Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #143737:
To nie je vobec pravda, tlacidlo DVERE nefunguje ako "na znamenie" ani v elektrickach ani trolejbusoch. Kazdopadne, vodic v tbuse (a myslim aj v elektricke) vidi ked je stlaceny dopyt, takze spravidla zastane 😉
Reakcia na: 810zssk #143735:
keď to takto pôjde ďalej možno ešte vymyslia do vozidiel nejakú "predregistráciu" na tlačenie tlačítka "STOP" ?
Reakcia na: 810zssk #143731:
Solarisy myslím, že pípa keď dakto stlačí tlačidlo na znamenie. Občas sa ľuďom pri držaní sa madiel podarilo pritlačiť a píplo to, takže to šoféri preto prelepovali už skôr. Najlepšie to majú riešené električky a trolejbusy. Tam stlačíš jedno tlačítko pri dverách a je to ako dopytko + na znamenie ?
Oprava trate v Dúbravke v pláne tento rok ani nebola:

http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/elektrickove-trate-tento-rok-neopravia.html?page_id=151437

- plánované: Radlinského, Štefanovičova a Krížna, Legionárska a Trnavské mýto nebudú
Reakcia na: Mike #143734:
Tak sorry, ja som pisal o zastavkach na znamenie 🙂 Kazdopadne, ja to robim tak ze v Solarise a Tedome postlacam vsetko co mi pride pod ruku..
Reakcia na: 810zssk #143732:
Z Dunčovho príspevku nebolo jasné, že by myslel iba zst. na znamenie. Áno v prípade zastávky na znamenie mačkať všetko, prednostne však tlačítko, kde je napísané "stop".
Ono sa toleruje fajčenie vodičov na zastávke vo vozidle, keď je taká zima?
Reakcia na: Mike #143729:
Lenze sa bavime o zastavke na znamenie a tam nestaci sa postavit k dveram 🙂 Ked je zastavka standardna tak tam samozrejme mackat netreba nic.

A inak, prioritne treba stlacat to kde je napisane STOP, lebo to je spravidla tlacidlo, ktore bolo povodne DVERE 😃
Reakcia na: no.ev.di. #143727:
Tak pozri, v SORe viem co mackat, takze mackam len to. Ikarus je tiez viacmenej jednoznacny, tak tam tiez. Solaris a Tedom zas zvuky nerobia (myslim) 😉 Apropo, keby na mna sofer vysiel s tym ze preco to stlacam tak ho obratom poslem niekam ja, nech si v tom spravia poriadok v DPB, ja to nie som povinny riesit.
Reakcia na: kecho #143728:
kľudne ráč zrušiť Dvory ak rozšíriť zastávku Aupark. Zastávka Aupark je často dosť plná, ešte tam natlač tých čo prestupujú na Dvoroch a bude to "dokonalé" ?
Reakcia na: no.ev.di. #143725:
druhá možnosť, opačná od tej Zlošukovej: nemačkaj NIČ.
Pokiaľ nevystupuješ na zastávke na znamenie, ale stálej akurát sa včas postav ku dverám a čakaj. Pokiaľ autobus už stojí a dvere sa neotvárajú, potom mačkaj všetko. A pokiaľ budú tlačítka nejako odlíšené, prednoste stlač to, kde je napísané "dvere" ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7997
- od 1.1. tuším už nie je povínné duálne zobrazovanie cien

Re no.ev.di. #143725 : no nezdá sa mi, že by Záporožská bola nejako mimoriadne ďaleko a RTG mimoriadne veľkým počtom ľudí využívaná, aby kvôli tým ľuďom bolo potrebné zriadiť novú zastávku. potom by bolo snáď dobré zrušiť "Dvory", lebo na nadjazd je to z tých panelákov ďaleko... alebo robiť zastávky každých 150 metrov, aby to ľudia nemali odnikiaľ ďaleko...
Reakcia na: 810zssk #143726:
? až dokým nezmáčkne mňa nejaký šofér pod krkom ? no dokiaľ to nebude ten neurotik z L68 čo mal 4507 a neskôr 4217 tak by mi nemalo hroziť nič ?
Reakcia na: no.ev.di. #143725:
Mackaj VSETKO.
Reakcia na: kecho #143722:
RTG zastávka je fajn, ľudia z novostavby to majú teraz blízko autobusu aspoň. To, že je v jednotnosti signalizácie výstupu na zastávke na znamenie ako vo vozidle tak z vonku je chyba dopravného podniku čiste. DPB mal už v ´98 autobusy s dopytovým otváraním dverí ale nevyužil ho, takisto ako ho nevyužíva ani teraz. Potom ten chaos v tlačidlách, kde v jednom Solarise, sú všetky modré, inde sú poprelepované, niekde sú modré aj červené a inde len červené, z toho zas niečo poprelepované... ďalej jeden šofér používa dopytko, druhý nie, tretí na každej párnej zastávke, štvrtý na každej nepárnej a piaty ak si spomenie, a šiesty... a môžme pokračovať ďalej. Teraz ja ako cestujúci si kladiem otázku : čo mačkať? kde mačkať? kedy mačkať? mám vôbec mačkať? ČO MÁM SAKRA ROBIŤ?! Keby tie vozidlá boli nasadzované systémom, že Tedomy by neboli inde ako na 32,133,20,22 tak by mohol byť na zastávkach oznam, že na týchto linkách treba používať dopytové tlačidlá na otváranie dverí. Ale keď v špičke je na L70 B741 a v sedle Tedom, tak to nemá zmysel v tomto bordeli sa o niečo pokúšať. Keby aspoň na tých Ik435 dopytko bolo, tak by už bol nejaký návyk.
Reakcia na: no.ev.di. #143723:
"mohli obce Rusovce, Čunovo, Rajka a Bezenye zriadiť vlastnú linku, obsluhovanú jedným minibusom" - Pane boze, preco by mali Rusovce a Cunovo platit linku obyvatelom Rajky? Dokonca ani Rajka to nema vela dovodov platit, kedze vacsina tych lud tam nema TP.

