Akože, aj mňa štvú tieto anglické názvy, ale "Sídlo pri jazere" je už trošku úlet (aké jazero?). ? To lepšie znie ten "Riečny park" alebo skôr "Park pri rieke". ?
Re S499.1023 #143394 : prečo? čo máš proti zatvoreniu zjazdu z prístavného mostu? ad1 je to diaľničný most (a zbytočne ho využívajú najmä ako skratku Baumax-Euba) a ad2/ kto chce, môže zísť do Pe cez Einsteinovu/Krasovského...
Re no.ev.di. #143401 : a načo? nepamätáš si, že trať Radlinského-HlSt je predsa iba provizórium (kým bude metro)?
?
Re Majo #143438 : lenýže on to nevyhlásil ako súkromná osoba, ale ako GR DPB a už ho teda omrzelo vedenie divízie a po zrušení funkcie GR pôjde Derkay naspäť?
Re 810zssk #143474 : takže PKO potom bude SídloKO?
Re S499.1023 #143495 : malá poznámočka - tí "jeho zamestnanci" nemusia mať trvalý pobyt v BA
Re MatejBA #143550 : ...do funkcie starostu BA-KV či to skúsi s podporou SmerOK aj na primátora? inak, pekné od neho, že spravil tender na predražený bus a následne spravil super neodskúšaný lowcost so šestrením každého eura a teraz povie, že "nechávam nástupcovi voľné ruky" ?
To sa da vyriesit poznamkou "Prednostne sa prepravuju cestujuci do vzdialenejsich zastavok". Skor ide o to aby to nebola konkurencia dotovanej doprave.
"Ale podotýkam - riadna blbosť podľa mňa, že PCL s príplatkom na BID tam neplatia" - Preco?
Este raz - je to priplatok na EXPERIMENT BID a prerozdeluje sa medzi ZSSK a SL. Je blbost aby ta DPB vozil na zaklade toho ze zaplatis peniaze ZSSK a SL.
Odkedy sa oficiálne stránky hlavného mesta Bratislavy zmenili na predvolebné noviny? http://www.bratislava.sk/obcan.asp Dole v sekcii nové sú články o električke a prímestskej železničnej doprave, ktoré ma priamo hodia na stránku www.tomasfabor.com
no asi sa boja, aby náhodou tí čo cestujú len na vnútroštátnom úseku náhodou neobsadili miesta ľuďom čo sa budú prepravovať medzištátne. Neviem ale prečo by sa nemohol niekto prepraviť len na vnútroštátnom. Ja to vidím ako obyčajnú poondiatu byrokraciu. Lenže je tu potom to riziko, že sa cestujúci ktorý ide medzištátne nezmestí do autobusu a na jeho úkor tam bude niekto, kto bude cestovať medzištátne. Na L801 by to mohli spraviť tak, že ak chcú minimalizovať to riziko, že sa "medzištátni" nedostanú do spoja, tak by nechodila do Jaroviec ale priamo do Rusoviec a zastávky by mala takto : AS - Landererova (SND) - EUBA - Starohájska,hrádza - Žehrianska - Rusovce, MiÚ - ŽST Rusovce - Čuňovo, MiÚ - Čuňovo, Schenghenská - Rajka, S. Petofi ut. - Rajka, vasútallomás. L801 by mala byť trošku expresnejšia linka.
Inak som zvedavý, ako vyriešia na 801-ke vnútroštátnu prepravu vrámci SR (hlavne ak pôjde naozaj aj cez Jarovce). Ako a kto v Čunove smerom do Rajky skontroluje cestujúcich, či majú označený správny lístok?
Ak by aj 801-ka teoreticky išla až do Hegyeshalomu a na Slovensku by bola povolená vnútroštátna preprava, tak pochybujem, že by sa to podarilo presadiť aj na maďarskej strane...
Bude to jedna z týchto dvoch možností?
a) 630-ka - uplatňuje sa "anarchia". V 3. pásme vodiči otvárajú všetky dvere a ani v jednom smere nekontrolujú či si ľudia označujú lístky, revízori tam asi nechodia. Tak miestni si tam väčšinou CL neoznačujú. Ale podotýkam - riadna blbosť podľa mňa, že PCL s príplatkom na BID tam neplatia. ?
A rovnaká blbosť, že polovica Čiernej vody je 2. pásmo a druhá polovica 3. pásmo, pričom je v celom úseku viac-menej súvislá zástavba. Hlavne ten kúsok jedna zastávka od hotelu Kamila (2. pásmo) po konečnú "Na pasienku" (3. pásmo) je fakt nespravodlivý. Až po spustení ozajstnej BID má byť celá Čierna voda jedna zóna.
b) 901-ka - vodiči majú všetko pod kontrolou, ale to asi hlavne vďaka tomu, že aj vrámci Slovenska a aj vrámci Rakúska je vnútroštátna preprava zakázaná, a aj reálne sa to podľa všetkého dodržuje. To sa ľahko kontroluje.
