by bol problém dať na nej aj víkend dajme tomu int 15-20? veď vtedy je busov dosť... vychádzam z faktu, že dpb teraz nemá busy navyše...
Re #142984 no.ev.di.: ak si si nevšimol, mohla by ich zvážať 183 alebo zhustiť int na 83... a okrem toho tam je 88, nech dajú na ňu kĺb...
Pepa má tu tabuľku odo mňa, ja som to bral na centrálnom sklade tabúľ na Trnávke tam bolo plno kusov týchto tabuliek z 3 druhov: "súťažíme o linku vzornej obsluhy" (zelená, 2 riadky) potom "linka vzornej oblsuhy" - ako na obrázku a "linka vzornej kvality" - (červená, 1 riadok..) aj keď je pravda že týchto tabuliek tám bolo najmenej
Už sa to tu riešilo. Po vybudovaní novej hlavnej stanice všetko od TT, dovtedy ani ťuk. Do myslenia Zločineckej sa nemusím vžívať, to vidím v jasných farbách pred sebou - dva vlaky od Prievidze, jeden od Štúrova, dva od Trnavy, potom štyri hodiny nič...
Zatiaľ čo keby si ho roztrhal, tak stáť nebude? Rušeň treba prepriahať nula- až jedenkrát, čata sa vymení počas normálneho pobytu, ak jazdí jedno aj druhé v takte, na nič sa nečaká.
čiže podľa teba je Filiálka úplná blbosť? Ale uvažuj aspoň v teoretickej rovine, že si v koži našich železníc a chceš tú stanicu tam mať, tak aké vlaky by si tam posielal?
A načo je dobré viesť jeden vlak z jedného konca republiky na druhý, keď skoro v každej významnejšej stanici bude mať tak 10 - 15 minút pobyt (raz preprah rušňa, potom zas výmena vlakovej čaty, alebo čakanie na prípojný vlak vyššej kategórie, alebo na vlak vyššej kateógrie, ktorý bude tento Os predchádazť).
Minimálne tretíkrát opakujem, že by som to riešil tak, že by som ŽIADNE vlaky na Filiálku neposielal. Už si to pochopil, alebo to potrebuješ zopakovať aj štvrtý, piaty, n-tý krát. Momotizmus tebou navrhovaného riešenia, ktoré je PRESNE V duchu tebou kritizovaného systému "odvšadiaľ všade" si možem vyskúšať vždy, keď chcem cestovať do UL a musím losovať, či mám ísť na Masaryčku alebo na hlavní.
tak pre dunca:
a aby sme nezabudli duncik, co povies ludom ked budu musiet ist na elektricku ako sa dopravia na dvory?
L84 Ovsiste - Sustekova - Bosakova - Krasovskeho - Einsteinova - SAV - Prokopa Velkeho
L88 AS MN - Ekon. univ - Nam. Hraniciarov - JUNGMANNOVA - Zaporozska - NM (boli by tam kapacitnejsie vozidla 18 m)
L83 Technopol - Dubravka ako teraz ?
vsetky zmeny samozrejme po dodavke prvych klbovych autobusoch Solarisy by sa pouzili na 96,133, 32, 196 ?
je to kapacitna nahrada plus co sa usetri na 84 mozno ten jeden voz ako spominal kecho dat ho na L83 aby mohla mat troska lepsi interval
tá ich "podpora" "nezávislých" je asi ako "byť len trochu tehotná"....
"Dá sa kandidovať vôbec naraz na primátora aj starostu? " Nikto nepovedal, že Z nemôže byť PRIMÁTOROM mestskej časti... možno to bude čoskoro samostatné mesto... ?
keby som ja navrhol nejakú blbosť, tak by som si tiež vypočul svoje... takže príjmi láskavo to, že od niekadiaľ ideš odkloniť linku bez kapacitnej náhrady! L84 premáva ráno 7-8x za hodinu, v sedle 4x a poobede 6x čo je kapacita 840-960/480/720 osôb za hodinu ak počítam, že do klbáku sa zmestí 120 ľudí. Choď experimentovať s dopravou v Karlovej Vsi, tam sa môže vyblázniť koľko chceš na tých zbytočných linkách čo si tam BZ zaviedol.
"Strana chce v najbližších voľbách aj naďalej podporovať nezávislých kandidátov. „Sme presvedčení, že komunálna politika by mala byť o záujmoch občanov a nie politických strán,"povedal Kavecký."
Mám také tušenie niekoho na Z.? Dá sa kandidovať vôbec naraz na primátora aj starostu? ? ?
neplac babatko neplac, bol to len navrh neviem co hned places, utri si slzicky a chod spinkat ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
Re #142984 no.ev.di.: ak si si nevšimol, mohla by ich zvážať 183 alebo zhustiť int na 83... a okrem toho tam je 88, nech dajú na ňu kĺb...