Ohľadom výšky - to už je otázka, nakoľko má mýto pokrývať náklady a zvyšok dopĺňať dane všetkých, alebo preniesť všetky náklady do poplatkov vo forme mýta, ktoré sa následne rozložia do cien...
Ja súhlasím s mýtom, a súhlasím s tým, aby možno bolo trocha drahšie oproti známkam, ale nie vyššie o 100-125%! Tak, aby bolo spravodlivé, podľa prejazdených kilometrov, nie podľa neschopnosti SkyTollu, ktorý na prípravu mal rok a príprava tohto systému za 25 miliárd Sk bola odfláknutá...
áno áno, teroristi policajti zablokovali hlavnú cestu tým, že tam úplne bezdôvodne zastavili kamióny. Inde na Slovensku polícia nijako nezasahovala, kamionisti spravili pár kolečiek okolo mesta a bol kľud.
To, že štátne Cargo poskytuje na riť služby, neznamená, že aj súkromné spoločnosti, na ktorých vidno, čo sa ešte oplatí voziť po železnici a čo už nie.
nemyslíš ani zo srandy dúfam?! Tí kamionisti tam neprotestujú len na svoje triko, ale aj za autobusárov ktorí sa neunúvali tam ani jeden voz poslať na protest... a v konečnom dôsledku ak kamionisti dačo vydupú aby sa táto vláda pohla veci riešiť, tak nebudú sa ani potraviny a iné komodity zdražovať v obchodoch. Je pekné, že chcú podporiť prepravu tovaru po železnici ale násilím alebo zdieraním to nie je správna cesta. Proste železnice poskytujú na riť služby a tak sa aj k doprave po železnici podniky stavajú.
Zase tu argumentuješ nezmyselne. Máš dojem, že som tu niekedy obhajoval ZS Cargo ako také a aj dotáciu? Bohužiaľ nie ? zase triafaš úplne mimo. Je jasné, že tú akože pôžičku, ktorú dal štát Cargu, nikdy štát už nedostane naspäť a sú to uliate peniaze Pórovcom a podobným ...
Mýto by malo fungovať ako má, ale nie proti nemu protestovať tak, že zablokujem mesto a ľudí, ktorí idú do práce. Alebo je to správne, keď oni majú problém, musia ho mať aj ostatní ľudia?
ja som nevložil, ja som zhodnotil na základe Tvojho príspevku, na ktorý som reagoval.
Poďľa Tvojho názoru teda títo dopravcovia majú rezervy a stačí, keď "trošku stiahnu zisky". Zaujímavé, že keď bola ŽS Cargo v průseri, tak tam žiadne rezervy neboli a bolo treba zadotovať zo štátneho 4 miliardami SKK (a navýšiť tak celkovú sekeru, ktorú vláda zrušením privatizácie spôsobila, na 17 mld. SKK).
Tu sa niet o čom ďalej baviť, lebo sa u Teba prejavuje "selektívna slepota" a vidíš zlé-zlé neprimerané zisky zlých-zlých kapitalistov len tam, kde sa Ti to hodí.
Je logické a správne, že mnohí z nich kvôli kríze skončia, ale skokové zvýšenie poplatkov za cesty o 2000% sa mi nezdá ako vhodné "protikrízové opatrenie". A keď už, tak nech to aspoň funguje tak ako má...
Prejdi sa až na po Rožňavskej až na Zlaté piesky. O tých daniach si zisti viac a zase nepovedz, že hlásam to čo Fico. Ja súhlasím s tým, čo hlásal Mikloš (ktorí to možno teraz kvôli predvolebej kampani poupraví.)
A nikde som neobhajoval fungovanie mýta.
Vkladáš mi do úst názory, ktoré vôbec nemám.
Ale bohužiaľ, títo ľudia to nie sú, už len pre tie požiadavky, ktoré dokonca preberajú aj tu niektorí diskutujúci (zníženie spotrebnej dane - bez účinku rovnako ako keď klesla cena nafty o 10 Sk, zrušenie miestnej dane z motorových vozidiel, ktorú poberajú VÚC - nevedomosť, na čo tá daň vôbec je a spájanie jej s mýtom).
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ufo
Ale bohužiaľ, títo ľudia to nie sú, už len pre tie požiadavky, ktoré dokonca preberajú aj tu niektorí diskutujúci (zníženie spotrebnej dane - bez účinku rovnako ako keď klesla cena nafty o 10 Sk, zrušenie miestnej dane z motorových vozidiel, ktorú poberajú VÚC - nevedomosť, na čo tá daň vôbec je a spájanie jej s mýtom).