A na zaver, moze vobec obec/MC dotovat medzinarodnu linku?
Reakcia na: Peon #143717:
X spôsobmi sa to dá testovať. Keďže nemáme SOR CN 8.5, tak skúsiť to so SOR BN alebo B 9.5 v trase Rajka - Schenghenská - Čunovo. Kľudne by som tam hodil aj Iveco minibus. Podľa mňa majú ľudia veľké reči, ako by im stačila linka aj do Čunova kde by presadli na L91, podľa mňa by určite aj potom frfľali, že musia prestupovať, ale našli by sa aj vďační ľudia. Len otázne je, či by vedeli upustiť od tej zhýčkanosti a posunúť si odchod z domu o +/- 15-30min. Stále myslím, že by to bolo pre nich lepšie chodiť ako chodiť pešo. Nájdu sa takí čo stále musia pešo chodiť, ale podľa mňa by to Iveco pobralo z Čunova ľavou zadnou, navyše ak tí ľudia chodia v rôznom čase tak o to lepšie. Stačila by len náväznosť na spoje L91, že L801 čaká na príchod L91 a naopak by sa CP L801 nastavil aby prišla do Čunova 7-10min pred odchodom L91. Medzi L801 a L901 je zásadný rozdiel v tom, že k Hainburgu/Wolfsthalu nechodí nič tak blízko ako L91 je blízko k Rajke, takže L901 sa dá chápať. Tu by stačil len odvoz k L91, čo je trasa 5km tam + 5km späť. Keby nebola taká pofuckovaná byrokracia a lenivosť, mohli obce Rusovce, Čunovo, Rajka a Bezenye zriadiť vlastnú linku, obsluhovanú jedným minibusom. Tá by navyše poberala ľudí aj z Bezenye a Rusoviec, takže o vyťaženosť by nebola núdza. Navyše by bol pre magoriát a DPB rukolapný dôkaz o využití a podstatnosti spojenia SK - HU cez Rajku, narozdiel od takej L901 ktorá vozila pol roka vzduch a "inteligencia" v DPB ju veselo obhajovala, zatiaľ čo nevie dva roky spustiť premávku linky 801.
Re luky133 #143682 : po dp okutami si nepredstavujem papuče, ale prípad, že tam niekto vlezie a hneď mu zamávajú bločkom pred oknom alebo v prípade, že už je zaparkovaný, tak autu spravia vyhliadkovú cestu po meste na odťahovom voze

Re TeBeCe #143690 : "Električková trať Radlinského-Štefanovičova 1 660 €" to akože za ten asfalt pri NBS? lebo nejakú odstávku tento rok si nejak nepamätám
"Električková trať Krížna 3 864 € " tam robili čo?
projekty s príspevkom z EÚ (trolejbusová trať Pražská – Hroboňova) ? to akože dokumentácia?

Re Peon #143697 : ďalší dôvod na zrušenie tej zbytočnej GIBzastávky ?

Re luky1 #143699 & luky133 #143701 : a čo tá zmena webu dpb.sk a tvorbu branozahradnik.sk 😉

Re S499.1023 #143705 : lenže namiesto vytrhania ju mohli zrekonštruovať a už by sa tým nebolo treba teraz zaoberať a okrem toho by mali ďalší dobrý dôvod na vytvorenie elinovej odbočky "Eurovea", prípadne ju mohli stočiť doprava na Vajanského
Reakcia na: Jezo #143719:
"Vynoví sa aj Šancová ulica a trolejbusové vedenie"
to uz by sa mohla vynovit aj elektrickova trat na Kriznej ?
Reakcia na: Peon #143717:
Ja si myslim ze v useku Cunovo - Nova budova bude vytazena dostatocne. Skor mam obavy o to ze bude chodit prazdna prave do Rajky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.