"A na druhej strane, vôbec to nie je také katastrofálne, aj bez podsvietenia to je bez problémov vidno. ( keď voz príde bližšie )" - Opat sa berie ohlad na horsie vidiacich cestujucich...
Zasa trepeš ako vždy. Voz bez riadneho označenia nie je spôsobilý premávky s cestujúcimi. A ti garantujem, že ráno o šiestej na nepodsvietených transparentoch vidno nie je takmer nič, tzn. že nie je riadne označený. A čo potom ľudia, ktorí majú ešte slabý zrak.
A že by sa voz musel odstaviť? Neonky na niektorých transparentoch nefungujú už pekných pár rokov a to mi hádam nechceš tvrdiť, že za celý ten čas tie vozy neboli na žiadnej riadnej prehliadke, pri ktorej sa to nedalo vymeniť? Dalo, len to by to v DPB nesmel mať niekto na háku.
Tak ja ti ešte raz napíšem dôvod. Problém nie je v transparentoch, ale iba v tom, že po cca 12 rokoch prestala svietiť neonka!!! Čo si myslím, je celkom aj normálne.
Vymeniť neonku nie je také jednoduché ako sa zdá. Neonka nie je namontovaná vo voze, ale vo vnútri transparentu t. j. trebalo by vybrať transparent, rozmontovať ho a násladne vymeniť neonku. Kvôli tomu by si musel odstaviť voz.
A na druhej strane, vôbec to nie je také katastrofálne, aj bez podsvietenia to je bez problémov vidno. ( keď voz príde bližšie )
ako ste prepočítali vozokm DP (MHD) a vlkm?
podľa špecifikácie dohodnutých plánovaných dopravných výkonovv rámci VVZ pre roky 2008 - 2010 sa očakáva výkon ZSSK osobné vlaky spolu 31 519 000 vlkm
Len 840, tie zverejnené ceny sú už neaktuálne. Cena síce je vyššia ako cena Maxi Klasik ZSSK, ale na druhej strane dostávaš aj vyššiu dopravnú ponuku. Ak sa nemýlim, tak len DPB má vyšší ročný výkon ako ZSSK.
Hej. Proste sú to tie, ktoré majú pri každom terčíku zelenú diodku a nie sú osvetlené zdola neónkou. Majú to skoro všetky vozy okrem krátkych tambusov, niektorých dlhých tambusov, ik 415, 435 a pod.
V Tedomoch, SORoch, v niektorých Citelisoch (resp. tie ich majú, ktoré majú DOT-LED z Karos, ktoré ich mali, ale to boli temer všetky), CapaCity a aj CNG Karosy ich väčšinou majú. Z električiek sú to všetky T3, T3P, K2S... Z T6A5 to nie sú všetky tušímže. A z trolejbusov sú to 25Trky a tušímže zvyšok tiež. Krátke TAM BUSy mali len terčíkové, ale jeden či zodva neskôr dostali DOT-LED. Pokiaľ viem tak IVECÁ majú zadný len terčíkový, bočný malý DOT-LED a predný ten čo sa využíva normálne vnútri.
Od ktorého januára?
Ešte to musia schváliť noví krajskí posranci, ktorí budú mať spočiatku "dôležitejšie" úlohy (kto ku ktorému korytu - Ballek už asi sedí na svojej stoličke len na pol riti). Ale možno, že s tým budú rýchlo hotoví, keďže pravicová koalícia má nadpolovičnú väčšinu a nemusí sa s nikým dohadovať (pre takýto prípad mohli mať už rozdelenie korýt na jednotlivé partaje vopred dohodnuté).
A aj keď to schvália - kde sa zrazu zoberú nové automaty na lístky, predajná sieť JCL a pod.? Aj to nejaký čas bude trvať. Takže ak od januára, tak od januára 2011.
Ale tie nie sú terčíkové, takže keď na ne zasvieti slnko nič neni vidieť. DOT-LED Busečká (tie novšie diodkové) sú najlepšie transparenty aké tu kedy mohli byť
a tiež len s Ik435 a 415 či aj s inými vozidlami majú problém s nasvietením? Zatiaľ čo som videl tak najviac sa mi páči ako krásne bijú do očí oranžové digi-transparenty v Žiline a Prešove ?
Otvorím opäť ešte raz tému nedostatočného označovania liniek a síce : Dnes som opäť narazil na nepreberné množstvo vozidiel typu Ik435, ktoré majú namiesto označenia linky na transparente len obyčajnú "čiernu dieru" = žiadne nasvietenie označenia č. linky a jej cieľa, t.j. cestujúci môže akurát tak z bezprostrednej blízkosti (za predpokladu, že je sklo na transparente čisté) zistiť o akú linku ide. Som zvedavý, v koľkých mestách majú ešte problém s na figu transparentami na ktorých nie je vidno to čo treba. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
JamaVOku