Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: pato922 #143493:
Ku začiatku februára pravdepodobne 🙂
Reakcia na: no.ev.di. #143492:
A pred tými desiatkami rokov, keď boli postavené a sposobili zvýšenie MHD, vtedy prispeli?
Reakcia na: no.ev.di. #143490:
Ten investor platí dane. Jeho zamestnanci platia dane. Tak o by si ešte chcel. Ty tu úžasne brojíš proti Ficovi ale máš úplne rovnaké totalitné myslenie ako on - však má peazí dosť, tak nech platí aj trikrát. ervená ako hnedá, všetko jedno.
Reakcia na: no.ev.di. #143492:
Nepochopil si. Existuje dan z nehnutelnosti. Z tej sa ma financovat MHD.
kedy sa 7135 zaradí do premávky ❓ ❓
Reakcia na: 810zssk #143491:
no moja škola, alebo školy, ktoré som absolvoval, tak sú na svojom mieste desiatky rokov... zaujímavé, že mesto rozpredá pozemky investorom, tí si tam postavia čo ich napadne. Ale za utŕžené peniaze nič nejde na dopravu, teda okrem krytia toho čo tu tradične máme, tak nič nedá magistrát na rozvoj MHD. Tak potom, kto má požadovať kvalitnú MHD? Má si investor dať podmienku, že bude stavať ak mesto garantuje zabezpečenie MHD?
Reakcia na: no.ev.di. #143490:
"Investor ako napr. v prípade EUROVEA zapríčiní to, že v danej lokalite pôjde hore frekvencia dopravy a tiež sa zvýši nápor na MHD" - To zapricini aj tvoja skola, alebo trebars aj tvoja rodina ak vyuziva MHD 😛
Reakcia na: S499.1023 #143483:
Pokiaľ viem, tak narozdiel od investorov mesto na MHD dáva každoročne z peňazí občanov, neviem teda čo ešte naviac by sme mali platiť?! Investor ako napr. v prípade EUROVEA zapríčiní to, že v danej lokalite pôjde hore frekvencia dopravy a tiež sa zvýši nápor na MHD. To isté aj Cubicon na Slávičom údolí. Už teraz jazdia L31+39 natrieskané (aj v sedle), tak ako to potom zvládnu keď ešte sa pridá nejaký počet ľudí z tej novostavby?! Mohlo by byť aj v záujme investora aby doprava k jeho stavbe bola komfortná.
Reakcia na: Solider #143475:
To som nepovedal. Stačila by jedna autobusová linka : Vlčie hrdlo - Bajkalská - Hl.st. a L70 a 87 by nahradila električka.
Reakcia na: S499.1023 #143487:
Zial, v bratislavskych podmienkach nemas vela motivacii chodit MHD.
Reakcia na: Solider #143478:
Najma nie je pravidlom, že každý, kto má auto a vie to finančne zabezpečiť, je prirastený k autu.
Reakcia na: 810zssk #143474:
Tak špeciálne aby som spravil napriek vulgárnemu zakomplexovanému agresívnemu ožranovi zo Zsolny, neplodnej militantnej učiteľke s diktátorskými sklonmi z Csadecsky a feťákovi anineviemodkiaľ, tak by som to premenoval na Folyószékely a Halastószékely.
Reakcia na: 810zssk #143471:
Veľká časť tých pracovníkov BUDE chodiť MHD. Určite aj na začiatku. A bude im úplne jedno, či prídu po nábreží alebo cez tunel. Podstatné bude, kde bude zastávka a z tohto pohľadu je pre nich smer z nábrežia/na nábrežie lepší.
Reakcia na: luky1 #143469:
To už tu bolo. Jedným smerom 6, druhým 7. Kolegovia, čo nemali radi balíky, tie linky jazdili radi, lebo to bolo ľudoprázdne. Ja som uprednostňoval 10 a 11 ? .
Reakcia na: no.ev.di. #143467:
A čo ty? Nemal by si prispieť na električku do Petržalky? Tvoja škola na opravu trate na Hlavnů stanicu? Vaši na opravu trolejového vedenia na Rožňavskej?
Reakcia na: 810zssk #143479:
No na začiatku si povedal 99%. Áno aj tí ľudia v tých administratívnych budovách využívajú MHD. Si nemysli, že tam sú všetko ľudia s platom nad 2.000EUR. Pekný príklad je budova Millenium Tower I,II zamestnanci T-mobile a IBM. Ráno a poobede plné električky a davy ľudí idúci do práce. To isté Business centrá na Prievozskej, Aupark Tower... Rozhodne to nie je to 1% a ani nejaká zanedbateľná menšina.
Reakcia na: Solider #143470:
to je taký argument, ako keď mne spolužiak povedal, že on na Lúkach v Petržalke trolejbusy nechce, lebo sú pomalé... Električky by "neprekonateľne " rušili, zatiaľ čo autobusy a autá nie ? to už nie je racionálna argumentácia, ale obyčajné zmagorenie z predsudkov voči električkám. Za všetko hovorí aj to, keď som videl posudky pre trolejbusovú trať cez Slávičie údolie alebo trať Vojenská nemocnica - Patrónka - Pri suchom mlyne, tak sa tam riešil dopad na ekológiu a hluk...
Reakcia na: luky1 #143469:
a co linka 1? ?
Reakcia na: Solider #143478:
Ja som povedal ze vsetci? Povedal som ze vacsina a za tym si stojim.
Reakcia na: 810zssk #143477:
Aj niektorí pracovníci v administratívnych budovách cestujú MHD. Nie je pravidlom, že všetci majú auto. Auto má ten, komu to vyhovuje a vie to finančne zabezpečiť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.