No čítal som si tie komenty k fotkám a zopár jedincom (čo komentovali fotky) sú fakt IQ -xxx hodnota. ? Nadávajú na nich no problém je v tom, že oni jazdia na čierno... Ale zase je pravda, že aj revizór nie je vždy vzorný hlavne tá jedna skupinka. Ja mám s revízormi len veľmi kladné skúsenosti. Neviem či je to tým, že ma vždy kontrolovali na VIP linkách, ale vždy poďakovali, poprosili a tak a pokiaľ viem niesom jediný, ktorý má také skúsenosti. ?
"Aj v 1989 sa malo protestovať reklamáciami a sťažnosťami? By sa im vysmiali." - Tak toto prirovnanie si trochu prehnal! Myslím, že aj ty uznáš, že drobné rozdiely tu (ešte) sú.
"Tým, že v piatok dopravcovia sa presunuli aj na Bajkalskú a Galvániho ulicu, spoj číslo 31 a 39 je úplne zablokovaný. Iné spoje musia zase premávať po obchádzkových trasách."
To akože čo najrýhclejšie napíšeme akutálne info aby boli čo najčerstvejšie senzácie? a ani to po sebe neprečítame? alebo ani si to neoveríme? ach tí "novinári" ...
dobre, tak ale obsadím jeden jazdný pruh a nie dva...to bohate stačí na spomalenie dopravy a vytvorenie kolón, však dva pruhy nestačia, tak čo potom jeden ? aj ja ich podporujem ale odtiaľ potiaľ, prečo by sa mali obyvatelia cítiť ako rukojemníci?! Som mal tú česť ísť od Rádiovej na Tomášikovu pešo po neodhrnutom chodníku, tak jeden krok bol jak za 3... ešte keď je náhradná doprava X64 vykonávaná tak, ako je, že jedno vozidlo stojí na každej zastávke po ceste (1702), teda tak ako má a druhé len na Rádiovej a Hanáckej (2338), tak na blázinec toto.
Narodil si sa pred troma rokmi? jasne, že to má veľa spoločné s nami všetkými... Okrem ceny tovarov a dopravných služieb je to (keď už nič iné) aspoň protest proti arogancii politickej moci (netransparentné tendre, korupcia, neodbornosť, nekompatibilita, nedostatočná vzdelanostná kapacita, neschopnosť priznať si chybu a opovážlivá dovolenka Chomu a Vážneho...)... plne ich podporujem...
apropo, stretol som ich na obchvate... išli v pravidelných rozostupoch tak, že akurát spomalovali premávku, ale nikomu nezavadzali...
Jasnéé jasnééé a preto znepríjemním život ľuďom čo s tým nemajú nič spoločné,že? Mali zablokovať jeden jazdný pruh ale nie komplet odstaviť jednu ulicu! Dúfam, že sa tie dva kamióny podarilo z Tomášikovej odtiahnúť...
A aby som nezabudol, tak kedysi som tu hovoril o električkovej trati na Trnavskej a Rožňavskej. Práve teraz by sa takáto trať veľmi zišla. Niekto tu splietal o tom, že ten stredový pás trávy tam je ako rezerva, keby sa plánovala Rožňavská a Trnavská rozšíriť. Úprimne môžem na to kašlať, lebo takto je zablokovaná IAD aj MHD na Rožňavskej a navyše sa to dotýka aj iných liniek ako tých čo premávajú po dotknutých komunikáciách. Ešte šťastie, že na Vajnorskej je postavená električková trať...
keď tu nabudúce budeš mindžovať, že dpb zdražieva cestovné lístky, alebo do zavedenia mýta pod 3,5t si nebodaj kúpiš auto a budeš nadávať na zdieračov, tak ti to pripomeniem...
nie som ani programator, ani sa to netyka GPS technologie, to je už vec softvérového spracovania dát... Ale určite sa to dá... Napadá ma hneď niekoľko spôsobov od "redukcie šumu výpadkov" po totálne najprimitívnejšie riešenie, skasírovať až po ukončení úseky, resp. ako "nový úsek" to rátať až po určitej časovej odmlke (napr. keď ma to 10 minút nebude registrovať na úseku a potom začne, tak až vtedy to brať ako "nový úsek" s tým, že do 10 minút sa to bude brať ako "výpadok")... Za 10 minút sa aj tak nikto nestihne otočiť a len tak pre zábavu by z toho nič nenal
Ale vravím, satelitná technológia vie pracovať s metrami, stále nechápem načo je to robené na niekoľko km úseky...
Keby to aj vodičovi zarátalo 4m križovatky s cestou prvej triedy, tak by to bola smiešna suma...
to je presne to o čom hovorím ale keď si trasu naplánuješ tak, že Ťa to naviguje a už vopred vieš, že Ťa to bude navigovať po ulici Einsteinova, tak by sa to nestalo.... OBU jednotky ale nič také ako plánovanie cesty nemajú...
Tebe sa možno žije dobre, ale predstava, že tento mýtny systém vytvorí z týchto kamionistov ľudí súcich na žebračenku, ťa tiež hreje pri srdci?
Tu nejde o to, či je mýto horšie ako diaľničné známky, nikto mýto neodsudzuje, ale systém, akým NEFUNGUJE. Jednoducho je to spackané na plnej čiare. Z ničoho nič týždeň pred vyhlásením predraženého tendra na mýto sa zjavila firma SkyToll, ktorá nikdy predtým s mýtom nič nerobila (mimochodom veľmi blízka vládnej garnitúre), ktorá, ako inak, tender vyhrala. Porazený, mimo iného Kapsch, ktorý prevádzkuje mýto v ČR a AT a skúsenosti s prevádzkovaním mýta MÁ, sa súdil, ale proti takémuto vládnemu kartelu nič nezmôže.
Slovák potreboval zarobiť a takto to aj dopadlo, musel dodať niečo vlastné, čo ako inak, nefunguje, ale úplne najlepšie by bolo, keby to vyhral a vystaval Kapsch a jednoducho by 1. januára oznámili, že zapli sme mýto aj na Slovensku.
Ďalej ciele kamionistov volajú aj po znížení cestnej dane a dane z motorových palív, ktoré sú enormne vysoké, čo mimochodom Fiki sľuboval ešte pred štyrmi rokmi... ale ako inak, smerom k ľuďom... zabudol však dodať, že iba k svojim ľuďom.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133