Když tu vidím tu diskusi ohledně těch tramvají, napadl mne dotaz. Nebylo by spíš lepší, když by se vzala nějaká T3 a udělala se z ní T3 PLF, tj. jen střední část nízkopodlažní? Nebylo by to spíš lepší, než koupit nové?
Bylo by to dočasné řešení.
Bylo by to dočasné řešení.
M.C.
No to druhé čo si odpísal že sú šoféri čo jazdia ako rely Monte Carlo: no máš pravdu. Už som tu raz písal ohľadom tohoto že sú šoféri aj v 1. aj v 2. kolóne čo jazdia otrasne. Ale bohužiaľ , stretol som sa aj vodičmi zo 4. kolóne. A vôbec to sú taký šoféri čo si buď nevážia ničoho alebo tak ako jazdia s autobusom tak jazdia aj zo svojím autom. Alebo možno aj nie. Že sa radia heslom: Čo nie je moje to pokazím. Určite súhlasíš stým.
A čo sa tíka tej údržby Ikarusoch a pod. Tak áno máš aj vtom pravdu že vozovňa Petržalka plnohodnotná. Ja si myslím že sa mohli posnažiť o ich údržbu lepšie. Možno tam bol iný problém vo vedí čo ja viem.
A nepozerám akčné filmy nemyslel som to tak dramaticky ako si to napísal. No asi pred 5 rokmi - možno viac. To bolo samí autobus počarbaní a roztrhnuté sedačky a pod. A bolo ich viac z Petržalky a prečo, lebo viac busov na nočné linky boli v tedy z Petržalky. Teraz som už dlhšie nešiel v nočných hodinách a s autobusom z Petržalskej vozovne ale môžem povedať že je to už o niečo lepšie. Samozrejme že boli zničené aj z iných vozovni čo dávali na nočné linky.