Co splietas? Ten vlak nikdy nebol urceny na spajanie BA a Rajky a myslim ze pocet ludi co ho tak za mesiac vyuzili by sa dal zratat aj na prstoch ruk (mozno s pomocou noh).
Veriť nemusíš ale je to tak. Som občan SR vo veku nad 15 rokov s trvalým pobytom na území Schengenu a občiansky preukaz nemám. Slovenská republika mi ho odobrala, pretože podľa ich vysvetlenia sa to síce volá občiansky preukaz ale funkčne je to potvrdenie o trvalom pobyte.
Takže svoj tvrvalý pobyt v SR vlastne nemám ako preukázať, keďže v pase uvedený nie je, tam je len pečiatka "Trvalý pobyt v ČR povolen" a v ČR som držiteľom "Preukazu o trvalom pobyte", kteorý nesmie opustiť územie ČR ? .
A co cakas ty? Ze ked budes na trati prehanat raz za dve hodiny Bzmot tak ze to bude uzasne ekonomicke? Jednoducho pri tom dopyte naozaj zeleznica zmysel nema.
Jedna moznost je elektrickou 13 na zastavku Safarikovo namestie (konecna Namestie Ludovita Stura je priebezna, takze uz pojdes jednu zastavku naspat) a potom ulicou, co bude rovno pred tebou.
Ina moznost je trolejbusom 210 na zastavku Krizna a odtial autobus 78 (nechodi cez vikend!) na zastavku Wüstenrot a opat ulicou, co bude pred tebou.
Pripadne skus vyhladavac http://tinyurl.com/y9wfpyv a ako ciel zadaj jednu zo spomenutych zastavok Safarikovo namestie/Wustenrot.
Tak ide o to, do akej miery je to otázka ochoty a do akej neschopnosti. Často to zlyháva práve na tej ochote, a to najmä u príslušníkov patričného ODI...
Čo sa týka vedomosti/nevedomosti a kapacít, tam sa vyžadujú zručnosti programátora so znalosťami miestnych pomerov za plat radového úradníka verejnej správy (podstatne nižší ako priemerná mzda na Slovensku, nie to ešte v Bratislave)..
takže zrušili aj JADRAN z Prahy do Splitu, čo chodil okolo 15 z BA a cca o 12 z Rajky do BA? ? síce tieto medzinárodné vlaky nestáli za veľa, často meškali aj cez 30min, ale bolo to lepšie ako úplné nič. No tak vlakové spojenie BA - Rajka - Mosonmagyárovár je odpálené aspoň na rok... Jedine, žeby sa ZSSK podujalo operovať na trati Petržalka - Rusovce - Rajka - Hegyeshalom (teda by prevzalo po MÁV obsluhu toho slíža Rajka - Hegyeshalom) s 813+913 alebo niečím prevádzkyschopným a primeraným dopytu, teda nič typu čo tam posielalo MÁV tie dvojičky Siemens ? lepšie poslať možno aj len jednu "anču" 810 a mať ju naplnenú ako nejakého slona a zrušiť to. Dieselektrické vozidlá aspoň nebudú mať problémy aké tu majú elektrické lokomotívy a súpravy Siemens. Preto myslím môžu Rakúske rušne a súpravy od Kittsee ísť len po Petržalku.
tak ale oni čakajú že dve súpravy budú medzi 8 a 15 nejak zázračne obsadené? Veď jedna súprava viezla z Rajky cca 20ľudí, najviac 30. Tak ale mohli dané spoje vykonávať Bzmot, čo je naša 810 ako prípoje na Os vlaky Gyor Hegyeshalom. Niekedy fakt neviem na čo sú dobré železnice. Vlaky chodia totálne nemožne, už ani pracujúci človek nemôže povedať, že mu ostali vlaky aspoň tak aby sa dostal z domu do práce a z práce domov. Dúfam, že medzi Rajkou a Hegyeshalomom sú aspoň nejaké autobusové spoje, len kde to do kelu zistiť ?
Keď si myslíš, že ten neestetický pás smerovacích dosiek, ktoré mnoho áut nervózne obíde a tí terénnejší aj prejdú, má osoh, tak potom dobre.... Ale mohol by si si ešte raz pozrieť odkazy, ktoré si sám ponúkol na zverejnenie, ako to má vyzerať a ako by to malo zmysel... Pretože neviem, či je bezpečné to, že chodca prechádzajúceho cez priechod pred trolejbusom zrazí auto, ktoré ho nervózne obieha, pričom chodec s autom v tomto smere nepočíta. Tam mal byť ostrovček so zábradlím (ale nejakým estetickým), ako si tiež ponúkal odkaz, aby sa chodec aj prípadný nervózny vodič mali čas periférne spamätať
Preboha, si vodič trolejbusu, čo predpokladám jazdieva aj tento úsek, tak musíš vedieť svoje... Ja tadiaľ chodievam len raz do týždňa, ale čo to je takto riešené, tak trolejbus som nevidel predbiehať len dvakrát... inak sa (žial slovenská nátura) o to vždy niekto pokúšal...
Konkrétne toto bratislavské riešenie je šlendriánske a nedokončené / nedomyslené...
A stále si stojím za svojim, že miesto takého hrajkania , by už dávno mala existovať reálna preferencia aspoň na všetkých električkových radiálach. Vždy, keď idem v električke a stojíme na nezmyselných semaforoch, poprípad, keď idem autom a stojím na semafore, kde dávam prednosť imaginárnej električke, si vravím - je to naschvál, alebo sme v BA neschopní...
Reálne investície sú veľké aj malé také, ktoré majú v danom kontexte osoh.
Takže netrep.
Trolejbus obehnú najbližšie na Kozej, medzitým nemajú veľmi šancu.
Urýchli MHD? Áno, už urýchlilo. Zlepší komfort pre MHD? Áno, už sa stalo. (Z pohľadu vodiča MHD výrazné zlepšenie.) Zlepší podmienky pre chodcov? Áno.
Žiadne rádoby riešenia, ale riešenia vždy v danom priestorovom kontexte.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MacGiver
-> Električkou, L13 na Šafárikovo nám. a tam prestúpiť na BUS L50 a vystúpiť na zastávke Wustenrot.
-> Trolejbusom, L210 na AS Mlynské Nivy a tam prestúpiť na L50, L70, L88 a vystúpiť na zastávke Wustenrot