Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peter6607 #140439:
Čo má mech s mikaním?
Reakcia na: TeBeCe #140438:
700 000 EUR na (zbytocne) automaty, 374 000 na preferenciu na Racianskej radiale ktora zrychli (alebo aj spomali) dopravu o 4 minuty.. pekne..

Potesi aspon tych 6,1 miliona na elektricku na Bosakovu, som zvedavy ci to realne zacnu robit a ci to do toho 2011-teho dokoncia. Odvazne tiez znie predstava ze uz buduci rok chcu investovat 2,5 miliona do druhej casti (Janikov dvor) a ak spravne chapem tak to chcu uz v 2011 stavat (kedze tam maju navrh na 65 milionov rovnako ako v 2012)..

Mimochodom, za co plati mesto Slovak Linesu a ZSSK?
Reakcia na: Solider #140441:
Lebo ešte máme uzavrenú rámcovú zmluvu (ak neprepadla) na ďalších 6ks takže nemusí DPB vypisovať tender a tým aj ušetrí náklady i keď malé... A viem, že ich nevyrába len Škoda, ale napr. aj Solaris. ?
Reakcia na: luky133 #140440:
Prečo práve 25Tr? Škoda je len jediný výrobca, ktorý vyrába takéto trolejbusy?
Reakcia na: TeBeCe #140438:
No pozeral som ho a pre DPB je taktiež zaujímavý rozpočet... Napr. som si tam všimol niečo, že plánujú výdavky 550 000€ za kúpu AŽ jedného trolejbusu (Podľa ceny to odhadujem na 25Trku s dieselagregátom aby mohla byť zabezpečená nízkopodlažnosť 33) a potom 2 700 000€ plánujú dať na modernizáciu trolejbusov. Čo sa týka autobusov je tam záhadná suma 15 000 000€ (to sú asi peniaze na kĺbaky), na električky tam máme len 350 000€ (takže asi len nejaké opravy)... Čo sa pozerám na rok 2011 sa zase plánuje vyššia suma na trolejbusy (asi konečne nákup nových) a až na 2012 nákup električiek... Teda ak som to správne pochopil. ?
Reakcia na: Petto #140434:
15TrM si ju ale zasluzia viac. 6613, 6615 aj 6618 maju nove mechy. V trolejbusoch ako 6622(ma povodny mech), ked naberu jamu a stojis v klbe tak to s tebou dost mika.

Dnes jazdia 6613, 6604 aj 6615 ako skoro kazdy den.
Na bratislava.sk je uz navrh rozpoctu mesta na buduci rok.
Pojdu tam asi 6618 a 6622.
Reakcia na: Petto #140434:
trafil si akurat tie dve, ktore tam nepojdu ?
Reakcia na: kecho #140422:
Na tom mieste bol voľakedy trh (do jeho presťahovania k Šustekovej) a taká prízemná búda s nejakým obchodom (polotovary? nepamätám si už) - tá bola zbúraná potom, čo na ňu spadol susediaci topoľ.

K projektu:
98 miest v garáži na 48 bytov je dobrý pomer (bude rezerva aj pre záujemcov z okolitých domov). Zaujalo ma aj, že budova má až dve podzemné podlažia.
Stavba má dve podlažia vyhradené na obchody a služby (plus).
Dom rešpektuje okolie, dotvára uličnú štruktúru a má rozumnú výšku. Naviac, ak tak už raz bude stáť takáto stavba, nepostaví tam niekto 20 poschodovú dominantu 🙂
Mne osobne sa návrh celkom páči.
Má dakto info o tom ,že ktoré 15 TR(M)ky idú do Zlinera ??? Takej 6613 a 6615 by sa zišlo
Reakcia na: Emo #140429:
Skor vodici ignoruju ten prikaz, nakolko to zdrzuje na zastavkach a prichadzaju o uz tak biedne pauzy . V 11xx Tedomoch to nepouziva hadam ziaden sofer ?
Reakcia na: Emo #140430:
A hlavne klimatizované. ?
Reakcia na: Petto #140411:
Ale náhodou, to sú dobré vozy. Tie by som aj bral. ?
Reakcia na: Petto #140410:
Asi to bude tak ako vždy, že tá info ešte nedorazila ku všetkým vodičom. A cestujúcim sa ani nedivím. Doteraz na to v autobusoch neboli zvyknutí a DPB o tom neinformoval.
Reakcia na: kecho #140422:
"btw.: tam na tom dolnom obrázku vpravo je na zastávke tambus alebo 4136?"

To nevyzerá ani na jedno z toho. ? Ináč ten barák sám o sebe je pekný, ale nehodí sa tam. Bude to tam strašne nahusto zastavané.
Reakcia na: no.ev.di. #140400:
Schwebebahn vedie prakticky v celej dĺžke nad riekou Wupper. Takže to padlo do vody. Ak mi pamäť dobre slúži, utopili sa asi traja cestujúci. K nehode došlo preto, že pracovníci, vykonávajúci údržbu, zabudli na nosno-vodiacej koľajnici akési kliešte.
Reakcia na: no.ev.di. #140423:
Presne tak, je to Smolenická a to na Šafku (9:03) je evidentne linka 45. Tie štvorročné dvere ešte tak neplieskali, ale otvárali sa pomaly. ?
Reakcia na: Isidor #140419:
Aha! Tak som si v roku 1999 zabudol aktualizovat pamatove stopy 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.