Mily Juro, myslis misto metra, ze DPB postavi nadzemnni drahu(S-bahn), tak ta je drazi nez metro samotne, vis v Praze se ted stavi linka D z Novych Dvoru pres Pankrac na Nam.Miru a prodluzuju je se linka C z Nadrazi Holesovice do Letnan.
Jo a do tretice aby som sa vykecal este k tabuliam BUSE. Ked bol Den Otvorenych Dveri som vosiel do kabiny 7301 koxo chlapi tam ked odistite elektricku tak je to niekde ale som si na tabuli nastavil ze 403, tusim nieco ako Letnory, kedze sa prehadzovali bodky. Ale sranda je ze to cislo moze byt len trojciferne a ja som dal 9999 to je jedine co mi islo zo stvorcifernych. Ale inak pochvalujem tabule v 7107,7108,7104 a 7106 (predpokladam ze budu aj v 7109), ktore maju medzi bodkami ziarovky a nie jak tie stare ktore boli nasviete odspodu.
Este nieco: DPB keca, ze najvacsie vydavky su na naftu a elektrinu na vozy. Dobre, moze byt. Lenze keby namiesto spojnice Prazskej a Pionierskej hodili DPB co i len jedinu miliardu a DPB by malo schopnych a inteligentnych ludi (kto nema rad sci-fi nech toto necita), asi by to urobili uplne inak. Podla mna (!) by radsej mali kupit SOR-ky namiesto malych Karosiek, poslat ich na malo obsadene linky (30,37,35...) a zahustit intervaly nejak medzi 20-50 percent. Mozno by sice boli nadzganejsie, ale cena za naftu by priblizne zostala kvoli vysokej spotrebe hnusnych Karosiek a nizkej Soriek, ludia by boli spokojnejsi (viem o com kecam ked v sobotu vymeska spoj s 20-minutovymi intervalmi a jeden mi prave usiel (to sa stalo minuly vikend na Patronke ked som cakal na 37)). Aj ked by sa zvysili naklady na mzdy, rad by som nechodil na sedo a na cierno (hlavne ked 20% automatov stale nefunguje) a myslim ze so mnou suhlasi aspon zopar ludi. Ano, som optimista no a co?
Saaakra, MHD je hnus - ma takmer historicku elektricku s kozenkovou vystuzou tak preco nenecha aspon dve v pripade zrazky. KLF povzbudil si ma no neviem ci mas pravdu, uz dlho som ju nevidel.
Metro v Blave - to su len kaleraby , ktore nam uz x rokov tlacia do hlavy vysokopostaveni kalerabotlacici. Podla mna sme za peniaze investovane do podniku Metro (ci ako sa to vola) mohli mat uz inu mhd. Ludia zabudnite na klasicke metro(vid Praha), ci nejaku kabinkovu lanovku MATRA, su aj ine lepsie a lacnejsie dopravne systemy.
Zdravím všechny, zvláště pak autory této vskutku dokonalé stránky.
Zaujaly mě fotky slovenských tramvají, kde je často vidět zdvižený pantograf u druhého vozu, a to v Bratislavě i v Košicích. To je u vás normální? Proč se pořád musíte od nás tak odlišovat (mimo jiné červenými majáčky na policejních vozidlech, a dalšími)?
Ještě bych rád dodal něco k pražským nočním tramvajím. Na vedení linek není co zlepšovat, i ty intervaly by byly docela slušné, kdyby ovšem noční tramvaj nesloužila jako pojízdná noclehárna nejrůznějším individuím, často velmi nelibého zavnějšku. Člověk zkrátka nastoupí do tramvaje, ale všechna místa jsou už obsazena právě zmíněnými osobami. To se potom o kultuře cestování moc mluvit nedá, a člověk jde raději pěšky.
Mimochodom, ak máš nejaký dobrý nápad na otázku do našej ankety, pošli ho e-mailom na adresu mhd@host.sk. Tie najlepšie otázky sa objavia v ankete každý týždeň.
No raz darmo, nočáky sú vizitkou Bratislavy. Ale horšie je, že pomaly sa intervaly denných liniek začínajú približovať intervalom nočákov... Kto mi neverí, nech sa potom nečuduje 9.1.2001... So stavom vozidiel je to také všelijaké - niektoré vozy sú na tom veľmi dobre, niektoré veľmi zle.
Info o 7070 pridám do galérie spolu aj s ďalšími novinkami zrejme v piatok. Btw, 7070, čo ešte jazdí je teda 7070 s predkom 7045?
Myslím, že DP urobí v cenách zmenu, o ktorej sa hovorilo ešte pred zavedením časovej terify 10 minút za 6Sk. Bude to nový lístok na 15 minút za 10 Sk. A tým sa DP vráti základné cestovné 10 Sk ako bolo v roku 1999. Do galérie by bolo vhodné doplnit, že pri zrážke 7789,7790 bola K2 7070. Po tejto zrážke mala predok vymenený za predok z 7045. Po tejto výmene to bola spolu s 7040 najlepšia a najstabilnejšia a najrýchlejšia K2. Žial ani jedna z nich už nejazdí. . .
Ako je mozne, ze hl.m. Bratislava ma tak debilny system nocnych spojov??? Minule som tam bol a potreboval som sa o 00:00 niekam dostat. Zvyknuty na dve mesta, kde trvale pobyvam - Prahu (jednotny interval NS 40 min.) a Presov (60 min., na nasom konci mesta vsak 30 min, lebo sa tam zbiehaju dve linky) som bol uplne zhrozeny.
Inac Bratislava ma celkom pekny rozmanity vozovy park, ibaze tie vozidla su v hroznom tech.stave a prepacte, ale podla mna v otrasnom natere.
Dalsia vec, ktora ma potesila, su digitalne informacne tabule vo vozidlach. (Sice len v novych, ale aspon to). Nebolo by od veci ale zaviest i hlasovu signalizaciu zastavok, ako to uz maju Praha, Presov, Zilina a mnoho dalsich...
Keď bude stáť lístok na 10 min 10Sk, koľko potom zaplatíme, keď budeme chcieť cestovať hodinu? Ak berieme do úvahy, že teraz stojí 18Sk, podľa pomeru ceny 10minútového k hodinovému by to vychádzalo 30Sk!!!
DOPORUCUJI VSEM SE PODIVAT NA MHD DO MESTA OSTRAVY, JEJICH SYSTEM A DOBRE VOZY JE MUHOU CHLUBIT JAK V CELYCH CECHACH TAK I SLOVENSKA.ADRESA JE WWW.DPO.CZ
Listok mhd 10-minutovy bude najpravdepodobnejsie stat 10 Sk.Kde sa stracaju peniaze v DPB, ked takto zdieraju cestujucich???
Este som sa chcel spytat, ci je to pravda ze su zaplatene dve 15Tr?Ak ano, tak dokedy budu kupovat tieto trolejbusy?To nemozu radsej kupit menej, ale na urovni,teda myslim nizkopodlazne 22Tr.
Ked niekto hovori, ze su vyjazdene zastavky,na to existuju brusky asfaltu aspon ako docasne riesenie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter P.