Tak pred rokom bol vyhlásený tender aj na 12m busy, ale len pre vyvolené mestské časti. ? A developer/i neprispel/i nič určite... Jedine postavili zastávky a ak by sa tam zapracovala aj ta trolejbusová trať tak aj tu mohol postaviť, ale samozrejme v Bratislave nič nejde na prvý raz... Keď sme pri tých razoch všimol som si, že na zákrute Hany Meličkovej - Pri podchode pribudli nejaké zamerané značky takže sa asi blíži ta prekládkla trolejí? Alebo už bola vykonaná? Lebo podľa verejnej súťaže mala byť tuším okolo konca roka hotová.
A ináč bolo by dobré keby začali opravovať výtlky už teraz ako Košice. Rovno by mohli opraviť minulý rok opravované výtlky medzi zastávkami Hany Meličkovej - Pri podchode sú tam znovu. ?
Určite sa nebude už nič vyhlasovať. Vozový park 12metrových vozidiel, je už obnovený. Ak niečo príde tak to budú tie zvyšné 2 Citelisy a pár Tedomov v rámci opcie.
Čo je podľa teba o 1 až 2 roky neskôr, keď v roku 2013 (teda v roku kedy končí súčasný operačný program) sa ešte len začne stavať úsek Predmestie - Filiálka, čo je zároveň jediný úsek o ktorom je už rozhodnuté že sa postaví. Naviac, na celú stavbu TEN-T 17 je rozpočet 18 mld. Sk (na € si to prepočítaj sám), zatiaľ čo sú naprojektované práce za takmer 40. Kto zaplatí ten rozdiel?
Re #142825 luky133: Ešte aj tie vystavené kvety sú stále tie isté.
Re #142829 no.ev.di.: Cieľ na električkách zo zákona môže byť buď názov konkrétnej zastávky alebo mestskej časti. Takže zas vymýšľaš zbytočne sprostosti.
Re #142860 ufo: VILLA VINO RAČA = to budú asi nejaké nové vily miesto vinohradov. ?
Re #142863 ufo: Takže ak vystúpiš na konci vlaku, k električke to budeš mať aj pol kilometra.
Re #142869 luky1: ... prípadne z ďalších "výhodných" kšeftov, o ktorých ešte nevieme.
mal som na mysli druhé dvere od tretích... no aj tak, 12M busov sme tu mali viac než 53, toľko dávajú dokopy Tedomy a Citelisy. Okrem toho Tedomy nerátam moc, lebo tie sú v špičke nepoužiteľné nakoľko sú rezervované pre DD a taktiež L133 neberiem nejak zvlášť na ohľad s týmto intervalom. Pre mňa je to len komédia jedného rozmaznaného človeka, ktorý sa tvári, že to má v hlave OK ?
Ja som len chcel povedať, že je zbytočné ťahať vlaky z Bratislavy až do Trenčína. Kľudne by mohli jazdiť povedzme Bratislava - Piešťany, potom Piešťany - Trenčín a Trenčín - Žilina.
som zvedavý koľko na to prispeli developeri, napr. na nákup nových vozidiel by mohli prispieť, alebo nám zaplatiť zvyšných 15ks Capacity, príp z 50% kryť finančne tender na 60GNG klbákov. Inak ten vozový park bude zas dobre rozbitý, Meďáky, SOR a ak sa vyhlási tender na CNG klbáky, tak to vyzerá na tretiu značku. A zaujímalo by ma kedy DPB konečne vyhlási súťaž na klasickú dĺžku 12M. Tie SOR-ky čo tu zatiaľ máme sú strašne kriplľavé. DPB nejde o komfort pre cestujúcich ale len o to, že SORky sú spoľahlivé, netreba im extra údržbu a to, že je to jak konzerva na sardinky a to myslím doslova je už vedľajšie. Jak v L99 stojí 20 ľudí, tak už je problém s pohybom v autobuse keď sa vystupuje a tiež mohli dať tie tretie dvere v 10.5 ďalej od tretích dverí.
kua drát!!! Pokiaľ nevieš, tak osobák stojí v každej stanici a zastávke (sú aj výnimky) a teda nejde len o to, kto cestuje z BA do TN a naopak, napr. Cífer - Leopoldov môže niekto ísť alebo čo ja viem odkiaľ kam... Si kukni v GVD trať 120 a môžeš si spraviť kombinácie odkiaľ kam by ľudia mohli cestovať osobákmi, ktoré by premávali na trase TN - BA. Preto som dal po TN lebo je to stred medzi BA a ZA, v TN okrem toho je prestup na trať 143 na Chynorany. Od TN by pokračovali vlaky do ZA. Ako už povedal S499.1023, tak choroba ZSSK je, že v každej relácií musí byť denne aspoň jeden pár vlakov, skrátka spraviť interval alebo nejaký systém v tom je nemožné. Stačí si pozrieť GVD trate 160, na to len šablu hodiť ?
Konkrétne peniaze vyhodené na mizerné uniformy, peniaze za tzv. hĺbkové čistenie, peniaze za zbytočnú zmenu loga, ale hlavne peniaze, ktoré mohol priniesť Recar, keby nebol predaný za utajovanú cenu. Čo také dokázal v Recare urobiť BigBoard, čo by nebol dokázal urobiť aj sám DPB?
Nehovoriac o tom, že keby nebol dlho odkladaný a nakoniec spackaný tender na 240 klbákov, mohla byť väčšina tých busov už kúpená, kým ešte mesto nezačalo škrtať financie na MHD...
nevyzerá to tam krátke na kĺbovú L70 ??? Spomínalo sa tu v diskusnom,že možno o5 predĺžia L28 - teraz už neviem, či to bolo len polemizovanie dakoho alebo ozaj zámer DPB.
Hlavne ak by to bolo napojene na podchod tak vznikne fajn stanicna pasaz + by sa spravi podchod + by odpadli urovnove krizovania s cestou..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133
A ináč bolo by dobré keby začali opravovať výtlky už teraz ako Košice. Rovno by mohli opraviť minulý rok opravované výtlky medzi zastávkami Hany Meličkovej - Pri podchode sú tam znovu. ?