Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Autor: Johny D
5.2.2010 15.50 #98506 Re:
Nehoda elektricky linky 4-7815+7816 s osobnym vozidlom medzi Parkom kultury - Lafranconi, smer Karlova Ves

info: Fufu

konečne, šak tohto roku tam ešte žiadna nebola, to neni normálne... ?
Reakcia na: SORBN12 #144040:
to by nenavrhovala skrátenie, nie? všetci zásadne obmedzujú linky ktorými nejazdia (nie sú vození) a rozširujú tie, ktorými sú vození...
na sk... viď nižšie... ?
Reakcia na: Padrex #144027:
je normálne, keď spolu účastníci cp komunikujú. už menej normálne je, že sa ďakuje za splnenie povinnosti stanovenej zákonom (umožniť vyjsť zo zastávky). na sk je to tak... ?
Reakcia na: intony #144034:
Ta pani Eva cestuje niekedy aj tou 50???
Dnes som sa viezol 7135 a okrem pachu noveho interieru ma prekvapilo ,ze nema vnutorne BUSE-teplomer ? To sa nejak setrilo ci ako ? ? No co ma potesilo bol klasika BUSE transparent a nie ten LCD ,kde nie je nic vidiet ☺

P.S. Ked som tak kukal v nejakej K2S na tie vypnute reklamne LCD, (resp. donekonecna bootujuci Linux ? )preco na nich nechodi reklama na TV DOMA a ich Doma ta caka laska...atd ? Naco to cpu do informacneho systemu ? ?
Reakcia na: Ike #144036:
To je viacero príčin.
- tachometer u veľa vozov nadmeriava
- tachometer u niektorých vozov nejde
- voz sa prehrieva a motor nemôžeš vytočiť do otáčok preto sa treba šuchtať, aby nevyvrela voda (jar, leto , jeseň)
- v CP nie je až tak ten dôvod.. aj keď iné je to cez deň, večer, v noci, víkend iné smer mesto a iné smer DNV
- Mokrohájska - DNV je jazdná doba tuším 11 min +- a to si fakt nevieš celú cestu rozvrhnúť tak, aby si došiel na tú Mokrohájsku/ do DNV na 0
- v princípe smer mesto sa oproti CP stíha rýchlejšie, asi aj pre to, že oboma smermi máš zhodne 11 minút, kdežto do DNV máš semafor pri Tescu, na diamante ľavú odbočku so stopkou, a ešte dve ľavé odbočky, kdežto v smere do mesta máš iba samé pravé a semafór iba na Mokrohájskej, kde skáče červená mimo dňa oveľa menej ako pri tescu.
- ale čo mám skúsenosť... v princípe smer DNV, ak stíhaš svetlá a voz (vrakosa B741/ik 435) ide na obmedzovači na D2 aj na ceste II/505, oproti plánovaných 11 min sa to dá spraviť za 9, teoreticky za 8,, ale zasa ak sa celú cestu šuchce okolo 60-70 kmh na D2 aj na II/505, namiesto 11 min to má tak za 12-13 (výnimočne 14 min.), všetko za rpedpokladu že na stopke na dimamante je jedno auto max 2 a ideš "hneď".
- smer mesto je tá situácia tá istá, akurát od všetkého treba odpočítať minútu. ?
Reakcia na: intony #144034:
Tu osobu by som povinne narval do tych plnych 50tiek.
Reakcia na: Mike #144035:
Najlepšie na tom celom je, že minimálna povolená rýchlosť na diaľnici v obci je 65kmh.... vždy, keď idem po mestskom obchvate, tak nie kamióny, nie avie, nie škodovky, ale autobusy MHD najviac zavadzajú....
Viackrát som za takýto autobus zaradil a zmeral, že nejde ani 60 kmh.... situácia sa opakuje pravidelne na linke 21.

Keď som sa rozprával s vodičmi, tak nadávali, že cpčka su robené tak, že keby šli "normálne" tak by šli s predstihom.

To dpb nevie spraviť cp tak, aby vodiči nemuseli buď nedodržiavať zákon, alebo ísť s predstihom?
Reakcia na: Emo #144031:
Maximálne rýchlosti určuje zákon a ten je platný vždy a pre každého (keďže žiadny z busov našej MHD nie je voz ani SIS (aspoň o tom neviem ? ), ani s právom prednostnej jazdy. Po starom keď bola 60tka tak sa medzi vodičmi povrávalo že v DPB vyšiel nejaký predpis..ja som to počul iba ústnym podaním - že niekto stanovil max. povolenú rýchlosť všetkých busov MHD na území celej Ba do 60kmh (resp. s toleranciou do 69).
Netuším ako je to dnes, ale logika káže aby všetky busy dodržiavali všade všetky maximálne povolené rýchlosti, nech sú akékoľvek až do limitu obmedzovača vozidla (konštrukčnej rýchlosti). či už je to 30, 50, 80 alebo 90. ?
V Bratislavskom kuriérovi poukazuje pani Eva na nevyužitosť linky 50 v smere k Auparku. Navrhuje preto, aby končila pri Matadore. Spojili by sa tým dve železničné stanice a vyriešilo by to aj situáciu obyvateľov Dvorov a Kopčian, ktorí dlhodobo nemajú priamy spoj na Železničnú stanicu Nové Mesto ?
Reakcia na: Emo #144031:
ano to mas pravdu ?
Reakcia na: Jezo #143993:
Ešte by mi mohol niekto vysvetliť, čím je ten priechod nebezpečný. ?
Reakcia na: Padrex #144022:
Tak ale väčšinou jazdíš len po komunikáciách, kde je MPR 50 km/h aj z hľadiska Zákona. ?
Reakcia na: kecho #144023:
e #144023 kecho tam nejazdim ziadnu linku,tak mi to luto nebude ? ,ale vazne,v podstate nebezpecny je kazdy prechod len zalezi ako sa k tomu dane strany(vodic+chodec)postavia-neznamena to ale ze vsade treba kydnut semafor ?
Reakcia na: kecho #144023:
A už vidím ako rovno Siemensáci spravia aj blízku križovatku VlárskaxLimbováxStromová. ?
Reakcia na: luky133 #144024:
to by mal(mohol) robit kazdy inteligentny vodic..pouzivam to tiez,a niesom tedomak ?
Reakcia na: Padrex #144021:
no spojenie Bosákovej a Furdekovej cez Šustekovu je ukážková kravina. Autobusy stoja na semafore pri pošte a potom aj pri poliklinike. Skur... SIEMENS si musí všade ondiť svoje semafory ? dúfam, že sa podarí niekedy v budúcnosti namiesto debilných semaforov budovať aj kruháče, napr. pri Lúčanke kde sa križujú Lietavská a Jantárova alebo, že sa odstránia tie nezmyselné semafory pri Technopole a spraví sa tam kruháč, ktorý tam aj mal byť ak ma pamäť neklame.
Inac vsimol som si, ze zopar TEDOMakov pouziva podakovanie vodicom. Ak ich nejaky pusti zo zastavky alebo im da niekde prednost vzdy tomu vodicovi aspon dva krat bliknu vystraznymi svetlami.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.