uz som to tu pisal.... vytvorenie zony "obec" z dopravného hľadiska, hoci v minulosti bolo viacero úsekov "mimo obec"... Je to realizované nevhodne a zle... a keď sa v nejakej tv relácii pýtali kompetentných prečo to tak je, tak mestské časti prelievali vinu na primátora, primátor na župana a župan na mestské časti a primátora... výsledok je taký, že nikto s tým nič nespravil...
Je pravda, že je možné licenciu udeliť aj na skupinu liniek, len sa mi nechce veriť, žeby ju mesto vydalo DPB štýlom, pokiaľ linka nepresahuje hranicu mesta, môžete si linky zriaďovať a rušiť ako chcete.
Neoficiálne informácie z prostredia Dopravného podniku Bratislava hovoria o spoplatnení časti úsekov do Záhorskej Bystrice, Jaroviec a Čunova. Do uvedených mestských častí jazdia linky 37, 91, 191, N37 a N91. DPB situáciu údajne plánuje riešiť montážou dočasných palubných jednotiek do vybraných autobusov, ktoré budú vypravované len na uvedené linky. Zatiaľ nie je jasné, ako bude v letných mesiacoch riešená posilová doprava k čunovskej priehrade (linka 199) a k TV Markíza.
Možno už aj pôjdu preč lebo sa podarilo nájsť "spolahlivú" náhradu za ne... Veď tu máme Mercedesy. ? Ale predpokladám, že tu ostanú ešte 2-3 (alebo dlhšie?) mesiace do príchodu prvých kĺbakov. ?
už to vidím... V 2017 vyhlásia, že splnili sľub a obchvat je postavený kompletne s výnimkou 6. mosta, úseku Jarovce - Ivanka pri Dunaji a úseku Tunel Malé Karpaty ?
Pekné, ale v Bratislave si to neviem predstaviť nakoľko by to stálo poprvé veľké peniaze a za druhé aby to využilo svoju temer automatiku potrebovalo by to vlastné jazdné pruhy a nie aby to stálo každých x metrov... ?
Ale v inej výbave. Ja proti ním nič nemám okrem tých 5-dverí, ktoré DPB určite objedná.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike