibrácií? ?
Záver: priateľu...žiješ V MESTE...ak potrebuješ tichý dopravný prostriedok, kúp si bajk. Nemôžeš chcieť kapacitné a výkonné vozidlo bez toho, aby malo adekvátny pohon. A ver mi, že motor má tá vecička odhlučnený inak ako naše stariny. Alebo si sa nikdy neviezol v TAMe vzadu "na balkóne"? Alebo v Ik435? Z vlastnej skúsenosti Ti poviem, že telefonovať sa tam nedá. V CapaCity áno.
Pouvažuj. ?
taký som dnes ráno zozadu videl na 95ke, ale keď som sa lepšie pozrel, tak to bola taká zašpinená Bystrica s červenými pásmi
ale zas musím uznať, že dnes boli niektoré kĺbové Ik aj z Pe zvonku čisté...
Re #144677 Hug0: neboj sa, pôjdu predsa na 133 a bolo by aj vhodné ešte zhustiť interval, keď prišli nové busy
Re #144678 TeBeCe: predpokladám, že on hovoril o busoch a nie konzervách...
Re #144683 Puki: a nemal DPB na testovanie ten bus Ikea? snáď vtedy si mal otestovať, či to dokáže bez následkov zalomiť doprava kopca na Jugmannovej...
Re #144714 Hug0: no už mi tam chýba iba slovo "atypický" ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Miro
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9d/Liberec%2C_Soukenn%C3%A9_n%C3%A1m%C4%9Bst%C3%AD%2C_tram_T3_%28n%C3%ADzkopodla%C5%BEn%C3%AD%29.jpg