Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ze ho huba neboli....
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/hendikepovane-deti-by-mohli-mat-nove-autobusy.html?page_id=152949

Premava este v niektorom civilizovanom meste na linke pre vozickarov stara storocna vrakosa s plosinou?

Ktovie ako chce z tych 10,5 mil. Eur nakupit 30-35 klbovych Sorov, prenajat 10 Tedomov a este aj 4 specialy kupit? A to nepocitam GO trolejbusov...
Reakcia na: Preßburg.Germane #144450:
Keby bol prešiel ten trafený návrh zákona od SNS, tak by ťa už zavreli na 3 roky za protištátne aktivity.
Reakcia na: kecho #144444:
na DD to nemoze, jedine ak by sa na horne poschodie islo vytahom a nie schodmi ?
Reakcia na: Tedomík #144453:
Tam by si nemohol otvárať dvere ?

Ten austrofil bude mať vážne asi 15-16 rokov, čo by nevadilo keby viac počúval a pýtal sa ako "navrhoval" a "radil".

Re #144450 Preßburg.Germane: "podielové spoluvlastníctvo" Bratislavy Viedňou? Toto keď si o 3 roky prečíta sa budeš na tom dobre rehotať, ako my teraz.
"Z hladiska MHD by aj možno stačilo, ak by prevažnú časť akcií DPB vlastnila Wiener Linien".. takéto návrhy už tu viackrát odzneli, napr nech celú MHD v Ba prevádzkuje Wiener linien..
ale toto môže napísať iba decko..

Úvahy čo by bolo keby bolo všetko úplne ináč, presuň podľa možnosti do iných fór, ak to už silou mocou musíš iekam na net pchať... ? ? ?
Reakcia na: Preßburg.Germane #144446:
Hovor Záhradníkovi, nie nám. ?
Reakcia na: Ike #144454:
Prečo sa snažíš blbetschkovi racionálne argumentovať? Rokov má možno aj 16 ale od svojho ocka nasiakol patologickou austrofíliou a keďže mu chýba schopnosť kritického myslenia, tak to vyzerá takto.
Reakcia na: Preßburg.Germane #144450:
Bež už konečne do riti (najlepšie rakúskej a poriadne hlboko), ty austrofilný blbetschek. A až tam budeš, pozdravuj bwd. Tvoje teórie o oprávnenosti kritiky som rozporoval dotazom na kvalitu žemlí, ktorý si nezodpovedal.
Reakcia na: Ike #144454:
vlastne sú štyri ? ? ?
Reakcia na: Preßburg.Germane #144450:
ROZMYSLAJ!!!!!!! Ak by sa aj tato (doplnte podlq vlastnej lubovole) zrealizovala tak by poslancov miestneho zastupitelstva volili TI ISTI ludia, tak O COM TREPES???
Reakcia na: Preßburg.Germane #144450:
tvoje príspevky sú čím ďalej veselšie... Mal som ťa za seriózneho dospelého zrelého človeka s trocha austrofilistickými neškodnými názormi, ale teraz začínam mať pocit, že máš maximálne 15 rokov alebo minimálne riadne blúzniš...

Ak dovolíš, mám dve otázky:
1) Odkiaľ berieš istotu, že rakúski poslanci by v Bratislave postupovali rovnako nežistne ako vo Viedni. Odkiaľ máš istotu, že keby Bratislava bola akousi "kolóniou" Viedne, že by tu neexperimentovali, že by nemali sklony k rýchlemu nahrabaniu peňazí a že by im záležalo na (cudzích) Bratislavčanoch ako na (vlastných) Viedenčanoch. Už len ty si príklad, že rakúska nadradenosť nie je výmysel, ale reálne existuje, tak prečo by som ako Bratislavčan mal veriť, že Rakúšania by boli iní?

2) Prečo by sa Bratislava mala vzdať správy nad vlastným mestom a vôbec, prečo by sa Slovenská republika mala deliť o Bratislavu s Rakúskom, keď Bratislava NIKDY nepatrila pod rakúske územie (vždy bola súčasťou Uhorska, resp. Zalitavska). Prečo by Slováci žijúci v BA vôbec mali uvažovať nad rakúskym občianstvom??? a keď už prečo práve nad rakúskym?

3) Keď teda Bratislava má stratiť suverenitu, nemôže byť hlavné mesto. To by si potom presunul hlavné mesto do Košíc?

4) Odkiaľ berieš istotu, že by Bratislavčania chceli voliť Rakúšanov? Ty by si vo Viedni volil trebárs Maďarov, alebo Slovincov?

