Ale tie nie sú terčíkové, takže keď na ne zasvieti slnko nič neni vidieť. DOT-LED Busečká (tie novšie diodkové) sú najlepšie transparenty aké tu kedy mohli byť
a tiež len s Ik435 a 415 či aj s inými vozidlami majú problém s nasvietením? Zatiaľ čo som videl tak najviac sa mi páči ako krásne bijú do očí oranžové digi-transparenty v Žiline a Prešove ?
Otvorím opäť ešte raz tému nedostatočného označovania liniek a síce : Dnes som opäť narazil na nepreberné množstvo vozidiel typu Ik435, ktoré majú namiesto označenia linky na transparente len obyčajnú "čiernu dieru" = žiadne nasvietenie označenia č. linky a jej cieľa, t.j. cestujúci môže akurát tak z bezprostrednej blízkosti (za predpokladu, že je sklo na transparente čisté) zistiť o akú linku ide. Som zvedavý, v koľkých mestách majú ešte problém s na figu transparentami na ktorých nie je vidno to čo treba. ?
To ze su tam displeje z vyradenych vozov je prekazka pre to aby sa tam nainstalovali hlasice? Samozrejme lepsie displeje ako nic, ale tie hlasice by sa patrili.
to je v pohode, len sa pýtam, že či je voľba žltých tabuliek ako náhradného riešenia optimálna, keď určtie existuje možnosť spojazdniť tie transparenty autonómne a manuálne tam nahádzať tých pár liniek a cieľov, ktoré obsluhuje... Kým sa to nezintegruje s BUSE
Asi preto, že tie displeje sú z takých vyradených vozov, ktoré hlásenie nemali. A osobne si myslím, že stále lepšie displeje bez hlásiča, ako bez displejov vôbec.
Ten softwér sa zháňal od kedy došli tie meďáky do BA, lebo hneď ako to zbadali kompetentní skonštatovali že transparenty nie sú kompatibilné s buse a budú mať plastové tabule. Do toho sa obula ale 1.DP ktorá vyvíjala snahu teda zohnať "softwér?" moduly? proste aplikáciu ktorá by umožnila softvérovo prepojiť buse palubáky s transparentami.. z nemeckých miest.. toto sa doteraz nepodarilo ?
A vieš čo, rovno zrušme informačný systém vo vozidlách!
V každom západnejšom meste od nás funguje tento systém vo všetkých vozidlách, dokonca aj v Prešove hlásia všetky vozidlá! Akustický informačný systém by mal byť základom, pretože napríklad keď je niekto nevidiaci, veľmi mu to pomôže.
však tou linkou nikto skoro nejazdí, ak tak akurát ľudia čo idú na Polianky. Podľa mňa dlhú životnosť mať nebude, alebo ak sa zachová tak len kvôli Poliankam. A dúfam, že čoskoro sa do kelu poberie aj L135.
Takisto aj generálkované Karosy B741 mali mať povinne hlásič. Ono by bolo treba legislatívne upraviť vyhlášku tak, že by vo verejnej doprave bolo akustické vyhlasovanie zastávok povinné.
Tak od 3.12. je pre Dlhé diely resp. Karlovu Ves už zbytočná linka 36 nakoľko sa tu odvtedy otvára dlho očakávané Tesco Expres (všade po DD sú reklamy)... Myslím si teda, že od tohto dátumu bude ešte menej využívaná nakoľko na menší nákup pôjdem určite radešej sem ako kebyže mám isť na druhý koniec KV linkou 36. ?
Mna by skor zaujimalo preco ani Citelisy ani Capacity (a pripadne aj Sprinter a Iveco) nemaju akusticke hlasenie. To zrejme bude o lenivosti DPB..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
JamaVOku