PS 1: Prečo tak striktne na mnohých prihraničných medzištátnych linkách je zakázaná vnútroštátna preprava cestujúcich? Veľmi by Volán-u uškodilo, keby Blaguss občas prepravil nejakých Maďarov napr. z Rajky do Mosonmagyaróváru?
PS 2: Asi takmer všetko obsiahnuté v tomto príspevku som tu už v minulosti písal, ale nedalo mi to v súvislosti s diskusiou o 801-ke to tu uviesť znova. ?
Po dlhšom pozorovaní som zistil:
20 a 22 by mohla vypravovať 3DPA.
Na L20 a 22 by cez týždeň stačili Sory B 9.5!! A ešte by v nich aj bolo miesto. A zvýšné Tedomy (2104, 2105, 2107, 2108) by boli preradené do 3DPA a tak by si krasňany nemuseli požičiavať autobusy.
Na L20 by cez víkend jazdili Citelisy.
ráč si to čo som napísal prečítať ešte raz a povedz mi prosím ťa kde som hovoril o tom, že by mal DPB ťahať autobusy až do Mosonmagyárováru?! Hovoril som len o tom, že neskôr by každý druhý, príp. tretí spoj pokračoval cez Bezenye do Hegyeshalomu. Čiže by autobus prešiel cez 3 dediny v Maďarsku. To, že DPB chodí s L901 do Wolfsthalu a Hainburgu, už nepindáš, že nech si rakúsky dopravca robí vnútroštátku?! Keď z Wolfsthalu chodia spoje do Hainburgu, naproti tomu Rajku a Bezenye spájú s Hegyeshalomom len 4 páry vlakov denne pričom prvé dva idú pred siedmou h.ráno. Takto by mohli MÁV odstaviť vlaky a prepravu medzi Hegyeshom - Bezenye a Rajkou by vykonával DPB, okrem toho tam žije dosť Slovákov, určite viac ako v Hainburgu a Wolfsthali.
Ja viem, že to nie je štandardný stav. Tým som chcel len poukázať na to, že tieto MČ sa nám rozrastajú a tak nejaké posilnenie tam bude tak či tak časom treba. Ak by si zaviedol v sedle 191, tak Čunovčanom zhoršíš dopravu a obyvateľom tých nových barákov za Rusovcami to tiež veľmo nepomôže.
Re #143561 no.ev.di.: A načo by DPB mal jazdiť do Mosonmagyarováru? Len pre tvoje šotoúchylky? Vnútroštátnu dopravu nech si rieši Volánbusz vo svojej vlastnej réžii.
najlepšie by bolo keby DPB robil dopravu v úseku AS - EUBA - Dolnozemská - (vynechať Jarovce) - Rusovce - Čuňovo - Rajka, žst a od Rajka, žst by premávali autobusy Volánbusz. Potom neskôr by každý druhý autobus DPB od Rajky pokračoval cez Bezenye do Hegyeshalom, kde je prestup na vlaky smer - Mosonmagyárová, Csorna a Gyor
Ikarus 415 má kapacitu cca 100 ľudí a miesto na dva kočíka resp. vozíky. Jeden kočík tuším zodpovedá 5 ľuďom, takže pokiaľ by tam boli 2 kočíky, kapacita klesne o 10 ľudí. Ostaní cestujúci by sa tam mali pohodlne zmestiť. A ešte stále nám ostáva rezerva pre 40 ľudí.
5 kočíkov tam nemalo čo robiť. To nie je štandardná situácia, aj v žehličke bolo natlačených 11 kočíkov, ale kvôli tomu nebudú robiť súpravy troch vozov.
Je jedno či v sedle, alebo v špičke. Čunovu to uplne stačí.
Oveľa viecej by pomohlo to čo napísal Petto. 91+191 v sedle 30+30 t.j. preklad na 15.
Keď niekto tvrdohlavo chce niekde krúžiť, nech si krúži. Ale normálny človek to po pár minútach hľadania skúša o ulicu ďalej. Nepoznám v Bratislave miesto, kde by hľadanie parkovania trvalo dlhšie ako priemerné čakanie na spoj MHD.
Nie, komfortom nazyvam ze idem namiesto spinavej MHD s rozlicnymi urovnami teploty, ktora je casto narvata, autom pocuvajuc oblubenu muziku, idealnom teplotou a za rovnaky cas (hladanie miesta a strata casu dlhsiou jazdnou dobou MHD sa vyrovnaju, auto vacsinou dokonca dopadne lepsie)..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
M3go
Na L20 a 22 by cez týždeň stačili Sory B 9.5!! ...
? ? ?