Ja som dal dnes večer na bajku trasu Bratislava - Záhorie cez Karpaty, snehu do 5 cm, rýchlosť do 40 km/h na prevažne utlačenom prašane, no a nešmýkal som sa ani keď som chcel ?
Ak teda vyhral dalo sa to čakať... Viac menej to bolo isté lebo DPB neprihliada na pohodlie cestujúcich ale cenu. 60:40 bol tušímže ten pomer ceny:komfort. A pokiaľ viem pri tejto súťaži sa dokonca ani neprezentovalo či budú resp. nebudú mať klímu... A skôr sa prikláňam, že nebudú.
Štátne občianstvo sa mimo vlastného štátu preukazuje cestovným dokladom (napr. v EHP je to napr. pas a OP). Lenže ak sa chceš trvale, resp. dlhšie ako 90 dní zdržiavať na území iného štátu EHP, mal by si tam požiadať o povolenie na pobyt, o čom ti príslušný orgán verejnej správy daného štátu vydá doklad. A OP musíš vrátiť, ak sa nemýlim, ak prestaneš mať trvalý pobyt na území SR.
"neboli by tie vlaky do Rajky viac využívané keby pokračovali na Slovensko?" - Boli. Ale stále nie "dostatočne". Asi to ešte pár rokov potrvá, ale dúfam, že sa dožijem (dvoj)hodinového taktu BA - Rajka ? . Každá linka hromadnej dopravy má úseky, kde je menej využitá. Riešením ale nie je zrušiť dané úseky, lebo potom sa stanú menej využívanými iné úseky. Tak zrušíme aj tie, až nakoniec zrušíme celú linku.
čím preukazuješ štátne občianstvo (nie príslušnosť k republike)? dala ti SR nejaké osvedčenie o ňom?
kedy si získal taký pas? nebolo to náhodou pred vstupom SR Schengenu?
dnes vycestuješ na OP a zostaneš v cudzine, ako ti odoberú OP?
bude ťa cudzí štát pri prihlasovaní k pobytu nútiť preukázať sa potvrdením odovzdaní OP a vyznačenom povolení k trvaléímu pobytu na jeho územní?
podľa Vykonávacieho protokolu k Schengenskej dohode občania členského štátu sa na hraniciach iného člena dohody majú právo preukazovať OP alebo identifikačnou kartou a nemožno ích nútiť, ani administratívnym opatrením, používať cestovný doklad (CP a pod.),
Lubi sa ti to super ?
Ten predný modelík TEDOMU, z boku vystrihovacky a prijemnu cestu praje...(obrazok), papiere o info o dopyte, vzadu popis trolejbusu 8Tr + pohladnicu a na modre tlačidlá foliovitý strieborný text DOPYT sem dal ja ? njekedy ho aj umyjem ? Aj mne sa lúbi naviac zo všetkých ?
PS: dnes obdrzala odomna foliovity text DVERE aj 1109
môže byť, vždy lepšie autobus ako nič... ale predsa, neboli by tie vlaky do Rajky viac využívané keby pokračovali na Slovensko? Keď už ľudia toľko pišťali ako potrebujú spojenie Rajka - BA, s tým, že by ešte z Bezenye a ostatných obcí dochádzali ľudia vlakom do Rajky a na L801, tak by to bolo jednoznačné zlepšenie. Ešte keby sa navyše pridala do CP aj stanica Rusovce, tak by vlaky využívali aj Rusovčania a možno aj Čuňovčania. Alebo som ďaleko od pravdy?
Vedeli by ste mi pls niekto poslať link na CP MHD v Mosonmagyaróváre aj s výškou cestovného? Chcel by som si to pre zaujímavosť porovnať napr. so Skalicou.
Re #141001 Ike: Hmm, tak to by sa možno dalo riešiť tak, že prípojný autobus alebo minibus k vlakom do Hegyeshalomu by začínal v Bezenye. V Rajke by stál pri pumpe MOL neďaleko železničnej stanice, potom by prešiel cez centrum obce a následne by sa napojil na tú cestu 15 a v Hegyeshalome by skončil pri železničnej stanici. V Bezenye sa určite nejako otáčať dá, keďže niektoré spoje Blagussu tam končia a následne sa vracajú do Bratislavy.
netreba odporúčať iných, zaujímali ma predstavy navrhovateľa pre úpravu v tom konkrétnom úseku, názory a skúsenosti z Brna ma budú zaujímať vtedy, ak sa budem snažiť o nejaký návrh, ktorý vychádza z ich konceptu,
presne tú... je tam ešte pred diaľnicou M1 križovatka Lével.... len by sa vynechala Bezen...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto
Re #140999 Mischo1: a 1115 je zase vyvoňaný ?