No, ale podľa mňa si dajú pozor na aké cesty pôjdu. Aspoň podľa mňa nepôjdu na cesty, kde je zákaz vjazdu kamiónom teda napr. Karloveská. V prípade, že tam pôjdu má ich právo polícia zastaviť a pokutovať takže už budú mať právo na to čo sa deje napr. teraz na Rožňavskej. A viem, že sem tam tu polícia kontroluje a pokutuje vodičov čo omylom zablúdili s kamiónom sem alebo tadiaľto šli naschvál. Avšak iné je keď zastanú rovno pred značkou. ?
Takže zajtra možno príde kolaps dopravy. Isté je, že nemôžu ísť napr. do Karlovej Vsi a tušímže to platí aj v Dúbravke. Teda pokiaľ nemajú povolenie zásobovať túto oblasť. A ak to porušia tak pokuty ich neminú... Ale skôr si myslím, že pôjdu niekde k prezidentskému palácu resp. parlamentu.
No to som rád, lebo ide že IMHD sa snažží informovať, aj keď nei vždy dá potrebné informácie včas von. Lenže v prvom rade by mal informovať dopravný podnik na svojej oficiálnej stránke.
"Behom najbližších týždňov by mala byť nová stránka." Tak nejako odpovedal Kavecký keď sa ho to pýtal nejaký novinár začiatkom novembra tuším? ? Svoj názor si môžeš vytvoriť sám. Mne osobne odpovedali ešte niekedy na jeseň, že sa plánuje jej aktualizácia... ?
v tej zime vytiahne možno tak fľašku rumu ale nie bicykel ? ale keby tu bolo ak na Havaji, tak z vysoka prdím na MHD a jazdím si bicyklom a do roka a do dňa môžem ísť na Tour de France ?
v Brně boli zavedené podstatné úpravy v tom, že linky prestali premávať tak, že 20min sedlo počas pracovných dní a 15min cez víkendy. Asi sa im to neoplatilo. A podľa mňa si to Brno môže dovoliť, lebo autobusy tam sú ozaj ako doplnok, prípadne obsluha okrajových častí alebo robia spojenie tam kde sa neoplatí robiť ekologickú dopravu (spojenie Líšeň/Židenice - Královo Pole) alebo Heršpice, Černovice a juh Brna kde sa linky s dlhými intervalmi vetvia a majú skrátené trasy, príp. špičkovú premávku len. Inak frekventované linky majú pokryté trolejbusmi a električkami čo sa u nás nedá furt povedať. Na Brněnské podmienky by napr. Devínska Nová Ves, Vrakuňa a Petržalka mali dávno električku a Vlčie hrdlo a Lamač trolejbus. Ešte chcem dodať, že ak sa otvorí na Slávičom údolí Cubicon, tak sa bude mať DPB čo obracať, lebo tam bude určite treba interval 5min a nie 6-7 ako je teraz. V sedle je to pohoda zatiaľ.
A na to ste došli až dnes, že stránka DPB je neaktuálna?
Napr. zavedenie L139 sa tam objavilo hneď, ale predĺženie L56 tam nie je spomenuté doteraz.
Ak porovnám stránku DPB so stránkami iných dorpavných podnikov u nás i v ČR, tak tá naša patri medzi najhoršie. Dôvodom neni ani tak vyzuál, ale jej neaktuálnosť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.