Kodaňské možno nie, ale viedenské alebo pražské v istých prípadoch áno. A tiež neviem či dvojminútové fáranie sa do podzemia a následne dvojminútové fáranie sa z podzemia mi šetrí čas, lebo za ten istý ak nie kratší čas absolvujem 2-3 zastávky podobne naplneným autobusom.
Ale ako som už povedal, súhlasím, že pri väčších nákupoch je auto praktické.
tak ale my doma auto nemáme a žeby sme nejedli preto alebo nerobili väčšie nákupy nemôžem povedať. Mama pošle mňa s otcom, spravíme 5-6 tašiek nákupu, ale to výnimočne lebo niektoré veci nakupujeme v Kauflande pri Chorv. ramene (5min pešo), niečo v Terne (3 zst. L99), niečo v Lidli alebo na zeleninu a ovocie na trhu na Šustekovej (3 zst. L68+99), alebo ak mám obchod po ceste a viem, že dačo doma nie je tak sa zastavím a zoberiem dačo. Väčšinou sa aj tak nalietajú viac ľudia čo auto majú ako nemajú, totiž vypína im hospodárne myslenie (okrem peňazí si nevedia ani čas vyrátať koľko ho premrhajú) a myslia si, že MHDčkou by prejazdili mailant, zatiaľ čo sa autom vyvážajú a na konci mesiaca zistia, že čo by všetko vybavili za mesiac MHDčkou za 20€ mesačne, tak na aute preserú aj 100€ ? (a to rátam len pohonné látky, nerátam pneumatiky, poistné, sem tam sa na aute dačo pokazí...)
Na väčšie nákupy je auto skutočne lepšia voľba, ale Dunčo tuším hovorí o takých, čo štartujú svoje biele fáro a idú so svojou zmaľovanou polovičkou žebračiť do Lidlu o dva obytné bloky ďalej. ?
Ale nie každý to má takto blízko a nie každý chodí nakupovať poloprázdnou L99. Ak ide o väčší nákup, tak jednoznačne uprednostňujem auto. Je to pohodlnejšie, nákup hodíš do kufra a nemusíš sa s tým ťahať.
Ja väčšinou chodím nakupovať buď do Remy alebo do Tesca. Remy mám dve v pešej dostupnosti cca. 5 - 7 minút (tam samozrejme autom nechodím). Ale Tesco mám trocha ďalej, buď dve zastávky linkami 68, 94 alebo tri zastávky linkou 93. Do Tesca chodím ale väčšinou na väčšie nákupy, takže väčšinou autom. Inak sa snažím uprednostňovať MHD kde sa len dá. ?
Tie "defekty" sa už teraz riešia pri pražských prototypoch ,čiže ak by dajaké vozy došli v lete 2010 - už by to malo byť s minimálnymi muchami podľa mňa.
Re #140167 luky133: Tiež by som bol za SOLARISY či už v 2. tendri,alebo 3.tendri - ale pochybujem o účasti Solarisu v tych 2 tendroch - no ved uvidime . SORY nech si nechajú v Prahe.
Btw. 1216 po oprave je čistučký voňavý , motor má trošku iný zvuk ako ostatné SUčka ,ale inak ?
No najviac pravdepodobný je pri CNG Citelis nakoľko MAN nejako záujem nemá a Solaris zase nevyrába nejako veľa CNG autobusov. Pri naftových by som bol radšej za Citelis ako SOR lebo SOR je viac menej low-cost, ale najviac by ma potešil Solaris lebo to je perfektne priestraný autobus avšak či sa vôbec zapojil... Nepredpokladám, že to vyhrajú Citará nakoľko asi neponúknu nižšiu cenu než konkurencia. Zaujímavé, že sa média nezaujímajú o tom kto vyhral ten tender resp. v akom je momentálne stave.
no to kur... neeeee ? to vozidlo má ešte nejaké defekty takže by som počkal... a inak prečo je CNGéčkový na 60ks len? To asi zoberie Irisbus nie? Kua to rovno mohli za vyhodené peniaze na Capacity a delenie vypísať jeden tendere na nafťáky na 120ks a jeden na CNG na 120ks. Už asi dakto zabudol čo znamená unifikácia VP ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony
Ale ako som už povedal, súhlasím, že pri väčších nákupoch je auto praktické.