ešte chcem k svojmu príspevku dodať, že všetky IK415 než došli do Petržalskej vozovne najprv obehli aspoň jednu vozovňu z tých mimopetržalských a potom to zaparkovali v Petržalke, ako prvé vozidlo 4101 v júni 2006 ? aj tu vidno ako DPB preferuje iné vozovne a do Petržalky posiela len to čo už inde nie je dosť dobré, takisto ako sa teraz postupne sťahujú IK435 do Petržalky... ☠
Hlavne, že "dobre" informované televízie ako Markíza hovorili, že BA sa mýto netýka. ?
Pokiaľ chápem dobre tak DPB nemá namontované toto zariadenie napevno preto aby sa dalo v prípade poruchy autobusu premiestniť nie? A tu je ďalšia otázka majú všetky autobusy patriace DPB auto-zásuvku? Napr. také Karosy... ?
presne tak ? ako som povedal, že čo robia ľudia čo bývajú pri stanici alebo zriaďovacej stanici nebodaj kde okrem zostavovania nákladných vlakov môžu prechádzať aj osobné vlaky...
všetkým tu diskutujúcim o výhodách a nevýhodách električky a trolejbusu v noci: poznám dobrého kamaráta, ktorý mal možnosť bývať pri električkovej a zároveň aj vlakovej trati a aj keď tam bol väčší hluk hovoril, že je to LEN o sile zvyku, pretože v tom dome bývalo celé spektrum ľudí a nikto na to nesťažoval ? - teda ide o to, akú majú ľudia možnosť prispôsobenia sa... ?
zas na druhej strane neznesiem moc hlasnú aparatúru na koncertoch... pričom zvyšok ľudí nemá problém... u mňa je to tým, že ak nad ničím nepremýšľam pred spaním čo by ma nejak trápilo tak zaspím a vonku môže aj električka vykoľajiť a vraziť do auta a budem spať ďalej ?
Tak to máš asi vysoký prah citlivosti na zvuky. Mne stačí partia frajerov, čo si v noci o tretej ráno púšťa hlasnú muziku v aute a už nezaspím.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mischo1