Zobuď sa zo sna, treba vstávať ?
Reakcia na: kecho #144449:
To by bolo fajn mať tie doubledeckery to by sa hneď na Dlháče hodilo (bolo by to SUPER ?) DD na DD? ? Len počas špičky si to newiem predstaviť veď z TEDOMu na 133 mám problém vystúpiť tak čo ešte z tohto? ?
Reakcia na: kecho #144449:
To by bolo fajn mať tie doubledeckery to by sa hneď na Dlháče hodilo DD na DD 😃 :d. Len počas špičky si to newiem predstaviť veď z TEDOMu na 133 mám problém vystúpiť tak čo ešte z tohto :d
Reakcia na: kecho #144449:
Aj tak to nemá na minulotýždňový komemnátorský stĺpček v printovej verzii, kde pán redaktor napísal, že za predaj PKO môže zastupiteľstvo a primátor z minulého volebného obdobia (to, že to bol ten istý hajzel ako je teraz mu zrejme naschvál uniklo) a na tých súčasných sa len neprávom kydá špina.
Reakcia na: MatejBA #144430:
e #144430 MatejBA, #144427 S499.1023 ..........
Bol som tu poobvinovaný z kdečoho...Ja som porovnával konkrétne Vieden s BA a k tomu vyjadril adekvátnu kritiku....samozrejme sú aj mestá s lepšou dopravou ako Vieden, žial BA k nim nepatrí. No minimálne porovnatelnú ak nie lepšiu MHD má už aj Praha. 60 (tuším) nových nízkopodlažných električiek 14T (aj ked s určitými nedostatkami) a v dohladnej dobe pribudne dalších 150 vozidiel Forcity. Drvivá vačšina vozidiel T3 je po moderinizácií, neustála obnova Autobusového vozového parku, Rozvoj Metra.
Tak z hladiska Prahy je príp. kritika Viedne oprávnená.

Ešte na okraj k tomu 1/3 BA pod správu At. NEmyslel som to tak, že jednoducho sa časť územi odkrojí a pripadne Rakúsku. Písal som o podieloch. Neviem či hovorí niečo Podielové spoluvlastníctvo. To je, že ani jeden štát nemusí mať vymedzenú "svoju" časť mesta a občania by mohli mať na celom jeho území občianstvo podľa vlastnej vôle. Rozdiel by však bol, že Rakúski poslanci vo vedení mesta by určite len tak nesúhlasili s takými nezmyslami ako Riverpark alebo 35poschodový vežiak za budovou YMCA, bolo by všeobecne Lepšie hospodárenie z mestkým rozpočtom. Takisto by sa dohliadlo na lepšiu transparentnost tendrov aj na vozidlá MHD. -aktuálne Autobusy. Rovnako by mesto malo aj lepší prísun penazí do rozpočtu, v prípade určitej podpory zo strany Rakúska.
-Samozrejme sú to moje teorie. A musela by sa upraviť rada zákonov, byť rada dohôd, úprava legislatívy...k tomu príde sotva.
Ale nikto nemože spochybniť -Historicky terajšia Bratislava a Vieden si boli dlho dlho blízke. Navyše niektoré projekty túto blízkosť oprašujú napr. Twincity (nemyslím teraz tú megavýstavbu pri AS).
Z hladiska MHD by aj možno stačilo, ak by prevažnú časť akcií DPB vlastnila Wiener Linien - a prečo by nemohla ked už raz skoro Letisko M. R. Štefánika pripadlo pod Schwechat.
Reakcia na: kecho #144441:

Najväčšia hustota revízorov v BA je v okolí hlavnej stanice. Lebo tam je aj najväčšia hustota čiernych pasažierov. Ale prečo? Človek idúci z vlaku má často objemnejšiu batožinu a ak ju chce uložiť tak, aby neprekážala ostatným, stráca cenné sekundy. Presne toto sa stalo jednej mojej príbuznej, lístok mala pripravený, no kým uložila cestovnú tašku, už bolo neskoro.

Ktovie ako by klesli tržby revízorov, ak by DPB v spolupráci s magistrátom urobil experiment a na linkách idúcich zo stanice by bola cesta do vzdialenosti jednej (alebo dvoch) zastávok zadarmo?
Inac ste tu spominali niekedy aj cas ze v setkych autobusoch by mal byt rovnaky.
vcera som sa mal moznost vidiet, ze to tak nieje..
konkretne som mal vcera 2644 (78/6) a sak klasicky sa predomna postavila 95 (4217) na safku .. on ma na hodinkach 20:23 , ja 20:24 .. tak som pozeral ze aky je rozdiel medzi nami ..
tak ked jemu nabehlo 20:24 ja som mal na palubaku uz 20:25:11
cize verdikt ze medzi nami bol rodziel, ak sa mylim tak ma opravte, 71 sekund ..
Reakcia na: kecho #144444:

To čo je za sprostosť? -Vačšina výrobcov ponúka svoje vozidlá aj s možnostou na 1000mm -CZ výrobcovia Škoda a Inekon určite.
Siemens a Bombardier takisto - Dôkazom sú mestá Erfurt a Linz.
A vobec, ak by oslovili akéhokoľvek výrobcu na solídny počet kusov vozidiel, ochotne by vozidlo prispôsobil na tento rozchod.

-práve Aj pre hlášky takéhoto typu mám postoj aký mám.
Reakcia na: kecho #144444:
dokiaľ bude v BA na magoriáte sídliť táto banda pseudokresťanov a zlodejov, tak nový manežment nekúpi žiadne nové NP električky, nakoľko si tam magoriát dosadí niekoho typu "BZ"... ?
printové BAnoviny, 1. strana
- DPB tento rok nekúpi NP eliny - podľa Blba Zakomplexovaného BA má špecifický rozchod el. koľají, čo limituje verejnú súťaž vzhľadom na možných dodávateľov a počty kusov ? & "pôjde o záväzok na dlhé obdobie - mal by ho prijať nový manažment" ?
- DPB dostal ponuku od Troliga na testovanie busov - DDeckeru ? čo takto DD na DD? 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.